לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים "בפנאן"


"אני צריכה לדבר . ודווקא אני אחד האנשים האילמים ביותר שאני מכירה " -חבצלת .

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

שקט רועש


אני רוצה שקט ..

 

אין דבר כזה שקט.

אני אפילו מהרהרת בקיום השקט .

אף פעם לא שמעתי שקט .

אף פעם לא הגעתי אליו. 

 

מסדרת את החדר , נעצרת, פשוט עומדת באמצע החדר .

נתקעת . במודע . דיי "שקט" מסביב .

מוזיקה מתנגנת בעוצמה נמוכה מהאייפוד , צליל של מכוניות נוסעות במרחק , צעדים של אנשים בודדים שעוד מתהלכים ברחוב בשישי בצהריים .

ואני עומדת ,שומעת , אך לא מקשיבה .

תופסת את הראש , מה קורה לי ? 

כל כך הרבה רעש בראש ! אני לא מצליחה להספיק לקלוט מה רץ שם.

דיי מחשבות ! תניחו לי ! 

שואבות ממני את כל הכוחות . 

 

מתקלחת , מפעילה את האייפוד על העוצמה הכי גבוהה . 

שוב נתקעת .

המים לא שוטפים את המחשבות , המוזיקה לא מעלימה אותן .

הן מעמיסות עליי , הן צצות בלי סוף , כל מיני , מכל הסוגים .

 

נוסעת באוטובוס , שמה אוזניות , מפעילה מוזיקה .

מנסה להעסיק את עצמי בהתכתבויות סתמיות עם אנשים סתמיים , פייסבוק , אינסטגרם, אינרנט .

כלום לא עוזר .

מה הקטע של המוח לחשוב כל הזמן ? תנוח . בבקשה ?

 

 

"אני לא רוצה לחשוב"-איזו אמירה הזויה אה ?!

אני לא רוצה !

 

 

אני רוצה שקט ..

 

 

נכתב על ידי , 18/4/2015 18:46   בקטגוריות מחשבות, תסביכים, שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוחשת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוחשת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)