לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

קלמנטינה


כל הדברים שמופיעים פה הופיעו לי בראש מתישהו... כל הפאנפיקים, השאלות הפילוסופיות והשטויות האחרות... האם זה אומר שאני גאון מטורף?! :~|

כינוי:  שורדון

בן: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014

תקשיבו כולם,


לק"י|BBOB#

 

פרו פלסטינאים יקרים,

תקשיבו בשיעורי הסטוריה, ינעל רבאאק!!!

נכתב על ידי שורדון , 26/6/2014 22:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 3


Bring_Back_Our_Boys#


 

בוסתן המלך היה גדול ויפה. היו בו מדשאות, מזרקות, פסלים ושאר חפצי נוי, עצי פרי, שתילי ירקות ושיחי תבלינים. בלילה הוא היה יפה אפילו יותר, והיה לו גם מימד מסתורי מסוים.

כשגאיוס ורדוקטו נפשו עם אורה, הם העדיפו לעשות את זה באחד הספסלים בגן, שהיה לו גגון נחמד לצל והיה מלא בצמחים מטפסים.

אורה הביטה בגאיוס והחלה לדבר:

"ראה נא, גאיוס בן פרה, הזמן הוא רצף של אירועים אחרי הכל. אם תנקה את הראש ממחשבות תוכל לאמץ את העין לקצת מעבר ממה שהיא רואה, ותוכל לחזות באירועים עתידיים. לצערי הרב אין ביכולתי לדעת איך להגיע לשם."

"ואיך את מקבלת את הנבואות? איך נוצר הנוסח המדויק של כל נבואה?"

אורה חייכה בבישנות.

"זה פשוט בא אליי. לדוגמה, יום אחד התעוררתי והתנגן בראשי המשפט 'צאצאי נכדיו של הנער שניצח את האופל ישפיעו על מהלך השליטה! השרביט שעלה מהעתיד יסייע בהקמת המסדר, ומפני שהשרביט נשלח לקלל הוא יברך, כי השרביט שישלוט בגורל הוא חידה! השרביט שישלוט בגורל הוא אנושי בן פר! השרביט שישלוט נתון לחסדי האופל והטוב כאחד...' האם אני יודעת מאין זה בא? כלל וכלל לא! זה  צץ פתאום!"

"טוב, תודה אורה..." גאיוס אמר באכזבה וקם ממקומו.

"אה, ואם תצטרך משהו, כל דבר," אורה אמרה, "תמיד תפנה אליי."

רדוקטו קיפץ במקומו. "לא, אמא," הוא אמר, "בשביל זה יש לו אותי."

והשלושה הלכו איש לביתו ולחדר השינה שלו.


המטוס נחת. לייזה, ג'וש ומלודי קמו ממקומם באיטיות ופנו לצאת.

מחוץ למטוס היו עוד כמה עשרות תלמידים מפוזרים. מאחורי כולם עמד אדם קשיש, כפוף וחסר שיניים. הוא החזיק עששית חלשה מתנדנדת.

"ה-היי! כולם! בואו לפה!" הזקן ההוא צעק, אבל לא נראה שמישהו התייחס אליו.

הקול שלו נשמע ללייזה ממש מוכר. לאחר כמה שניות של חשיבה היא הסתובבה ואמרה לג'וש ומלודי: "הקול שלו ממש מוכר, זה לא הטייס?"

"מי, מני פינגן?" מלודי אמרה בחלחלה, "את רוצה לומר לי שהיצור הזה הטיס אותנו?"

לייזה וג'וש נראו מפוחדים, אז מלודי נסתה להרגיע אותם: "נחתנו בשלום, בואו נלך אליו וננסה לבר מה הוא רוצה."

כשהשלושה התקרבו אליו לייזה ראתה מזווית העין גם את טאי וטום מתקרבים אלמני, ואחריהם כל השאר.

מני חייך. "יפה מאוד," הוא אמר, "ועכשיו כולכם תבואו אחרי ותראו את בית הספר החדש שלכם, אבל מהר לפני שיחשיך."

וכך מני הובל אותם לאורך שביל נחמד. הם היו באי מבודד, כשמאחוריהם היה הים ולפניהם השביל המשיך לחורשת עצים. הם נראו מפוחדים להיכנס לחורשה למרות שמני הלך לשם, והוא לא הצליח להכניס אותם לשם.

"אני לא יודע מה אתכן, אבל אני לא סומך עליו..." ג'וש אמר ללייזה ומלודי.

"היי, קוף!" נשמע קולו של טאי מאיפהשהוא, ומיד הוא הופיע, שועט לעבר ג'וש.

ג'וש החל במנוסת בהלה, דבר שגרם למלודי לצחוק וללייזה לחייך במבוכה.

מיד גם טום הופיע, אבל בניגוד לטאי הוא נעצר ליד לייזה ומלודי. "את מלודי ספין, נכון?" הוא שאל את מלודי.

"אני רואה שיש לך זיכרון טוב, טום שארפ." מלודי אמרה ושניהם צחקו.

"ואת," טום אמר והצביע על לייזה, "לייזה לונגבוטום, איך אפשר לשכוח?"

לייזה חייכה במבוכה. ידיה מאחורי גבה. הראש שלה היה ריק ממחשבות. כל מה שהיא רצתה זה להגיע כבר לבית הספר הזה. איפה הוא בכלל?

"נו, קרפטיץ' נמצא מאחורי החורשה הקטנה הזאת! קדימה!" מני פיניגן צעק את התשובה לשאלה שצצה ללייזה בראש.

"א...אולי נתקדם לחורשה?" לייזה הציעה בשקט.

טום ומלודי הביטו בה בחיוך. "אני חושב שיהיה יותר בטוח בשבילנו פה." הוא אמר.

