לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים "בפנאן"


"אני צריכה לדבר . ודווקא אני אחד האנשים האילמים ביותר שאני מכירה " -חבצלת .

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

גשם בחוץ


יושבת על הרצפה ערומה , רטובה ממקלחת , גשם בחוץ .


 


דמעות חונקות את הגרון . 


"תשחררי! את יודעת שאת רוצה , את צריכה את זה!"


"לא!"


"כל כך מטומטמת , כל כך סתומה ! תשחררי!"


"לא ולא !"


"את הבאת את זה על עצמך, מגיע לך !היה לך זהב בידיים ."


"נכון .. "


העניים מתמלאות דמעות .


אין בכי , רק עצב .


 


קשה . 


 


לובשת את הכותונת , אפילו בלי תחתונים, זוחלת למיטה .


"קשה לי ." 


"כואב לי ."


"מפחיד אותי ."


"מה מפחיד אותך יקירתי? "


"הנטישה ."


"מה  ? "


"הלבד . "


"אהה .."


דמעה ראשונה . 


"כן בדיוק,הלבד כן מפחיד אותך ילדונת ,נטשו אותך הרבה בחיים אה?"


"כן ."


והדמעות מתחילות לזלוג במהירות.


"הנטישה מפחידה אותי יותר מהלבד ."


"את חזקה , תפסיקי " .


" לא , אני לא , לא מספיק ." 


"חלאס להתבכיין לא גידלתי אותך להיות כזו ." 


"נמאס לי להתמודד עם זה כל פעם מחדש, כל פעם כואב יותר " . 


"את יכולה ! נגבי את הדמעות , אני איתך מתוקה ."


"אני אנסה".

נכתב על ידי , 11/4/2015 22:08   בקטגוריות עצוב, פחד, קשיים, תסביכים, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוחשת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוחשת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)