לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Striving for happiness*

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2014

הגשמה עצמית


היי! כ"כ מוזר לחזור לפה במיוחד בהיותי חיילת... :)
הייתי כאן בעבר, היה לי בלוג שהוחלפו לו שמות מספר פעמים.. בגדול קראו לו New Life. 
היו בו המון מדריכים להורדה במשקל, מלמה דיאטה ועד עזרה בחגים וכד'...

עד כה ירדתי 25 ק"ג, עם המון עליות וירידות והפסקות, מקווה שלאט לאט אתקדם! אז בהצלחהחיבוק


25/12

משקל: 63.3

מטרה עד 8.1.14: 61.3 

יומן אכילה/ 25.12

בוקר (08:45): פרוסת לחם קל עם מרגינה לייט ואבוקדו 
צהריים (16:30): 1 פיתה מחיטה מלאה עם חזה עוף ומלפפון חמוץ

ביניים (18:30): 6 תותים, 1 משמש מיובש, חצי תפוח, 5 אגוזי מלך

ערב: יעודכן

 

יש לי נטייה לא לאכול כלום בשעות הפעילות שלי בבסיס ואני לא יודעת לשתות מים וכבר לא יודעת לשמור על הפה! 

* צריכה להסתובב עם בקבוק מים
* צריכה להביא אוכל לבסיס

 

אני רוצה ללבוש שורט!
אני רוצה לעשות תמונת לפני ואחרי!
אני רוצה ללבוש שמלות ולהרגיש טוב עם עצמי!
אני רוצה להיות חטובה!

אני רוצה לדעת לאכול בריא!

אני רוצה להתמכר לספורט!

אני רוצה לדעת לסדר את הארוחות!

אני רוצה את הספר של קיילה!

אני רוצה ללבוש ביקיני בקיץ הבא!

אני רוצה לא להרגיש את הגוף רוטט ומדלדל!

אני רוצה שלא יהיו צמידים!

אני רוצה טוסיק חטוב ומוצק!

אני רוצה שרירי בטן!

אני רוצה להרגיש אנרגתית ולא עייפה!

אני רוצה להפסיק להרגיש רעבה!

אני רוצה את שמחת החיים שלי מחדש!

אני רוצה להגשים את החלומות שלי!

אני רוצה להגשים את עצמי!

אני רוצה להרגיש מסופקת!

אני רוצה להרגיש שאני עושה משהו עם החיים שלי!

אני רוצה להרגיש עצמאית!

אני רוצה לדעת להתמודד בצורה פרופורציונלית!
אני רוצה להרגיש שווה! 

עוד משהו?

 

 

 

נכתב על ידי Striving for happiness* , 25/12/2014 19:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





68

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStriving for happiness* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Striving for happiness* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)