לפתע החורשה התחילה להאיר אורות משונים לעבר התלמידים המבוהלים, וקול חזק נשמע משם, קול גברי עמוק שאמר את זה: "תלמידים, הכנסו כבר! כולם מחכים לכם! מאחורי החורשה הזאת תמצאו דברים שלא דמיינתם בחיים! בית הספר הטוב בעולם לכישוף ולקוסמות ממתין לכם במרחק של מטרים ספורים, ואתם מסרבים ללכת אליו? מה זו השטות הזו? כיצד זה ייתכן?! בואו! התקרבו!"

כנראה שהנאום הזה רק הרתיע את כולם, כי הם התרחקו מהחורשה עוד יותר.

"וואוו, כבר חשוך לגמרי!" מלודי אמרה כשהביטה על שמי הלילה שהחליפו את שמי הדמדומים.

"נכון, בואו ניכנס כבר!" לייזה אמרה בפאניקה ועזבה את טם ומלודי, נכנסת לבד לחורשה.

אחרי עיקול בשביל כל האורות נעלמו, ולייזה נותרה לבד באפילה, לא יודעת לאן לפנות מבלי להיתקל במשהו...


דונה לונגבוטום עבדה לפרנסתה כמגישת החדשות בערוץ הקוסמים. עבודה קלה למדי, בהתחשב בכך שהציוד הנתון היה ציוד משנות השמונים של המאה העשרים, כמו גם הטלפונים שהיו לקוסמים, ומכשירים כמו גיים-בוי נחשבו פלאי הטכנולוגיה.

מדי יום היא יצאה לעבודה בשעות אחר הצהריים, וחזרה בלילה.

באותו היום שלייזה נשלחה לבת הספר בפם הראשונה, דונה השתגעה מדאגה. היא הייתה חייבת משהו שיסיח את דעתה, ולא היה לה מה לעשות כל הבוקר. עד שינשוף מוכר הגיע, ינשופו של הארי פוטר שנקרא הדוויג הבן. הוא דפק על חלון חדרה של דונה, שפתחה אותו ונתנה לינוף להיכנס. הינשוף נכנס והושיט לה מכתב ודונה מיהרה לקרוא אותו לעצמה:

"דונה היקרה,

לך ולבעלך יש תפקיד קריטי.

פגשו אותי בעוד שעה בספסל.

ה"פ."

דונה הרימה את ראשה. היא התלבשה במהירות והתעתקה למשרד הקסמים, שם עובד בעלה רפאל כאיש תחזוקה פשוט.


הכל היה כל כך שקט וחשוך. לייזה הסתובבה סביב עצמה, מנסה למצוא מקור אור או קול שיוביל אותה לאנשהוא.

היא מצאה קול.

קול צחוק פרוע של ילדים שנשמע כל כך רחוק, כל כך ישן...

דמה קפא בעורקיה. לייזה המבוהלת החלה לקפוץ במקום כדי לתת לדם שלה לזרום.

לאחר מכן קול הצחוק התחלף בקולות של בכי, ולאחר מכן בכעס. הד מרוחק אחד כעס על הד מרוחק אחר שהתחיל לבכות. זה נשמע כל כך מרוחק, ולייזה כלל לא התייחסה לזה.

היא ראתה אור מרוחק מרצד. היא חשה הקלה כל כך גדולה שהיא ראתה מקור אור שהיא רצה אליו, מועדת על כמה אבנים בהתחלה אבל אחר כך הקרקע נעשתה חלקה כל כך, כמו קרח. לייזה הצליחה לרוץ לאור מבלי להחליק.

זה היה כדור אור כחול בוהק כל כך, ממש בוהק שקשה היה לראות מה יש מאחוריו. למרבה המזל, לייזה ראתה מאחורי האור דבר מאוד מוזר, דבר שגרם לכדור האור להלחיץ אותה מאוד.

הייתה זו מציבת אבן ישנה ועליה נחקק:

"כאן נפטר ונטמן

מני שיימוס פיניגן

27.04.2002-31.08.2069

מת בשיבה טובה

ביקש להיקבר במקום בו איבד את חייו"

 

לייזה צעדה אחורה בבהילות, מתרחקת מהמצבה ומכדור האור.  זה לא יכול להיות, אולי זה מני פיניגן אחר? זה לא ייתכן שמני פיניגן הטיס אותם עד לשם והוביל אותם עד לחורשה אם הוא מת אתמול!

לפתע לייזה הרגישה גירוד בבטנה. היא אחזה בבטן כדי לגרד, אבל הבעיה הייתה שיד אחרת כבר הייתה שם, לופתת את לייזה כל כך חזק וגוררת אותה אחורה.

 באותו הרגע לייזה התעלפה.


 

דונה ורפאל הופיעו בפארק של העיר לונדון 3, והם המתינו על הספסל שבו לפני עשר שנים בתם לייזה נחטפה על ידי מסדר נפתוזי.

לאחר מספר שניות התעתק לשם הארי פוטר הזקן. הוא סימן להם לשבת לצידו. כמובן שהם התיישבו מיד, הארי החל לדבר.

"תקשיבו," הוא אמר, "עכשיו, כשהוקם בית הספר קרפטיץ', מסדר נפתוזי ינסה לתקוף את לייזה כמיטב יכולתו. לכן אנחנו, אני ואתם, בנוסף לילדים שלי לילי וג'יימס וכל המשפחה, נקים יחד עם מי שאנחנו סומכים עליו בלבד צבא שיתנגד."

"מה? איך? מה נעשה? איפה ניפגש?" רפאל התחיל לומר בקול, אבל הארי השתיק אותו.

"אל תדבר יותר מדי בקול, שומעים!" הארי לחש.

"סליחה, סליחה..." רפאל אמר.

הארי המשיך: "אז ככה, מחר בשתים עשרה בצהרים בדיוק, ניפגש כלנו במעגן. שם אני אפגש עם כמה מכרים ותיקים, וביחד נחיה את צ"ד!"

רפאל ודונה הביטו בהארי המתלהב, ואז אחד בשניה. אף אחד מהם לא ידע על מה הארי מדבר.

"בקיצור, סבא, תסביר לנו כבר שם?" רפאל שאל.

"אה, לא," הארי אמר בחיוך, "אני קראתי לשניכם לכאן מסיבה מסוימת."

