לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  Little lune

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2022    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2022

משב של אביב


נו אז שכחתי לכתוב פה קצת זה לא שזלזלתי פשוט שהייתי עסוקה

בלטפח את האלטר אגו שלי בבלוג חדש דף לבן מעניין מי עשה את 

הקישור פרסים למנצחים בצורת נשיקות על המצח חיבוקים

 

אין הרבה תחת השמש כי השמש לא טורחת לבקר בכל יום

העננים עוטפים אותה מינוס תשע בחוץ הפתיתים נופלים גדולים

 

כמה סיגריות עישנתי במרפסת הבית שלך אחרי שאבא שלך לא חזר

ועדיין אני עומדת ומעשנת רק אני והמחשבות שלי רק אני 

והשכול הזה שחונק אותך אני מחזיקה לך את היד חזק חזק 

כי אני אוהבת אותך אני כואבת איתך בבקשה תאמיני לי 

שאני מרגישה אותך 

 

במשך שנים הרגשתי שאני בלתי נראית או ככה סיפרתי לעצמי

הרבה זמן חיפשתי מטרה סיבה לקיום שלי כל כך קיוויתי 

להעלם ועכשיו אני מבינה שהכל לא סתם 

 

אני מוצפת רגשות כשכולם מביעים בפני אהבה אליי 

בשעת כאב הם מוצאים אותי הם חושבים שאני אור 

אני נשרפת מחממת את כולם אבל 

 

אני עושה את זה באהבה

יש לי 

 

מטרה 

 

 

נכתב על ידי Little lune , 12/2/2022 23:39  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



12,867

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLittle lune אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Little lune ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)