לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

קלמנטינה


כל הדברים שמופיעים פה הופיעו לי בראש מתישהו... כל הפאנפיקים, השאלות הפילוסופיות והשטויות האחרות... האם זה אומר שאני גאון מטורף?! :~|

כינוי:  שורדון

בן: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2014

מחשבות של לפני השינה


חשבתי לעצמי, המסגרת הזאת שאני ועוד הרבה אחרים חיים בה מכתיבה לנו מציאות חדה ומשעממת.

למי שלא שם לב עדיין, אני דתי לאומי ציוני שומר שבת תורה ומצוות ואוהב את המדינה וכו', או בראשי תיבות: דלצששתוואה"ו

ומה שנהוג אצלנו בציבור הדלצששתוואה"ו זה שאחרי שמסיימים ללמוד בתיכון דתי/ישיבה תיכונית עוברים לצבא (כמובן) וממליצים לך מאוד לבחור במסלול של ישיבת הסדר, כי תורה זו דרך רוחנית ואמונית לתרום למדינה וגם כדי שלא "נתקלקל" בצבא ונוריד את הכיפה. חוץ מזה, מסלול ההסדר "מוסיף" לך "נקודות זכות" וגורם לך להיראות איכותי יותר בדייטים וכדו' קריצה.

הבעיה בהסדר זה:

א. אתה נשלח לתפקידים הכי קרביים בצה"ל ומת רוב הפעמים

ב. אתה ממשיך עם ההסדר ונהפך להיות בסוף מורה לגמרא או משהו...

ג. את נכנס חזק לקטע של הצבא והופך להיות סוג של בנט ולא מתבגר לעולם (כמו שכבר ציינתי, סוג של בנט...)

ד. אתה מרגיש תקוע, כי אתה לא יכול לתרום  בתפקידים קרביים, כי הצד החזק שלך זה לא כח פיזי, אלא המוח!!!

ובגלל בעיה ד אתה יכול לבחור ללכת למסלול של עתודה, ובסופו של דבר לצאת מהנדס מחשבים (טוב... גם בעיה ג תגרום לך להפוך להיות מהנדס מחשבים...) או כל דבר אחר בהיי טק.

היי טק זה בעייתי, כי יש מלא שיודעים את זה ואין להם עבודה, כי פשוט אין ביקוש למקצוע!

ואם הם מצליחים להתברג לאיזו חברה, הם עובדים בשעות הזויות, ועוד לא דיברתי על העבודה מהבית!

בקיצור, הסיכוי שלי להיות הייטקיסט (ושל עוד רבים אחרים סביבי כמו ששמתי לב) גבוה מאוד, וזה רק ייצור עוד בעיתיות.

 

ואז ראיתי את הכתבה הזאת וזה גרם לי לשקול הכל מחדש.

לחנך להייטק? זה באמת נכון?

ואולי מה שכתבתי למעלה זה שטויות, וצריך להתחנך להיטק?

.

.

.

הושיעוני במהרה!!!

נכתב על ידי שורדון , 18/2/2014 00:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשורדון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שורדון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)