דונה ורפאל הביטו בהארי בציפייה.

"אני מתכוון לגייס את שניכם למשימה עוד היום!"


 

לייזה פקחה את עיניה. לעברה רכן גבר כבן שלושים, עם זקן צרפתי ומשקפיים עבות.

הוא התרחק ממנה כשראה שהתעוררה. לייזה שמה לב שהיא שוכבת על החול בחוף הים של האי בו הם היו. היא הזדקפה לאט לאט, רואה את כל התלמידים עומדים סביבה במעגל ומביטים בה.

הגבר לבש גלימה סגולה ומהודרת. הוא עזר ללייזה לקום ואמר בקול צלול: "את בסדר, ילדונת?"

ליזה הסתכלה עליו ועל כל הנוכחים. היא ראתה שמני פיניגן לא היה שם.

"אני... אני חושבת..." היא אמרה.

"יופי," אמר האיש, "את יכולה לקרוא לי פרופסור יוליוס מקאנגוס."

"תודה, פרופסור מקאנגוס." לייזה אמרה בהצטנעות.

"חוסר אחריות, פשוט חוסר אחריות..." מלמל לעצמו פרופסור מקאנגוס כששאר הילדים התחילו להסתובב באיזור, ואז אמר ללייזה: "את צריכה להודות לילדון הזה שם, בק או משהו כזה..."

"טאי בק," אמר טאי.

"כן, טאי בק. הוא אמר לי שאת חסרה." פרופסור מקאנגוס אמר.

"אממ... תודה, טאי." לייזה אמרה בשקט.

טאי ניגש אליה. "את בטח מבוהלת," הוא אמר לה.

לייזה הנהנה בשקט.

טאי נשם לאט. "את לא תאמיני מה הלך פה," הוא אמר, "המני פיניגן הזה, הוא בכלל לא היה אמיתי! הוא היה מת!"

לייזה הנהנה בשקט, על סף דמעות.

"מתברר שהקימו את בית הספר קרפטיץ' ליד חורשה מוזרה שעכשיו באים כל מיני אנשים לבדוק אותה. בכלל היינו אמורים ללכת לאורך החוף ואז לראות את בית הספר, ומני הזה איכשהוא הגיע לשם. זה היה ממש מפחיד, אפילו אני פחדתי." טאי אמר.

לייזה הנהנה לאט.

"בואי, את בסדר?" טאי שאל אותה וחיבק אותה בחום. לייזה נתנה לו לחבק אותה.

"ואז," טאי המשיך, "פרופסור מקאנגוס הופיע פתאום. הוא הוציא מהשרביט שלו משהו לבן ומוזר שנלחם לחימה פיזית עם מני פיניגן, ואז מני נעלם לתוך החורשה. כולנו התחלנו לבכות מפחד, ואז פרופסור מקאנגוס אמר לנו שהוא עכשיו יצא ללוות אותנו לבית הספר. ואז שמתי לב שאת חסרה, אז אמרתי לו את זה, והוא שלף מהשרביט שלו ידיים גדולות ואפורות לתוך החורשה שהוציאו אותך מעולפת, ואז-"

"טאי," לייזה אמרה פתאום.

"כן, לייז? מה קרה?"

"אממ...תודה, באמת תודה." לייזה אמרה בשקט.

"אוי... לייזה, הכל בסדר, באמת!" הוא אמר והרפה מהחיבוק שהתחיל להעיק.

"בואו!" נשמע קולו של הפרופסור מקאנגוס והוביל את התלמידים לאורך החוף, לעבר גוש ענק ומגודר של ביתנים, כאשר בקדמת הגדר התנוסס שלט ענק שעליו נכתב:

"ברוכים הבאים לקרפטיץ', בית הספר החדש לכישוף ולקוסמות!"

אחרי שכל התלמידים נכנסו בשער, פרופסור מקאנגוס אמר: "שימו לב, הביתן הגדול והמפואר הוא האולם הגדול. אנחנו עכשיו ניכנס אליו מהכניסה הראשית, נשמע דברי פתיחה והסברים ומחר נתחיל ללמוד. אני לא רוצה שום הפרעות סדר, בגלל זה כמעט איבדנו היום תלמידה!" והוביל את התלמידים לאולם הגדול.

אין ספק שהיו ללייזה הרבה דברים מוזרים לומר למנהלת...


רוז שלפה מכשיר מוזר עם חוגת מספרים ושפופרת. זה היה טלפון ישן.

"מה המספר של ג'יימס?" רוז שאלה שוב.

"אז ככה," וואלארי שלפה פתק והקריאה: "00442070000".

"וואוו, כמה אפסים!" רוז אמרה בייאוש והחלה לחייג עם החוגה, כאשר בכל פעם שחייגה את הספרה 0 נאנחה מחדש.

"ששש... זה מתקשר!" רוז אמרה, והרמיוני ווואלארי הצמידו את ראשן לזה של רוז כדי לשמוע.

"האלוו?" נשמע קול עייף מעבר לקו, קולו של ג'יימס.

רוז שלפה פתק והקריאה ממנו: "הזמנת סושי עם מתכת, ג'ייקוב דריל?"

"מה שתרצי, המפקדת גריינג'ר!" ג'יימס אמר מיד ובצייתנות.

שלוש הבנות חייכו בניצחון והחלו לדבר עם ג'יימס, לפקד עליו לרגל ולפעול...

 

נכתב על ידי שורדון , 24/6/2014 23:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הסיפור החדש, פרק שני


Bring_Back_Our_Boys#


לייזה עלתה למטוס.

הוא היה מסודר בצורה קצת... איך לומר, משונה.

היו בו תאים כמו רכבת, ובכל תא היו כמה ספסלים ומושבים.

לייזה בחרה לעצמה תא ריק והתיישבה בו, ממתינה.

