לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Social Akwardness




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

8/2015


אז נכנסתי למערכת יחסים חדשה, שאני נמצאת בה כבר כמעט 4 חודשים.

הכל נראה מושלם ומרגיש מושלם ואפילו ישלי תחושה שזה יותר ארוך מפעמים קודמות ואולי משהו עוד יותר טוב יצא מזה.

ובזמן הזה שלא התחברתי לבלוג אפילו הספקתי לאבד בתולין עםם אותו הבן אדם שאני נמצאת במערכת יחסים

למזלי כל מי שיודע שאני איבתי את הבתולין לא חושב עליי דברים רעים^^

ואני עומדת עוד שבוע להתחיל לקחת גלולות (שזה דבר די מלחיץ בשבילי)

 

אני עדיין מנסה להתרגל למערכת יחסים הזאת כי לגמרי הכל חדש לי בה (גם בגללל שהוא בן 18, גם כי אני ישנה אצלו כל סופ"ש, גם כי כבר ההורים שלנו כבר הכירו , וכבר אנחנו כמעט חודשיים שוכבים)

אני כמובן אוהבת את הכל אבל הכל מתקדם לי מהר מדי שאני לא מצליחה להספיק להתרגל וה ממש מלחיץ ממה שיחכה לי.

 

וכמובן מה שעוד יותר מלחיץ אותי כי נראה לי שאני דלוקה על החבר הכי טוב שלו. אני לא יודעת אם אני בדיוק דלוקה עליו, אבל תמיד כשאני באה לחבר שלי לסופש אני פשוט מחכה שגיד שהוא יזמן אותו כי ממש נחמד לי להיות לידו כי אף פעם לא ישעמם לי איתו\

ולמשל בפעם האחרונה שבאתי אליו גם הוא הגיע, ותמיד צחקתי על הבדיחות שלו (ובאמת שניסיתי שזה לא יראה חשוד או משהועצובעצוב)

ואני ממש לא יודעת איך להתמודד עם כל זה ))):

 

וכמובן שזה נראה שאני מתבכיינת , ושהבעיות שלי לא כאלה רציניות XD 

ואני יודעת שזה יעבור והכל יהיה בסדר

אבל בינתיים, אני צריכה למצוא דרך יותר טובה להתמודד עם דברים

נכתב על ידי Another Fallout , 30/8/2015 13:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Another Fallout

בת: 25




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , החנונים , פאנפיקים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnother Fallout אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Another Fallout ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)