לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

קלמנטינה


כל הדברים שמופיעים פה הופיעו לי בראש מתישהו... כל הפאנפיקים, השאלות הפילוסופיות והשטויות האחרות... האם זה אומר שאני גאון מטורף?! :~|

כינוי:  שורדון

בן: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

תשובות לשאלון השבועי


אתה מפחד מגבהים? מחרקים? מליצנים?
לא, בקטנה, רק אם הם מחזיקים גרזן ורודפים אחריי עם חיוך מטורף.

מה הפחד הכי גדול שלך?
הפחד עצמו, וזה הפחד הכי גדול של כל אחד מאיתנו :פרצוףדקל:

מה הדבר הכי מפחיד שקרה לך?
תאונת דרכים? פציעה קשה? ג'וק שטיפס עליי? שירחאן מספר הגונגל? לא יודע... יש מלא דברים

היה לך פעם סיוט שאתה זוכר עד היום?
כן ואני לא אפרט

אתה מתגבר על פחדים. על אילו פחדים התגברת?
חח, מצחיק שקבעתם כעובדה את זה שאני מתגבר על פחדים.
ממ... פחדתי מרוסים פעם :)

איך?
זה פשוט עבר...

אתה אוהב את תחושת הפחד?
כן, זה מגניב. וחוץ מזה פחד נותן לי אדרנלין, אני אוכל לעשות הכל בצורה הרבה יותר חזקה ואני ממש דרוך ומוכן. כשאני פוחד אני מפחיד. וכן, חרשתי על דוקטור הו.

יש מישהו בחייך שאתה מפחד ממנו?
עיין שאלה 1.

אתה מפחד שאנשים לא יאהבו אותך?
לא, מ'כפת לי?

האם יש צדדים בעצמך שאתה מפחד מהם?
כן, הצד האפל :0

אתה מפחד מהמוות?
מהמוות של מי? שלי? לא, מה אכפת לי? שאני אמות, בכיף!
אני כן פוחד ממוות של מישהו אחר...




משהו לסיום, בכוונה עשיתם את השאלון על פחדים? בגלל הפרק החדש של דוקטור הו?

נכתב על ידי שורדון , 15/9/2014 19:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שורדון ב-15/9/2014 22:49




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשורדון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שורדון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)