התא אמנם היה חדש, הרי זו תהיה טיסת הבכורה של המטוב מכיוון שזו השנה הראשונה של בית הספר החדש, אך בכל זאת היו מודבקות על קירות התא מגוון מדבקות וכרזות, כמו כרזה שאמרה שאסור לשתולל, או מדבקה שהיה רשום בה שיש להחליף מהר את הבגדים המוגלגיים לגלימות קוסמים ולהכניס את המזוודות לתאים מיוחדים שנמצאים בכל פינה במטוס, מכיוון שמשם הן יישלחו במיוחד לבית הספר, אך זה יתאפשר רק לפני ההמראה.

לייזה החליפה במהירות את בגדיה והמתינה.

לאחר מספר דקות נשמע קול במערכת הכריזה שאמר: "בוקר טוב לכולם וברוכים הבאים לטיסה הישירה הראשונה אי פעם לקרפטיץ', בית הספר החדש לכישוף ולקוסמות שהוקם בסיוע קרן פוטר! שמי מני פיניגן ואני אהיה הטייס שלכם להיום, ולכל טיסה מעתה ולעוד עשרים שנה לפחות, זה תלוי אם יאריכו לי את חוזה ההעסקה. נא הניחו את המזוודות במקומות המיוחדים שהוקצו להם, שבו בנחת והדקו את חגורת הבטיחות. המטוס מתוחזק באמצעי קסם ולכן אין סיכוי שתהינה תקלות מכל סוג שהוא, ולכן אין צורך שיעברו דיילות וינופפו בידיהם ללא כל סיבה. מתחת לכל מושב תוכלו למצוא שקיות הקאה לשימושכם. במהלך הטיסה יעבור לידכם הצוות עם עגלות עמוסות בכל טוב. אנו נטוס בגובה של הרבה מאוד רגל ונגיע תוך שמונה שעות בלי נדר. תודה רבה ובהצלחה לכולנו."

לייזה הדקה את חגורת הבטיחות שלה בצייתנות. היא עדיין הייתה לבד בתא.

היא הביטה בחלון הסמוך אליה כשהמטוס יצא מהאנגר המטוסים והמריא. היא מעולם לא הייתה במטוס קודם לכן, אבל היא לא התרגשה במיוחד. היא התגעגעה לגיים-בוי שלה שהכניסה למזוודה, אז היא ישבה לבד בתא בחוסר מעש עד שההמראה הסתיימה והמטוס טס, ולייזה היתה מורשית להסיר את חגורת הבטיחות ולהסתובב כרצונה במטוס.

היא הביטה בחלון שכעת העניק לה נוף של העיר לונדון, שבמהרה התחלף נוף ימי. היא בהתה בים, משועממת. היא חשבה לעצמה למה כל כך היה חשוב לאבא שלה להזהיר אותה מדברים מוזרים שיקרו.

באותו הרגע היא קלטה שהיא בדרך לבית הספר שדיברו עליו בערך ממתי שהיא זוכרת את עצמה, ושהיא עכשיו מגשימה לסבאל'ה את החלום.

היא קמה ממקומה בהתרגשות, שמיד נקטעה כשדלת התא נפתחה.


היה זה אמצע הלילה כשגאיוס הרגיש בעיטה בצלעותיו.

הוא הזדקף במהירות במיטתו וראה את רדוקטו נועץ בו מבט.

"רדו-המלך! מה אתה עושה?!" גאיוס צעק.

"עכשיו חצות ואמא שלי ערה ממש עכשיו. אתה רוצה ללכת לדבר איתה או לדחות את זה לעוד שבוע?" רדוקטו אמר.

"אבל אני לא לבוש!"

רדוקטו גלגל עיניים. "זה לא נורא גם אם תבוא בכתונת הלילה שלך..."

"לא," איוס מיהר להסביר, "אני לא לבוש בכלל! אפילו לא בכותונת לילה!"

רדוקטו מיהר להסתובב ולכסות את עיניו.

"גאיוס!" הוא אמר, "למה לא אמרת את זה קודם?"

"כי אתה לא נתת לי לומר את זה קודם, אתה בעטת לי בצלעות!" גאיוס ענה בזעף.

רדוקטו נשם במהירות.

"טוב, אז... אתה... תלבש משהו ו... ובוא!" האיץ בו רדוקטו.

אחרי שגאיוס התלבש יצאו שניהם למגדל של אורה קל. אורה קל הייתה האוראקל המקומית, אמו של רדוקטו. היא גרה במגדל שממנו היא יוצאת רק לעתים נדירות.

"תגיד, גאיוס," רדוקטו אמר, "למה בכלל ישנת בלי בגדים?"

"ממ... מה אתה רוצה?" גאיוס הסמיק, "אני תמיד ישנתי בעירום! כבר עשר שנים שאני ישן ככה! מאז שהגעתי לכאן אני ישן ככה!"

"טוב, תירגע, הגענו," אמר רדוקטו.

"מה? אבל אנחנו רחוקים מהמגדל!" גאיוס אמר, אבל רדוקטו רק הביט קדימה והצביע על דמות מרוחקת שמתקרבת אליהם. הייתה זו אוראקל.

"כן," היא אמרה כשהגיעה אליהם, "גאיוס דובר אמת."

"מה?" שאלו רדוקטו וגאיוס.

"גאיוס ישן מאז ומתמיד בעירום מלא." היא אמרה בכובד ראש.

"כן, אמא, אבל לא על זה באנו לדבר איתך..." רדוקטו סינן מבין שפתיו.

"נכון, באתם לדבר איתי על מסע בזמן." אוראקל אמרה.

"נו, מה את יכולה לומר לנו על זה?" גאיוס האיץ בה.

אורה חייכה. "אני מציעה שנשב איפשהוא, זה עומד להות ארוך."


לייזה הביטה בפחד בדלת שזזה לאט. בצד השני עמד נער בן גילה, שהיה ממש ארי-נורדי טיפוסי. בלונדיני, עיניים כחולות, לחיים צרות וכו'.

"שלום," הוא חייך לעבר לייזה והושיט לה את ידו בחביבות, "שמי טום. אפשר לשבת בתא שלך?"

