לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האובססיות של

עוד טיפת בלוג במבול האינסופי. ננסה להקיז את הכל החוצה ונראה מה יהיה. לא מתחייב לכלום...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2009

אק''ב ואני


מתחשק לי להלך ברחובות. מתחשק לי לקנות בגדים. מתחשק לי להיות אורלי קסטל-בלום. מתחשק לי למצוא אהבה. למצוא כבר אהבה. ריגרסיה נוראית. ריגרסיה? איי וויש.

האין זה טראגי שאינסוף זמן חלף בין הפוסט הזה וקודמיו הפרה-היסטוריים, ועם זאת, התשתית - מלה אסורה בפוסטמודרניזם - נשארה כשהיתה?

חזרתי לעומר, לביקור חולים.

חזרתי לעומר, לטרוף פחמימות ולבהות בטלויזיה.

לשבת על הספה ולקרוא אורלי קסטל-בלום בטרנינג. בתל-אביב יש לי אורלי קסטל-בלום, אבל אין לי טרנינג.

לשבת על הספה ולקרוא אורלי קסטל-בלום בטרנינג, ולמצוא את הדומה והשונה ביני ובין הדמויות. כולנו תלושים, קרועים, מתבוננים סביבנו בהפתעה, רגע שמחים, רגע עצובים, כמהים. איך היה המשפט: "עילעלתי במחברות הישנות. כמיהות בגובה עצי ברוש". ובפשט: עילעלתי בפוסטים הישנים (מטאפורית, כלומר). כמיהות בגובה עצי ברוש. וגם: שכבתי על הספה בבית, כמיהות בגובה עצי ברוש.

אני מוקף בעצי ברוש (אבל גר ברחוב תפוז. והנה, הפכתי להיות דמות קסטל-בלומית מן המניין).

 

יעל ולושי הופיעו לי בחלום בלילה. חלום שהיה קצת מבהיל. חלום שאני זוכר, מאוד לא שכיח. חלום שעשה לי להתעורר.

 

מוזר לכתוב פה שוב. מוזר לשבת פה ולכתוב פה שוב. מוזר לשבת פה ולכתוב פה שוב ולהזכיר גם אותם. את אותן הדמויות מפעם, למרות שחלקן מתקיימות גם בעכשיו.

 

נדמה לי שאשוב היום לשינקין-רבתי.

נדמה לי, גם, שאני קצת מאוהב בו.

 

 

נכתב על ידי גיא .א. , 25/3/2009 14:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



-


שיחה מקרית על בלוגים, שאוזכרה בשיחה אחרת, עשתה לי לחזור היום לבלוג הזה, שאפילו לא זכרתי איך קוראים לו, ולקרוא קצת את מה שנכתב בו לפני ארבע-חמש שנים. וזה מוזר, מוזר, מוזר.

 

ובכל זאת, לא התאפקתי מלכתוב משהו.

 

(חויה חדפעמית?)

נכתב על ידי גיא .א. , 19/3/2009 00:43  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  גיא .א.

בן: 40




1,478
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגיא .א. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גיא .א. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)