לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים "בפנאן"


"אני צריכה לדבר . ודווקא אני אחד האנשים האילמים ביותר שאני מכירה " -חבצלת .

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2016    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

דמעות ,חיוך ורעידות .


אני התמוטטתי עלייך חסרת אונים . 

מוצפת בעונג ,אושר .. 

השניים נוקשות ,הברכיים רועדות ... 

והעניים דומעות ... 

עם חיוך ,וטיפות שמעטרות אותו בצדדים . 

ההרגשה הזו הציפה אותי ,שטפה אותי מהכל . 

הזיעה ,הרוק, הנוזלים שלנו שהיינו מכוסים בהם .. 

כאילו לא היו שם מבחינתי.

אני הרגשתי נקייה ,

נקייה מבפנים.

טהורה . 

 

תודה לך אהובי . 

תודה על החוויה הבלתי נשכחת . 

נכתב על ידי , 10/3/2016 22:27   בקטגוריות BDSM, אהבה, אושר, מין, סקס, שליטה, אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"רגע של קפה "


היא יושבת עירומה ,אחרי מקלחת על המיטה ,

מתבוננת ,בוהה . 

ספל בידיה , חדש עם התכתובת "רגע של קפה" . 

מקרבת את הספל לשפתיה החיוורות,

לוגמת , 

עיקצוצים נעימים מתפזרים לה בחלל הפה , 

הרגשה קרירה וחמה, נעימה וארוכה .

עוד לגימה , 

תוהה אולי להדליק סיגריה, 

היא משתעלת כבר כמה חודשים , 

זה לא עוצר בעדה לעשן , 

מדליקה סיגריה , שואפת ,

מרגישה את העשן עובר בגרונה. 

עוד לגימה ,

לשטוף את העשן . 

המאפרה בביתה כבר מלאת בדלים . 

וכשנגמר לה הספל ,

היא קמה בחוסר רצון כרגיל , עם הסיגריה בידה,

מטפטפת מים משערה הרטוב על הרצפה ,

פותחת את המקרר , 

מוציאה את הבקבוק, 

שעוד אחד הביא לה ,

ומוזגת עוד ספל יין ... 

 

 

נכתב על ידי , 22/7/2015 23:12   בקטגוריות חיים, מחשבות, קשיים, אהבה ויחסים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ייחודי


מתענגת על ריחך ,

מתרגשת ממגע ידייך , 

רועדת למשמע קולך , 

נכנעת לכל רצונותייך. 

 

כשאתה מדבר , הקול שלך חודר , עמוק , לתוך כל נקבובית בגופי . 

אני מרגישה את השלווה בקולך , הטירוף , ואת העומד לבוא . 

הידיים שלך , המגע שלהם , כל הגוף שלי צמרמורת, 

הראש נלחם בגוף , לא לגעת בך , למשוך אותך כבר אליי . 

הרצונות שלך , הן ההוראות שלי , נהדרות , אחת אחת .

מוציאות ממני כל פעם יותר מהזונה שבי , הכלבה המיוחמת . 

 

אתה ייחודי . 

ואני ,

אני רק בשבילך , שתהפוך אותי לכזאת .

 

נכתב על ידי , 30/5/2015 12:17   בקטגוריות BDSM, אדון, פנטזיה, שליטה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוחשת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוחשת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)