לייזה לחצה את ידו באיטיות.

"אתה רואה פה עוד מישהו שיתפוס לך את המקום?" היא מלמלה בשקט.

"אמרת משהו?" טום שאל.

"מה? לא, כלום." היא אמרה מהר, "אתה יכול להיכנס."

"תודה," אמר טום באנחת רווחה והתיישב לצידה.

"אני מצטער אם הבהלתי אותך," אמר כשהסתכל על לייזה החיורת, "פשוט יש מלא רעש בחוץ וחיפשתי מקום שקט להיות בו."

"מצאת," לייזה אמרה במבוכה.

טום חייך אליה בחביבות והביט בחלון.

"לא תמצא שם כלום חוץ מים," לייזה אמרה.

"כן, ככה זה גם בצד השני של המטוס..." הוא אמר בעצב.

"אגב, לא הצת את עצמך!" הוא אמר.

"אה, אני לייזה לונגבוטום." היא אמרה בשקט.

"לונגבוטום?" טום שאל בפליאה, "את קשורה לנוויל לונגבוטום האגדי?"

"כן, הוא סבא-רבא שלי..." לייזה אמרה בצער.

"היי, זה לא צריך להעציב אותך! הוא היה קוסם גדול! הוא בטח ממש אהב אותך!"

"הוא מת כבר כמה שנים," לייזה אמרה ביובש.

"כן, נכון..." טום אמר והשניים השתתקו.

אווירה לא נעימה שררה בחדר, שהופרה רק כשדלת התא נפתחה ובפתח עמדה אישה גבוהה, יפה וחטובה עם בגדי דיילת צמודים ישאלה בחביבות: "תרצו משהו מהעגלה, חמודים?"

"לא, תודה," טום אמר, "את רוצה משהו?" הוא שאל את לייזה.

לייזה הביטה בטום. היא לא רצתה שהוא יחשוב שהיא גרגרנית או משהו למרות שהייתה קצת רעבה.

"אממ... לא, תודה." היא אמרה.

הדיילת משכה בכתפיה ועמדה לסגור את דלת התא, אבל העגלה שלה כמעט התהפכה בגלל שני ילדים שרצו במסדרון.

"תיזהרו, פרחחים!" הדיילת כעסה וטרקה את דלת התא.

טום ולייזה צחקו.

כשנרגעו, טום אמר: "דווקא בסיפורים של ההורים שלי, כשהם למדו בבית הספר שנפל, אז ברכבת הייתה אישה שמנה עם ממתקים ולא בחורה צעירה."

"כן, גם ההורים שלי אמרו לי את זה." לייזה אמרה, והשניים החלו לצחוק שוב.

"אתה יודע," לייזה אמרה לו כשסיימו לצחוק, "בכלל לא היה אכפת לי אף פעם מסבא נוויל. יש לי משפחה יותר טובה ממנו."

"מה?!" טום הזדעק, "א-איך? הוא הקוסם הגדול ביותר מאז אלבוס דמבלדור! טוב, אולי חוץ מהארי פוטר-"

"-כן," לייזה קטעה אותו, "הארי פוטר הוא גם סבא-רבא שלי."

טום בהה באוויר בפה פעור, ולאט לאט סובב את ראשו אליה.

לייזה צחקה בביישנות.

היא בדיוק התכוונה להסביר לו על עץ המשפחה המוזר שלה, כשבדיוק דלת התא נפתחה ונכנס לשם ילד מזיע וצוחק כל כך עד שהתגלגל על הרצפה.

"היי, שארפ," הילד אמר, אוחז בבטנו בחוזקה.

"שארפ?" לייזה שאלה.

"זה שם המשפחה שלי," טום ציין, ואז שאל את הילד: "מה קרה, בק?"

"בק?" לייזה שאלה.

"טאי בק... נעים... מ...אוד..." אמר הילד באמצע התקף הצחוק שלו. הוא היה גבוה וחסון עם שיער חום שנראה כאילו הוא מבולגן בכוונה.

"אל תשאל, הילד המוזר ההוא עכשיו רדף אחרי למשך איזה חצי מהמטוס, וכמעט הפכנו לדיילת את העגלה, ועכשיו נכנסתי לפה והמטורף הזה משתולל בחוץ!"

טום הצטרף לצחוקו הפרוע של טאי.

"מי זה הילד הזה?" לייזה שאלה בחשדנות.

"לא משנה..." טאי אמר כשניסה להרגע, "מי את דרך אגב?"

"היא נינה של נוויל לונגבוטום והארי פוטר!" אמר במהירות טום.

"לונגובטום ופוטר?!" טאי אמר ביראת כבוד, "זה אגדי!"

הוא התיישב ליד לייזה.

"את יודעת," הוא אמר לה, "אני מגיל קטן הערצתי את שניהם! הם עשו דברים כל כך גדולים!"

"טוב, אממ... תודה..." לייזה אמרה במבוכה.

"איך קוראים לך?" טאי שאל.

"אני? אני לייזה לונגבוטום." היא אמרה בשקט.

"לונגבוטום..." טאי אמר בחיוך בזמן שטום יצא מהתא והותיר אותם לבד.

"אבל לייזה?" טאי אמר.

"מה?" הא שאלה.

"פשוט, זה שם די..."

לייזה הביטה בחלון המטוס, שהמשיך להראות ים.

"אשפת לך אם אני אקרא לך לייז?" טאי שאל.

"א... אם בא לך..." לייזה אמרה.

טאי חייך והחזיק לה את היד.

"את יודעת," הוא אמר, "אני מכיר קסם שיכול להחליף את הנוף המשעמם הזה."

"באמת?" לייזה שאלה מתוך נימוס.

"לא," הוא אמר וצחק, "אבל אם הייתי יכול... איזה נוף היית רוצה לראות כאן?"

"אני? אני... לא יודעת." לייזה אמרה.

"מה? אין שום נוף שהיית רוצה לראות?" טאי שאל.

"לא יודעת..." היא אמרה. היא לא הרגישה כל כך בנוח והייתה רוצה שהוא ילך.

