לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים "בפנאן"


"אני צריכה לדבר . ודווקא אני אחד האנשים האילמים ביותר שאני מכירה " -חבצלת .

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2015

אולי אכתוב משהו.


כבר הרבה זמן עבר שלא כתבתי כלום .. יחסית בשבילי זה הרבה זמן .

אני חושבת על משהו לכתוב ופשוט שוכחת מזה .. לרוב זה על האקטים המיניים שלי .

בעיקרון , הבלוג הזה נוצר בשבילי , לא בשביל אף אחד אחר , לא אכפת לי במיוחד מי קורא , מה קורא , כמה קורא..

אני הייתי צריכה מקום לשפוך בו , בלי הגבלות . ואיכשהו הפך לבלוג סקס ..

הבלוג שלי עכשיו כשיצא לי קצת לעבור עליו , כתוב רק עליו , על א' .

המון , ורוב הפוסטים הם עליו . 

קצת מעציב אותי שהוא כל מה שמעסיק אותי , אני רוצה לחזור לראש הצלול שהיה לי לפני כן .

 

 


 

 

" זה לא שפוי " .אמרתי לו אתמול , קצת שיכורה מבירה , אוחזת את ראשו בין שתי ידיי , ומצחו על מצחי . 

   "זה לא שפוי כמה שאני חושבת עלייך " . מרגישה לא בסדר עם התחושה הזו . 

"וזה טוב לך ?" הוא שואל . 

"לא " . איך זה יכול להיות טוב לי , אני אוהבת לקבל מה שאני רוצה , ופה אני צריכה לחכות עד שיהיה לו זמן לדבר איתי, להפגש איתי. .

"זה חדש לך .." . בזה אתה בהחלט צודק , מעולם לא חשבתי שאי פעם אחשוב כל כך הרבה על מישהו , ויהיה לי כל כך אכפת ממנו .

הנהנתי .

 

נכתב על ידי , 3/2/2015 11:36   בקטגוריות חיים, מחשבות, עצוב, קשיים, תסביכים, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוחשת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוחשת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)