לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים "בפנאן"


"אני צריכה לדבר . ודווקא אני אחד האנשים האילמים ביותר שאני מכירה " -חבצלת .

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2015

הודעה


אולי אני מתעמקת בזה יותר מידי , אני לא אוכלת כבר כמה ימים.


אני מנשנשת מידי פעם אבל זה דיי בכוח .


זה כל כך משונה כי אני בחורה שאוהבת אוכל, וכשאני אומרת אוהבת - אני לגמרי מתכוונת לזה .


שתיתי קפה קר היום .. זהו .


 


הוא שלח לי אתמול בצהריים תמונה עם חברים שלו  ,  שלחתי לו הודעה שיהנה , והבהרתי לו בצורה מאוד עקיפה שעדיף שלא נדבר הסופ"ש.


"תהנה השבת , ותנוח , נדבר כבר, שבת שלום . "


"שבת שלום " . הוא החזיר לי .


 


אחרי מספר שעות הוא רושם לי " נדבקתי ממך " . 


גיחחתי ושלחתי לו " חחח  ,  מגיע לך ". 


כן , יש לי דלקת גרון , והוא דיי נישק אותי בכוח , התנגדתי כי לא רציתי להדביק אותו , אבל כן רציתי לנשק אותו.


הוא ענה לי היום על זה "חחחח בוקר טוב גם לך " .


הייתי ערה . וגם הייתי מחוברת , ברגע שקיבלתי ממנו הודעה אני הפסקתי לנשום לרגע .


ופתאום נעלם לי כל החשק , לא רציתי לדבר עם אף אחד , וביטלתי אפילו את היציאה לים , בהיתי בתקרה כמה דקות .


החלטתי לחזור לישון . השעה הייתה 12 וחצי. 


 


אני רציתי לרשום לו אתמול הודעה , רציתי לרשום לו:


"אני אוהבת אותך , אני אוהבת אותך כל כך , ורק בגלל זה אני לא מוכנה להיות אנוכית . 


אני אהיה הכי כנה איתך בעולם , אני לא אשקר לך , או אבטיח דברים שאני לא בטוחה שאני אקיים , ולא אשלה אותך ,רק בכדי שתישאר איתי .


אני הבנתי מה הציפיות שלך, ואני לא יודעת כמה אני מתאימה לעמוד בציפיות האלה שלך .. 


אתה חושב על העתיד , אני חושבת על הרגע .. זה די ניכר בי , אתה כבר יודע . 


מה אני אעשה ?  אומנם אני דיי שונה מהבנות בגילי , אני יודעת שאני בוגרת , אבל כנראה לא מספיק , הגיל שלי משפיע על ההחלטות שלי .


טוב לי , ממש טוב לי איתך .


אבל אני לא רוצה להכביד עלייך ..


כמו שאמרתי לך יש עם מה להתמודד , אני לא קלה . אני לא פשוטה .


אני כותבת לך את זה בידיעה שזה יגרום לך להבין שזה לא מה שאתה מחפש , וכן כואב לי , כי אני לא יכולה להבטיח לך כלום. 


אני אקבל כל החלטה שלך.


אני אוהבת אותך , כל כך , כל כך שזה כואב . "


 


לא שלחתי את ההודעה בסוף , החלטתי לתת לו להנות בשבת ..


אני אשלח לו עוד כמה שעות ,אני כנראה ארשום את זה עם דמעות בעניים . 


 


 


אני יודעת שזה נגמר,  אני אף פעם לא טועה במה שאני מרגישה .


אני אחזור הביתה ואני אכתוב לו על דף הכל , מן מכתב פרידה , דברים שלעולם לא הייתי מסוגלת לומר לו בפנים . 


רק דברים טובים ..


 


נכתב על ידי , 7/3/2015 16:52   בקטגוריות אהבה, אכילה, דיכאון, חיים, מחשבות, עצוב, קשיים, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוחשת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוחשת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)