"אני הייתי רוצה לראות כפרים קטנים כאלה, עם סוסים, פרות, חזירים..." הוא אמר.

"אהא." לייזה אמרה בחוסר עניין.

"טוב, היה נעים להכיר אותך," הוא אמר וקם.

"כן, גם לי," לייזה אמרה.

טאי נעמד ופנה לצאת. הוא קרץ לעבר לייזה ופתח את דלת התא.

לייזה הביטה בטאי. היה בו משהו ומזר, כריזמטי כזה, סוחף, מרשים, יפה.

"א... טאי?" לייזה שמעה את עצמה אומרת.

"כן, לייז?" הוא שאל בציפיה.

"אני..." היא החלה לומר.

"מה?" הוא אמר ותיישב לידה, ממתין למוצא פיה.

לייזה החלה להילחץ. מה היא רצתה לומר בכלל? למה היא קראה לו?

"לא חשוב..." היא אמר לבסוף.

"טוווב..." טאי אמר ונעמד, "אז כשתיזכרי תאמרי לי. את תוכלי למצוא אותי ב... את כבר תמצאי אותי, אני גם ככה רץ פה בכל הרכבת." הוא אמר.

"בסדר," היא אמרה.

"להתראות."

"להתראות."

והוא יצא מהתא ואיתו כל האווירה הטובה. לייזה הרגישה רייקנות פתאום. למה היא רצתה שהוא יישאר בתא?


סופר איש התבונן במגה-רשע בכעס. מגה-רשע הגזים הפעם, וסופר איש לא היה מוכן לעבור על זה בשתיקה!

"מה אתה כבר יכול לעשות לי, סופר איש?" מגה-רשע אמר והוסיף צחוק מרושע: "מוהאהאהאהאהאהאהאהאאא!!!"

"הפעם הגזמת, מגה-רשע!" סופראיש אמר, פקק אצבעותיו ונעץ את עיני הלייזר שלו במגה-רשע.

מגה-רשע הושיט את ידו קדימה וחסם את הלייזר בעזרת בועה בלתי נראית.

"לא תנצח אותי כל כך בקלות, סופראיש!" מגה-רשע אמר.

"אם כך," סופראיש אמר, "אאלץ להשתמש בנשק יום הדין!"

לפתע נשמע קול רם שצעק: "סופראיש! האוכל מוכן! רוץ לשולחן!"

סופראיש טפח על מצחו.

"לא עכשיו, סבתא! אני מציל את העולם!" הוא צעק.

"אבל סופראיש! לא יהיה לך כח אם לא תאכל מהעוף שהכנתי לך!" סבתא של סופראיש אמרה.

סופראיש נאנח.

"בסדר, סבתא," הוא אמר, "ואתה," הוא הביט במגה-רשע, "חכה לי כאן עד שאסיים לאכול!"

"לייזה..." נשמע קול לפתע.

"לייזה!" הקול נשמע שוב.

לייזה פקחה את עיניה. היא הייתה בתא במטוס. השמיים בחוץ הראו שעת דמדומים.

לייזה שפשפה את עיניה לאחר שחלמה עוד חלום טיפוסי. היא ראתה את ג'וש שאקלבול מולה, מנער אותה.

"כמה זמן ישנתי?" היא בלעה פיהוק.

"לא יודע, נכנסתי עכשיו." הוא אמר והתיישב לידה.

"אז...מה שלומך?" ג'וש שאל.

"הכל בסדר." לייזה ענתה באופן אוטומטי.

"רדף אחרי מתחילת הטיסה איזה ילד אחד, טאי בק קוראים לו." ג'וש אמר.

"אה, זה היית אתה?" לייזה אמרה בשקט.

"כן, הוא כל הזמן רדף אחרי! אני אפילו לא יודע מה עשיתי לו, רק ביקשתי שלא ישב לידי!"

"דווקא שמעתי אתה רדפת אחריו!" לייזה אמרה.

ג'וש משך בכתפיו. "הוא השי אותי והרביץ לי, אז רדפתי אחריו והוא ברח.

"הממ... והשגת אותו?" ליזה שאלה.

"לא, בכלל לא. אני לא יודע איפה הוא."

"טוב... לייזה אמרה, "אתה יודע עוד כמה זמן מגיעים?"

לייזה קבלה תשובה ממקור לא צפוי:

"שלום לכל הנוסעים, זה שוב מני פיניגן. אנו עומדים לבצע נחיתה, נא לשבת ולחגור את חגורות הבטיחות שלכם." נשמע ממערכת הכריזה.

לייזה וג'וש נחגרו, וגם איזה ילדה אחת שנכנסה לתא נחגרה גם היא.

"לא אכפת לכם שאני פה, נכון?" שאלה הילדה, "אני עברתי פה וזה המקם הכי קרוב אליי ואני צריכה להיחגר.

"זה בסדר," ג'וש אמר, "אני ג'וש שאקלבולט וזאת לייזה לונגבוטום."

"לונבוטום?" הילדה שאלה בפליאה.

"כן, אני נינה של נוויל לונגבוטום והארי פוטר. תפסיקו להתלהב מזה כל כך." לייזה אמרה.

"טוב, סליחה, אבל לא פוגשים צאצא שלהם בכל יום, את יודעת..." הילדה אמרה.

"אני מלודי ספין, דרך אגב," הילדה הוסיפה. היא הייתה צנומה עם שיער ג'ינג'י חלק.

"נעים מאוד," אמרו כולם והמטוס החל לנחות.

לפתע זה הכיה בלייזה כמו רעם ביום בהיר. כשהיא הייתה ילדה קטנה, אמא שלה תמיד הייתה מספרת לה על לד קטן בשם קאת'ברט שאיבד את זכרונו והגיע להוגוורטס, ושם פגש את התאומים טום ומלודי, שני ילדים מסתוריים שנשלחו מהעתיד. דונה תיארה אותם בדיוק כמו טום ומלודי שלייזה פגשה באותו היום.

