לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

קלמנטינה


כל הדברים שמופיעים פה הופיעו לי בראש מתישהו... כל הפאנפיקים, השאלות הפילוסופיות והשטויות האחרות... האם זה אומר שאני גאון מטורף?! :~|

כינוי:  שורדון

בן: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2015

לסכם את 2014? מה שהתחיל טוב ונגמר חרבנה? סבבה, אתם ביקשתם


ביי 2014

ביי בלוג

ביי חיים :(

נכתב על ידי שורדון , 2/1/2015 11:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כינוי אחר מס. מליון ב-15/3/2015 15:09
 



תשובות לשאלון השבועי


חלקי איתנו מחשבה אחת שהתנפצה לך לגמרי השנה.
מאז תחילת השנה? מאז א תשרי?
חשבתי שאני יכול לכתוב פה מה שבא לי. מסתבר שלא.

מה הם שני הרגשות ששלטו בשנה שלך?
הממ....הפחד. החרדה.

כתבתי פה שטויות, נהניתי מכל רגע. עכשיו אי אפשר לדעת מאיפה זה יצוץ שוב. מה הצעד הבא שלהם.
חוץ מזה היה גם הדיכאון על הטוב שנמנע ממני שוב ושוב ושוב, נראה לי שכתבתי על זה כבר פוסט.

ספרי על שלושה דברים שהיו חדשים עבורך.
הממ.....למדתי ליישם את "כבדהו וחשדהו". למדתי שיש כאלה שמיישמים את זה עליי. למדתי שאין בעולם בן אדם אחד שדואג למישהו שהוא לא הוא. ואז זה מביא אותי לשאלה למה לעשות ככה, הרי בסוף כולנו מסיימים באותו מקום.

מה משמעות החיים בכלל? זה די חדש!

נקבי בשמותיהם של ארבעה אנשים שהעניקו משמעות לשנה שלך.
כל הקטע של הבלוג זה אנונימיות, יו דושבאגס...

כתבי חמישה משפטים שמסכמים את השנה שלך.
איזה לסכם? היא בקושי התחילה!

איך (/האם) את חוגגת את ראש השנה האזרחית?
אה, דיברתם על האזרחית? חח למה לא אמרתם?

רשמי חמש ציפיות שיש לך מעצמך לשנה הקרובה.
לקבל את מה שמגיע לי. לא לתת לאנשים לדפוק אותי. עכשיו תכפילו את שתי אלה ב2.5

מהן ארבע התכונות שאת מתכוונת לחזק ולטפח בעצמך השנה?
לקבל את מה שמגיע לי. לא לתת לאנשים לדפוק אותי. עכשיו תכפילו ב2.

קבעי לעצמך שלוש מטרות בקריירה (/לימודים/צבא/ש"ש...).
לקבל את מה שמגיע לי. לא לתת לאנשים לדפוק אותי. עכשיו תכפילו ב1 ו2/3

אילו שתי החלטות אזרחיות משמעותיות תבצעי השנה?
לקבל את מה שמגיע לי. לא לתת לאנשים לדפוק אותי. עכשיו תכפילו ב1.

האם יש משהו אחד שעומד להשתנות?
כן, אני אקבל את מה שמגיע לי ולא אתן לאנשים לדפוק אותי. עכשיו תכפילו ב0.5

נכתב על ידי שורדון , 2/1/2015 11:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשורדון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שורדון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)