לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

קלמנטינה


כל הדברים שמופיעים פה הופיעו לי בראש מתישהו... כל הפאנפיקים, השאלות הפילוסופיות והשטויות האחרות... האם זה אומר שאני גאון מטורף?! :~|

כינוי:  שורדון

בן: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2014

ימים #23 #24 ו-#25


לק"י

אז למה אני עושה ימים בשלשות? את זה תגלו בסוף.

 

שלשום גיליתי שאחותי בהריון!! אם זה לא משהו וטב אני לא יודע מה כן...

 

אתמול בוטלו לנו שעתיים של שיעור לשון בגלל שהעבירו לנו הרצאה על פרוייקט נחשון של משרד החינוך. יופי, שעתיים של פחות יריקות מהמורה ופחות שאלות מטומטמות של ילדים. באמת שלשון זה מקצוע קל, אבל איכשהו המורה מלמדת אותנו כאילו אנחנו בגן חובה וזה באמת הסגנון של התלמידים בכיתה הזאת. או כמו שרעי משכבר הימים אמר זאת פעם: 

  

אכן, מצער ביותר...

 

והיום! היום! מה היה היום? היום היה מבחן במתמטיקה שחרשתי אליו כל השבוע! בגלל זה של השבוע לא פתחתי את המחשב ועדכנתי מהטלפון! עכשיו אני סופסוף במחשב! והכי טוב? המבחן היה טוב!!!!!! אושר גדול!!!!!!צבנינג'ה

 

לילה טוב בינתיים,

שורדון

נכתב על ידי שורדון , 29/10/2014 22:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשורדון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שורדון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)