כבר יש ללייזה דבר מוזר אחד לספר למנהלת.


בצריף קטן באנגליה חיו שלוש נשים: המבוגרת ביניהן הייתה הרמיוני גריינג'ר, אישה בת 80, צעירה ונמרצת כמו בחורה בת 20. היה לה שיער מחומצן ואיפור כבד, והיא תמיד לבשה חולצה עבה וחצאית ארוכה בצבע שחור. היא הייתה מאוד פמיניסטית, עד כדי כך שהרגה את בעלה רון וויזלי-גריינג'ר.

איתה חיה הבת שלה, רוז וויזלי (שהעדיפה שיקראו לה רוז גריינג'ר), אישה כבת שישים, זעופה כמעט תמיד.

יחד איתן חיה אישה שלישית, גדולה בשנים ספורות מרוז. שמה היה וואלארי גריס. היא היתה העדינה מבין השלוש.

שלושתן היו חברות במסדר נפתוזי, והיו מחסידיו הגדולים ביותר של הבוס טאורוס. רוז גריינג'ר הייתה בת הדודה של לילי לונגבוטום וג'יימס פוטר, ואחיניתו של הארי פוטר.

וואלארי הייתה חברתו לשעבר של ג'יימס פוטר, ואם בנו- אלבוס פוטר, אביו של גאיוס השרביט.

גם אלבוס היה חבר במסדר נפתוזי, אבל הוא לא היה גר איתן.

הן פעלו לקידום הנבואה שהתגלגלה לידיו של הבוס טאורוס שהנוסח שלה היה כדלקמן: "צאצאיו של הנער שניצח את האופל יפריעו למהלך השליטה". אף חבר במסדר לא ידע שהנוסח המקורי של הנבואה הוא "צאצאיו של הנער שניצח את האופל ישפיעו על מהלך השליטה", ובגלל הנוסח השגוי חברי המסדר פעלו להעלמתם של גאיוס פוטר ולייזה לונגבוטום, צאצאיו של הארי פוטר.

גאיוס הועלם בהצלחה, אבל את לייזה חברי המסדר מחפשים זה זמן רב.

שלוש הנשים חיו בצריף הקטן כדי להסתתר מאנשים שרצו למצוא את המסדר ולחשוף אותו, אבל דרך הצריף הן פעלו למען המסדר ללא הפרעה.

באותו היום רוז צפתה בטלוויזיה בערוץ הקוסמים, כשלנגד עיניה היא ראתה את האדם המשעמם ביותר בעולם-סטיבן שאקלבולט, דובר המעגן. הוא נאם על הקמת בית הספר קרפטיץ' לכישוף ולקוסמות, שבו ילמדו כל ילדי הקוסמים.

הוא ציין שהיום זהו היום הראשון ללימודים, ובבית הספר למדים גם ילדי קוסמים דגולים כמו לייזה לונגבוטום.

"ראית את זה?!" רוז צעקה, "מצאתי את לייזה!"

הרמיוני ווואלארי הגיעו בריצה.

"איפה?" הרמיוני צעקה.

בקרפטיץ', שזה בית הספר החדש לכישוף ולקוסמות!" רוז ענתה.

"בית ספר חדש? זה לא ייתכן! הגורל יפיל כל מקום שמחולק לבתים!" הרמיוני אמרה. 

חברי המסדר ידעו טוב מאוד שלגורל יש תודעה, ושיש שרביט שמסוגל לשלוט בה. הם רק לא ידעו מהו השרביט.

"אבל הקרפטיץ' הזה לא מחולק לבתים כלל!" רוז אמרה.

"אז לפחות את זה הם עברו, אבל עכשיו אנחנו יודעים איפה לייזה לונגבוטום!" הרמיוני צהלה ווואלארי מחאה כפיים.

"תהיי בשקט וואלארי! אנחנו עדיין לא יכולות להשיג את הילדה!" הרמיוני אמרה.

"דווקא כן..." וואלארי לחשה במסתוריות.

"מה? איך?" רוז שאלה בסקרנות.

וואלארי חייכה והושיטה לבנות הגיגית.

"היכנסו, אתן חייבות לראות את זה!" וואלארי אמרה.

"לראות מה?" הרמיוני שאלה.

וואלארי המשיכה לחיך. "אתן זוכרות שלפני עשר שנים חטפנו את ג'יימס פוטר והצענו לו להצטרף למסדר?"

"הוא סירב, לא? מחקנו לו את הזיכרון!" רוז ענתה בבלבול.

"כן, אבל אתן הטלתן עליי את מחיקת הזיכרון. אתן חייבות לראות מה קרה שם!"

הרמיוני גלגלה עיניים.

"אולי פשוט תספרי לנו וזהו?" היא אמרה.

"טוב, בסדר," וואלארי אמרה בהתלהבות פחותה, "הטלתי עליו את הלחש אימפריובליוויאטה!"

"את מה?" רוז שאלה.

"אימפריובליוויאטה," הרמיוני הסבירה, "זה לחש שלכאורה מוחק את הזיכרון, אבל אם תפגשי את הקורבן, וזה לא משנה כמה זמן עבר מאז, אם תלחשי לו מילת קוד שנקבעה מראש הוא ייזכר בהכל ויעשה כל מה שאמרת."

רוז הביטה בפליאה בוואלארי.

"ואת הטלת את הלחש הזה על ג'יימס פוטר?!" היא אמרה בשמחה.

"כן!" צוואלארי אמרה בהתרגשות.

"יש!!" רוז צהלה ונישקה את וואלארי בראש.

"עכשיו נשאר רק לומר לו את מילת הקוד!"

"שנתקשר אליו?" הרמיוני אמרה בהתרגשות.

"קדימה, זה הזמן לגייס חבר חדש למסדר!" וואלארי אמרה והשלוש הלכו לטלפון הקרוב, לגייס מישהו ממקימי בית הספר למסדר נפתוזי...

נכתב על ידי שורדון , 24/6/2014 17:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה פתאום מדברים כל כך הרבה על יציאה בשאלה?


