לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פכים קטנים

ביום חולין כזה דרכינו מצטלבות (רחל שפירא)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

כתובת מעבר


עברתי דירה לכאן

https://kmomenifa.wordpress.com/

חשבתי לכתוב פוסט חדש בבלוג המחודש, לעשות מסיבת חנוכת הבית (ולא מזיק שהיום מתחיל חג החנוכה. חג אורים שמח לכולם).

אז חשבתי. 

כיבוי האורות אתמול ליממה הבהיר לי שאין שלטון ביום המות, גם לא לבלוג. 

כשאנשים שאלו אותי אתמול מה קרה (אני קלף גלוי לגמרי, כל מה שאני מרגישה מבפנים מרוח לי על הפנים מבחוץ. אסור לי לשחק פוקר בשום תנאי), רק בקושי התאפקתי ולא אמרתי: סוגרים לי את הבלוגיאדה. מזל שתמיד יש את התירוצים הרגילים, אתם יודעים, החיים. 

להתראות, חברים. נעמתם לי מאוד. 

נכתב על ידי , 12/12/2017 10:57  
77 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוגניה ב-5/7/2020 12:05



Avatarכינוי: 

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 50 פלוס , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכמו מניפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כמו מניפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)