לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים "בפנאן"


"אני צריכה לדבר . ודווקא אני אחד האנשים האילמים ביותר שאני מכירה " -חבצלת .

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2014

nobody knows


מתיישבת מול המחשב , בום ! זהו , ריק ...

זה מצחיק , כי אני מחכה כל פעם מחדש להגיע לשלב הזה ביום שאני פורקת ,מרוקנת , והנה .. הופ !

כל המחשבות נעלמו, מנותקת .. 

זה תמיד קורה ..

אני פשוט יושבת ובוהה במסך הזה שעה . 

זה עולה .. לאט לאט . כמו בכל פעם .

עכשיו משום מה נזכרתי בפעם הראשונה שלי , הדברים הכי לא קשורים עולים קודם .

הו ! הנה נזכרתי.

 

מי אני ?

אז יצא לי לנהל שיחונת קצרה תוך כדי עבודה עם אחת העובדות היום.

לא זוכרת מה היא אמרה , אבל אני זוכרת מה הגבתי .

"מעניין מה את חושבת עליי.. " פשוט עלה לי, לא ציפיתי לתשובה, טוב נו .. אולי לבדיחה . מתאים לה לומר " שאת אהבלה " .

"זה לא אמור להיות לך אכפת מה אנשים חושבים עלייך " . היא ענתה לי .

"לא אכפת לי , מסקרן אותי לדעת מה אנשים חושבים עלי " .

תמיד עניין אותי איך אנשים רואים אותי , מה אני בשבילם.. 

כי אני תמיד בטוחה שאנשים רואים אותי כל כך שונה ממה שאני באמת ..

אבל מה אני באמת ?

אני לא סגורה על האישיות שלי ? זה הגיוני? 

אז בעצם אם אני לא מכירה את עצמי , איך מישהו יכול להכיר אותי ? אז אף אחד לא יודע מי אני בעיקרון ..

כל אחד רואה אותי אחרת , זה מה שמעניין אותי .. כמה זהויות יש לי ?!(כביכול)

ולמה אני לא יכולה להיות פשוט אני ?... התירוץ המעפן שלי הוא-"כי אני לא גיבשתי עדיין את עצמי ".

 

 

פחדנית , זאת אני .

 

 

נכתב על ידי , 23/12/2014 01:15   בקטגוריות חיים, מחשבות, עצוב, קשיים, תסביכים, עבודה, שחרור קיטור  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוחשת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוחשת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)