לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים "בפנאן"


"אני צריכה לדבר . ודווקא אני אחד האנשים האילמים ביותר שאני מכירה " -חבצלת .

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2015

לק אדום


זה היה ביום שני , לפני חודשיים בערך . 

שמתי לק אדום על פי הוראתו , על הידיים והרגליים . 

באוטובוס כי לא הספקתי בבית ולא יכולתי לעבור על ההוראות שלו .

זה היה היום ששכבנו בו פעם אחרונה ,והיום שבו חוויתי אורגזמה לראשונה.

שבוע לאחר מכן נפרדו דרכינו . 

זה היה מוזר להתחיל לקרוא לו אקס.

עדיין בורחות לי פעמים שאני קוראת לו חבר שלי . 

הוא כבר לא חבר ,לא ידיד , לא יזיז , אפילו לא מכר , 

זה מצחיק איך שהופכים זרים בקלות .

אפס תקשורת , שום דאגה , כלום אכפתיות .

כאילו לא היה . 

אבל הרגש שם.

הכאב .

הגעגוע . 

הלבד. 

 

הורדתי יום אחרי ששכבנו את הלק האדום על הידיים .

מה אני אעשה ? אני משרתת בצהל , לא בא לי דוח מ.צ  :/ 

הלק על הרגליים נשאר , אני בדרך כלל לא מורידה אותו איזה שבועיים.

שבוע אחרי שנפרדנו החלטתי שאת הלק אני לא אוריד . 

הוא ירד לבד , ואיתו הכאב . 

כל פעם שאסתכל על ציפורני הרגליים האדומות שלי אזכר בו ואראה כמה נשאר עד שהלק ירד . 

ללק על הרגליים לוקח המוווון זמן לרדת. 

עברו כבר חודשיים , 

נשאר מעט , אבל ידעתי שיקח לזה עוד זמן . 

לקחתי אצטון וצמר גפן , ולק בצבע אחר . 

הורדתי את הלק עם ידיים רועדות . 

החלטתי שאני לוקחת את הזמן בידיים. 

זה היה מעשה שבעצם מחקתי אותו ממני , 

כל זכר . 

נגמר . 

מרחתי לק חדש , והתבוננתי בציפורניים החדשות והנקיות . 

שמחתי .

הלק האדום נמחק , ואיתו גם הוא . 

 

נכתב על ידי , 15/5/2015 20:07   בקטגוריות אהבה, יופי, מחשבות, מין, עצוב, קשיים, תסביכים, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוחשת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוחשת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)