לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Gone like the wind


הזמן זורם כמו חול מבעד לאצבעות. מנסה לעצור אותו, לאסוף אותו. רוצה לתעד את החלומות, המחשבות, הרגעים היפים בחיים, הסיפורים והחלומות. רוצה להוציא הכל. מטורללת, זאת אני. משוגעת על כל הראש. מקווה שהפעם אצליח.

כינוי: 

בת: 21




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

ציור, דיכאון ולבבות שבורים...


אחי גילה שלקחתי לו את העפרונות ציור שלו. אין צורך לציין שכעס.

לפעמים אני לא יודעת למה אני מציירת.

זה מרגיע? מספק? לא. זה עושה טוב לאחרים? לא. העולם יחרב אם לא אצייר משהו? לא. אז למה?

אני מציירת ברמה של ילדה קטנה. נכון, כולם אומרים שאני מציירת אנימה יפה, אבל יש אחרים שמציירים כל כך יפה....

אולי אם היה לי אינטרנט בבית הייתי לומדת לצייר, אבל עובדה שלא, כי את המילים האלו אני מקלידה מהבית של סבתא שלי שגרה מולי.

וגם אם היה אינטרנט צריך זמן פנוי וטריטוריה חופשית, בלי אחיות קטנות שממררות את החיים ובלי הורים שכל רגע צועקים עלי לזרוק זבל.

עצוב לי ורע לי. אני בדיכאון.

יתכן שזו אחת ההשפעות של גיל ההתבגרות, ויתכן שלא.

ואולי...אני מוצאת את עצמי חושבת איך להרשים את הילד החדש שבא לכיתה בסוף שנה שעברה, אבל אני לא יודעת אם זה עובד.

הוא מחמיא לי וזה, אבל יש לי הרגשה שהלב שלו תפוס ע"י חברה טובה שלי שלא שמה לב עליו.

מעצבן.

מה הטעם לצייר כשאת גם ככה לא נהנית מזה???

הנה עוד פוסט פורסם, עוד ציור שנשלח למגירה ועוד לב אחד נאנח ותוהה מה יביא איתו המחר החדש...

 

מחכה לחיזוק

    שלכם,

       שרויה בסיוט נצחי ואובדת עצות.

נכתב על ידי , 24/10/2014 12:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הגשם הראשון


אני בנאדם של חורף. יום שבו יש גשם, ערפל, קור, קרה, ברד זהו יום מושלם בשבילי.

אולי בגלל שנולדתי בסוף דצמבר, אולי לא.

 

מאז שאני זוכת את עצמי, אהבתי את החורף. אף פעם לא קיטרתי על הגשם. שלג לא יצא לי לראות, כי אני אשקלונית.

אם תשאלו אותי, עדיף להתענות בקור על פני להתענות בחום.

גשם זה טוהר, טיפות שפוגעות בפניכם והופכות לגשם קל ומתחזק, מלווה ברוח קרירה ובריח חזק ועמוק של אדמה רטובה שווה לכוס קפה חזק על הבוקר, במובן הנעים, רק חזק פי כמה.

 

תמיד היה לי חלום, לצאת החוצה ולצפות בזריחה, לנשום את האוויר הצלול ולרוץ יחפה על הדשא, בגשם...

 

 

 


לגבי התמונה כאן למעלה, הייתי פשוט חייבת להשים אנימה כי... אנימה זה חיי!!! וחיי הציורים שלי...

נכתב על ידי , 17/10/2014 16:58   בקטגוריות חלומות  
הקטע משוייך לנושא החם: החורף מגיע
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הצד הגותי שלי


"שוכבת על המיטה ומביטה בחדר השחור לבן שלי.

באוזניות הענקיות שלי אני שומעת את השיר Impossible ברמות מפוצצות אוזניים.

כל החדר מעוצב בסגנון גותי והדבר היחיד שנראה נורמלי זה הפסנתר בקצה החדר.

על שולחן הכתיבה שלי, ליד הלפטופ השחור, מונחים הציורים שלי.

מלאכים, בנות פריקיות, ורדים וגולוגולות.

אני קמה מהמיטה, ומתחילה לצייר פסנתר שחור ומסביבו צללים אפלים.

מניחה את העיפרון סוג B8 ומתקדמת אל הפסנתר.

מתיישבת על הריפוד השחור ומתחילה לנגן.

הקלידים כאילו זזים מעצמם.

מפסיקה לרגע, ובוחנת את עצמי במראה הגדולה.

שיער חום מתולתל עם פס כחול, עגיל שני, איילנר ומלא מסקרה שחורה,

מעיל עור שחור וגינס משופשף, בצירוף נעלי ברקדאנס שחורות ופנים קודרות.

פותחת את הלפטופ, וכותבת בלוג..."

 

אבל אלה לא החיים שלי.

אני מציירת, אבל חולקת חדר עם אחותי הקטנה והמפלצתית.

יש לי עגיל שני, אבל אני לא ממש מתאפרת.

אני לא גותית, אין לי חדר מגניב כזה וגם לא לפטופ שחור ואוזניות ענקיות.

אני לא מנגנת בפסנת, ואין לי שום פס בשיער.

 

אבל יום אחד, אני יודעת, בעוד שנתיים, שש שנים, אפילו עשר, אני אגשים את החלום.

גותית מן המניין אני אהיה.

תמיד נמשכתי לצד האפל שלי

.

 


נכתב על ידי , 13/10/2014 23:06   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרויה בחלום נצחי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרויה בחלום נצחי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)