לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים "בפנאן"


"אני צריכה לדבר . ודווקא אני אחד האנשים האילמים ביותר שאני מכירה " -חבצלת .

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

הצעיף .


"אני מוכנה אדוני" שלחתי . 


תא שירותים , דיי מסריח , אני עומדת מכוסת עיניים בצעיף , הדלת לא נעולה. 


ומחכה .


שומעת את הדלת מאחורי נסגרת וננעלת . 


התרגשות ,פחד ,לחץ, ציפייה .


צביטה בלחי ימין, מן צביטה ידידותית כזו ,רכה , שאומרת  "את אחלה " .


זו הנגיעה הראשונה .


גל של ריח,בושם . 


אחריה הגיע הליטוף בלחי שמאל ,


לקח איתו את כל הפחדים ,והלחץ .


ופתאום סטירה ,שאיפסה אותי ברגע ,שהזכירה לי איפה אני , ולאן באתי .


הוא שאל אותי לשלומי , השתתקתי , אני הייתי בסדר, אפילו יותר מבסדר , אבל לא אמרתי מילה .


הוא מוריד לי את המכנסיים והתחתונים באגרסיביות , אני לא רואה כלום .


הוא מעביר אצבע לאט וחזק לאורך כל הכוס שלי, אני מתפתלת מהמגע שלו .


ואז בבת אחת הוא מחדיר לי את האצבע שלו עמוק כל כך לתוכי , לא יכולתי שלא להיאנח .


ואז מצאתי עצמי על הברכיים מחכה שיתן לי את הסוכריה שלי , וניסיתי להכניס אותו לפה , אבל הוא משך אותי אחורה ,


העיף לי סטירה ואמר שעד שהוא לא אומר לי למצוץ אני לא מוצצת . 


לא הצלחתי לגעת בו , גם כשרציתי לפתוח לו את המכנס הוא אמר "ידיים מאחורי הגב , אל תיגעי בי " .


הוא כנראה גם לא רצה שאני אצייר לעצמי איך הוא נראה ע"פ המגע , אבל כלל לא חשבתי על זה באותו רגע .


אני רואה אותו בתור צללית שחורה , ידיים ,רגליים ,זין , ומוח מעוות ,בצורה שאני אוהבת .


תוך כמה שניות כבר התחלתי להיחנק מהזין שלו , עוד סטירות. 


אני מרגישה כשמרחמים עליי . הוא ריחם עליי . הוא גם אמר את זה .


 "אני רוצה לגמור לך על הפרצוף " . 


"כן , בבקשה אדוני" .


הוא גמר לי על הפרצוף , מרח את הזרע עלי , אמר לי שהוא הולך ויאמר לי מתי לצאת ,ולא להוריד את הכיסוי .


הוא יצא שמעתי את הדלת נפתחת , לא שמעתי אם הוא אמר לי לנעול אותה אחריו , ישבתי על הברכיים עם מכנסיים מופשלים , בתא שירותים,


עניים מכוסות וזרע על הפנים,רטובה כל כך ,הדלת פתוחה מעט , לא העזתי לקום עד שאני לא אשמע את צליל ההודעה . 


כל כך פחדתי שמישהו יכנס , שמעתי צעדים לכיווני , כנראה מישהו ראה קצת ונכנס לתא השני כי שמעתי את הצעדים לכיוון השני .


צליל הודעה . 


קמתי וסגרתי מיד את התא . 


פתחתי את הטלפון היה רשום "צאי " .


הסתדרתי , שטפתי פנים , יצאתי מהתא . 


מאושרת. 


 


החזקתי את הצעיף ,נגיעות של זרע וריח של בושם מתוק שובב  ,גילגלתי אותו והכנסתי לתיק,


עד לפעם הבאה ...


 

נכתב על ידי , 7/4/2015 19:08   בקטגוריות BDSM, אדון, חיים, מחשבות, סקס, פנטזיה, אהבה ויחסים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוחשת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוחשת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)