לק"י|BBOB#

 

אז ככה,

זאת התיאוריה שלי לפחות

בשנים האחרונות הרבה מאוד אנשים נחשפו לעולם המופלא הזה של יהדות. עד אז, כשהם היו רואים חובש כיפה אז או שהוא היה פנאט מתנחל או שהוא היה דוס מסריח אוכל חינם רפרמיטבי (להמשיך?), תלוי בסוג הכיפה שלו.

זה מה שהשתמע והשתקף מהמדיה לכל גווניה וסוגיה.

איכשהוא, אני לא ממש יודע איך, יכול להיות שגם בגלל המדיה, או אולי בגלל ה"חרדים המודרניים" (אני עדיין לא בטוח מה זה...), התחילו עוד ועוד אנשים לחזור בתשובה. כי ככה בא להם, לדעתם הם גילו את האמת.

בכיף, זכותם (אגב, אני בעצמי דתי (מהסוג הסרוג וה"פנאט") אז אני לא אובייקטיבי...).

ואז כל החילונים במדיה לכל גווניה וסוגיה זקפו ראש ואמרו: "זה לא בסדר! נרדמנו בשמירה! עוזבים את התרבות הריקה מתוכן שלנו לטובת משהו כל כך ערכי! זה לא טוב! אנחנו צריכים למנוע את זה! ואם לא נמנע אז לפחות נראה לשאר החילונים שלנו שזו לא תופעה כל כך גדולה!!!!!11אחדאחד" (שוב, אל תקחו את הציטוט הזה ברצינות. אני לא אובייקטיבי בכלל).

ואז ערוץ 10 שמו בחדשות שלהם את הכתבה הזאת, שהיא בכלל לא חדשותית. אפשר לראות שהמשפחה הזאת פעלה בלי לחשוב: "ברחנו מהר כדי שלא יגידו לנו 'לא', לא היה לנו כח לחפירות"-הם ידעו שהם טועים, הם רק לא קצו לשמוע את זה. או כמו שהרבה אתאיסטים אמרו: השיטה של הרב אמנון יצחק היא "להלהלהלה!!! לא שומע ולא שומע!!! ננה-בננה!!!" (ואני מסכים איתם, אגב) אז זאת בדיוק השיטה שנקטה המשפחה - לא היה להם כח לשמוע דעה אחרת! הם פחדו להשתכנע, כי הם ידעו שהם הולכים בדרך לא טובה! אולי הם אפילו לא היו בטוחים בזה! (אגב, רואים שהם עדיין לא בטוחים בזה, הם לא החליפו משקפים מאז היציאה בשאלה). אה, ומהכתבה נראה כי הם בכלל יצאו בשאלה בגלל התרבות החרדית ולא בגלל שהם לא מאמינים. אז למה הם הלכו לקצה השני והורידו כיפות והלכו חשוף?

ואחר כך הגיעה שלוחה של ערוץ 10, ישראבלוג בכבודו ובעצמו התגיס למאבק ושם במומלצים את הפוסט הזה! (יכול להיות שבשימוע של מריאט אמרו לה שתמילץ על פוסטים כאלה ואז היא תישאר לנהל את ישראבלוג?)  עכשיו, אשירה היקרה שכתבה את הפוסאט ההוא, שיבושם לך. תצאי בשאלה, תתאסלמי, לא אכפת לי מה תעשי. אבל למה ישראבלוג נותנים לפוסט הזה במה בטיימינג כל כך... מוזר?

שוב, הדאגה שהחילונים יראו רק חילונים חוזרים בתשובה ולא ההפך, ולכן זה מדאיג אותם.

 

ועכשיו אני פונה לכל הדתל"שים למניהם: אין לי בעיה אתכם בכלל! תצאו בשאלה, תחזרו בתשובה, תתנצרו, תשתו מיץ שזיפים, תעשו מה בראש שלכם, אין לי בעיה בכלל ואתם גם לא צריכים לבקש ממני רשות!

 

אגב, שמתם לב לביטוי "יציאה בשאלה"? זה ביטוי שהחילונים המציאו. עכשיו בואו נבחן אותו לרגע...

לצאת בשאלה זה בעצם ההפך של החזרה בתשובה, לטענת החילונים. כאשר חזרה בתשובה אומר שזהו, יש לי תשובה, מצאתי אמת כלשהיא, הכל ברור לי עכשיו.

ואילו יציאה בשאלה אומר: רגע, מה? מה זה הדבר הזה? מה זו התרבות הזאת? מה אני עושה פה? איפה היהדות שלי? (כי בינינו, איזו שאלה כבר יכולה להישאל כאן?).

עכשיו, סקופ: בכלל לא אמור להיות ביטוי כזה, "יציאה בשאלה".

חזרה בתשובה זה בעצם משחק מילים:

המילה תשובה בביטוי הזה לא מסמנת שום תשובה לשום שאלה. התשובה הזאת היא מהמילה לשוב, לחזור. ולא להשיב.

ככה ש"לחזור בתשובה" זה לחזור בחזרה!

אז למה קודם חפרתי על הביטו "יציאה בשאלה"?

כי זה ביטוי שהחילונים המציאו, וכבר ראינו מה הוא מסמן, ולדעתי זה אומר משהו על התרבות החילונית כולה...

 

סתם שתדעו, אין סיכוי שהפוסט הזה יגיע למומלצים (ואולי בכל זאת? בבקשה!!). הוא מדבר על נושא שעורכי האתר לא אוהבים אותו בכלל. הם לא רוצים לתת לו במה.

אולי הוא יגיע לחמים? זה כבר תלוי בקוראיי החביבים!

שיהיה לכם המשך בוקר טוב(?)

-שורדון

 


עריכה, 26 ליוני, 22:30

הקונספירציה שלי הופרכה בענק! תראו מה יש במומלצים עכשיו!

מודה, טעיתי.

נכתב על ידי שורדון , 24/6/2014 10:21  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מג. ב-29/6/2014 18:49
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשורדון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שורדון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)