לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים "בפנאן"


"אני צריכה לדבר . ודווקא אני אחד האנשים האילמים ביותר שאני מכירה " -חבצלת .

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2015


כמה שזה יפה בעניי , הצורה הזו , שבה אנשים מסתירים את עצמם . 


צוחקת . 


אין איש שיאמר שלא טוב לי . 


חיוך מאוזן לאוזן ,


צחוק מתגלגל, 


מלאת אנרגיות . 


 


שקר . מסכה . הדחקה . 


 


אני תוהה לעצמי איך זה אפשרי , להיות כל כך שונה מאיך שאתה מרגיש באמת . 


וזה קורה בכזאת טבעיות , מבלי אפילו לשקול את זה . 


מחייכת , אבל בעצם לא רוצה . 


צוחקת , אבל רוצה לבכות . 


מטיילת , אבל רוצה לשכב במיטה . 


סביב אנשים , אבל רוצה להיות לבד . 


 


וזה פשוט ככה , אף אחד לא יודע שזו הצגה . 


בכל זאת , אני שחקנית דיי טובה . 


 


להדחיק כל פעם מחדש את הדבר הזה זה לא פתרון , זה חוזר , עצום וכבד יותר . 


אני צריכה תשובות .


אני צריכה כיוון . 


אני צריכה עזרה . 


 


אני צריכה מישהו , שיקשיב . 


להכל ... 

נכתב על ידי , 11/6/2015 21:35   בקטגוריות דיכאון, עצוב, תסביכים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוחשת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוחשת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)