לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2014

"עליה לצורך ירידה"?


 

השבוע האחרון היה קשה.

סבתא שלי נפטרה ואני מניחה שנתתי לזה קצת להפריע לשיגרת הספורט שלי

זה נשמע נורא אני יודעת, אבל הייתי בטוחה שאוכל להתמודד עם שני הדברים יחד.


" סבתא, מה איתך?


אני חושבת שסבתא שלי גוססת.

חסרת הכרה, שוכבת במיטה

המכונה מצפצפת, כ"כ מעצבנת


סבא בבית, מרותק למיטה

הוא בטח כבר מת מרוב דאגה.


אחותי מפחדת, לבית החולים

היא לא מתקרבת, הפחד בעיניה

מנצנץ בהיסטריה


אמא דואגת, זו אמא שלה!

ואני רק תוהה, לחוצה רק מעט

אולי גם הפעם כמו דודה מזמן

לא אבכה כל כך, לא אבכה כלל "


מעל זה קטע שכתבתי לפני כשנה, וכמו שחזיתי באמת לא בכיתי

אני לא יודעת למה והאמת שזה די מטריד, גורם לי לחשוב שאולי יש משהו לא בסדר איתי

פחדתי שישאלו למה העיניים יבשות ולא אדע מה לענות אך למזלי לא שאלו .


את כל זמני הקדשתי לאחיי שהיו במצב די רע

לא עשיתי המון ספורט ובגלל שהייתי צפופה בזמן גם לא אכלתי טוב

בלי קשר לכל שאירע אני מרשה לעצמי יותר מידי שטויות, זה חייב להשתנות.


שבוע טוב נבוך

נכתב על ידי דג גדול , 30/11/2014 09:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הרוח נושבת קפואה!


 

הרוח נושבת קרירה רה רה.. המשך יבוא.


האמת אף פעם לא ידעתי לסיים את השיר הזה - שיר שקרן

כאן הרוח נושבת רעה! מנוולת! מה זה הקור הזה?!

מי שחושב ששכבות שומן מחממות אני כאן כדי לומר לכם - לא!



מים, מים, מים בכל מקום אני נראית לו (האל הגדול) כמו בתולת ים? יש לי קשקשים על התחת?!

מגפיים גם לא ממש עוזרים, בטח לא לאנשים נמוכים כמוני שבנס הצליחו לגרד מעל 1.55

בכל חורף המים נכנסים פנימה (למגפיים) ואמא אדמה משתמשת בי כטחנת מים אנושית!

 

אם תשאלו אותי הממשלה צריכה לדאוג לאנשים הבאמת קטנים של המדינה

ולי יש הצעת חוק קטנה וצנועה.. 

מהחורף הבא הממשלה תספק לאנשים שגובהם לא עולה על 1.58 

סירות מנוע קטנות לתנועה חופשית ו\או תדאג להסעה על פני המים ממקום למקום

ו\או תבנה ערים ברחבי הארץ אשר יאכלסו אנשים קטנים במיוחד

בהם התנועה נתמכת בגשרים וכבישים כאחד.




סתם רעיון(ות) .. אולי נראה שהגזמתי טיפ'לה

אבל אני בטוחה שהאנשים הקטנים יעריכו זאת מאוד.. סתם מציינת..

 

כשנכנסתי הנה הפוסט היה אמור להיות על משהו אחר

משהו בפן הבריאותי יותר אבל.. כן.

 

I just had to rant a bit

 

 

אני הולכת לעלות על ההליכון

חורף שמח 


 

נכתב על ידי דג גדול , 26/11/2014 14:26  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מגניב לי


אחרי עוד שבוע פעיל במיוחד (תכלס לא במיוחד אך למידותי שלי - פעיל די והותר)

הגיע יום ראשון = יום שקילה.


האמת קצת חששתי כי השבוע אכלתי שטויות..

כמו פיצה, קרמבו וקצת שוקולד פרה (חה פרה ..)

אבל המשקל הראה 102 ק"ג ואני מרוצה מאוד חיובי

אני מניחה שזה די מסתדר כי באמת השתדלתי בספורט

אז כן הגיוני שאחרי שישבני נשסע ונחצה לשניים (קריעת תחת) במהלך השבוע

המשקל הציג ירידה של 1.200 , ואללה מגניב לי  קריצה


*לוחשת בבושת פנים* אגב, גם היום אכלתי שטויות..


אני אפסיק מבטיחה! מתישהו..



נעים מאוד,

קוראים אותי גב. שטויות אוף

נכתב על ידי דג גדול , 24/11/2014 22:49  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  דג גדול

גיל: 30

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדג גדול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דג גדול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)