לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים "בפנאן"


"אני צריכה לדבר . ודווקא אני אחד האנשים האילמים ביותר שאני מכירה " -חבצלת .

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2015

כוכב נופל


עשיתי את זה , התעקשתי להיפגש ולבסוף דיברנו .

פתחתי את כל הקלפים על השולחן . 

שנינו היינו דיי תקועים , שנינו לא ידענו איך ממשיכים מפה ואם זה בכלל אפשרי .

העלתי את נושא הפרידה , ההפסקה .. 

הוא גם חשב על זה .. אולי זה כבד מידי לשנינו..

ישבנו ושתקנו .

הייתי דיי רגועה , הוא חיבק אותי ..

10 שניות ובום ! דמעות , אחת אחרי השנייה.

ואוו , הרגשה ישנה , כמה שנים לא בכיתי .

זה היה בכי שקט , דמעות .

ומה שהכי מיוחד , זה היה על הכתף שלו .

בכיתי , בכיתי מולו ! ולא הרגשתי מסכנה . 

הוא טען שאני בדיכאון ושאני מכחישה, אני לא .

הוא התחיל לחתור למקומות אחרים כמו "מה חשוב לך בחיים ?" 

"ממה אכפת לך ?" " מה התוכניות שלך ?" " בשביל מה את חייה ?" 

היה לו קול תוקפני , גם את השאלות הוא ירה עליי , הייתי גם ככה על סף ההכלה שלי , אלו שאלות שאני מתחמקת מהם ביום יום , והבנתי שאין לי תשובות עליהן .

"כלום, לא אכפת לי מכלום " . 

"אז למה את חייה ?" שוב הוא תקף אותי בשאלה .

לא יכולתי להחזיק יותר , הנחתי את ראשי שוב עליו והתחלתי לבכות , חלש , דמעות , ואז זה באמת חדר לי לראש , "למה?" . 

זזתי ממנו , הצמדתי את הראש לברכיים ופרצתי בבכי, בכי מהלב , בכי שקשה להפסיק , זה כשאתה מבין שאין מה לעשות , זהו .

 

דיברנו עוד קצת , אפילו התנשקנו מעט, ואז הוא אמר .. 

"אני צריך זמן לחשוב " .

" אני מקבלת את זה ." אמרתי בקול חנוק מדמעות .

זהו , כאן זה נגמר .. אין ספק .

אני יודעת שזה לא היה ממשיך עוד הרבה זמן , הציפיות שלו שונות משלי , הוא כבר בשלב אחר של החיים , אני לא רוצה להיות שם כמטרד ,ואני לא רוצה להבטיח לו דברים שאני לא אהיה מסוגלת לקיים.

 

למרות שכשהוא ליווה אותי , צחקנו ונהננו , ודיברנו , והכל היה רגיל , אפילו שאל אותי אם אני רוצה להישאר שבת . זה לא רעיון חכם הסברתי לו , הוא הסכים איתי , למרות שהרגשתי שהוא קצת מתבאס. 

 

המונית הורידה אותי במרחק 10 דקות מהבית , החלטתי שבכל מקרה יהיה נחמד לנשום קצת אוויר , והתהלכתי , בדרך ראיתי כוכב נופל , הבעתי משאלה , הפעם היא הייתה שונה , שונה כל כך מכל שאר המשאלות שלי שהיו עד עכשיו ,במשך שנים אני מבקשת את אותו הדבר בימי הולדת כשאני מכבה את הנרות , כוכבים נופלים , שנה חדשה , וכו'.. 

הבנתי שמשהו השתנה בי היום , כי המשאלה , באמת הייתה חשובה , והיא לא פשוטה . 

 

אבל אני לא אגלה לכם מהי כי אז היא לא תתגשם :)

נכתב על ידי , 6/3/2015 19:08   בקטגוריות אהבה, חיים, מחשבות, עצוב, קשיים, תסביכים, אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוחשת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוחשת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)