לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים "בפנאן"


"אני צריכה לדבר . ודווקא אני אחד האנשים האילמים ביותר שאני מכירה " -חבצלת .

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2016    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

"רגע של קפה "


היא יושבת עירומה ,אחרי מקלחת על המיטה ,

מתבוננת ,בוהה . 

ספל בידיה , חדש עם התכתובת "רגע של קפה" . 

מקרבת את הספל לשפתיה החיוורות,

לוגמת , 

עיקצוצים נעימים מתפזרים לה בחלל הפה , 

הרגשה קרירה וחמה, נעימה וארוכה .

עוד לגימה , 

תוהה אולי להדליק סיגריה, 

היא משתעלת כבר כמה חודשים , 

זה לא עוצר בעדה לעשן , 

מדליקה סיגריה , שואפת ,

מרגישה את העשן עובר בגרונה. 

עוד לגימה ,

לשטוף את העשן . 

המאפרה בביתה כבר מלאת בדלים . 

וכשנגמר לה הספל ,

היא קמה בחוסר רצון כרגיל , עם הסיגריה בידה,

מטפטפת מים משערה הרטוב על הרצפה ,

פותחת את המקרר , 

מוציאה את הבקבוק, 

שעוד אחד הביא לה ,

ומוזגת עוד ספל יין ... 

 

 

נכתב על ידי , 22/7/2015 23:12   בקטגוריות חיים, מחשבות, קשיים, אהבה ויחסים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בואו נקרא לזה פסח רוסי ..


"הפסחא " 

כן נראה לי שככה כותבים  .

ביצים צבעוניות , כל מיני מאפים מוזרים עם צימוקים שמקטשים אותם בקרם מוזר , ועוד כל מיני מנהגים מוזרים של אותו חג .

 

לעזעזל , דווקא עכשיו חזרתי הביתה ?!

הרגע דפקתי המבורגר .

 

" את נישארת איתנו לאכול , או לא להחשיב אותך?  "אמא שאלה אותי, וכבר שמתי לב למבט המזוגג שלה. 

"למה מה יש ?" 

"לידיעתך חג היום" . אה וואלה , הפסח הזה של הרוסים .

"ומה הכנת ?" באמת עניין אותי , למרות שאני הייתי כל כל שבעה .

"דגים , ועוד הפתעה בתנור " . 

פליאה .

כמעט חודש שלם שלא הוכן כלום בבית , לא נשטף אפילו כלי אחד , לא סודר הבית .

"אני אשאר , אצא מאוחר יותר " . טוב , היא אומנם כבר שתתה , למרות שטוענת שלא , בכל זאת החלטתי להישאר , עם כמה שאני שונאת שהיא פונה אליי כשהיא שיכורה .

הלכתי להתיישב בסלון , ראיתי שכבר קצת מסודר , הלכתי למטבח , פתחתי את המקרר -פאק!

המקרר מלא ! זה גם לא היה כבר הרבה זמן .

אמרתי נישאר לאכול איתם , חזרתי לסלון , והתיישבתי לבד מול השולחן . 

אחיות שלי התיישבו , אני עדיין קצת בשאריות של ירוק ממקודם , החלטתי לעשות שמח , אני יודעת כמה השפעה יש לי על המשפחה המחורבנת הזו .

אם אני ארצה , הם יעריצו אותי , יאהבו אותי כל כך . 

או להפך , הם יתעבו אותי , וישנאו אותי כל כך .

אז צחקתי איתם מלא , היה נחמד .

ואז יצאתי על אחותי הגדולה , שהיא הרסה לי את החיים , ואני רצינית בכל מילה , פשוט ככה נזכרתי פתאום , והראתי לה כמה שאני "אוהבת אותה ". 

ושוב צחקתי . ככה אני אוהבת .

אמא שלי התיישבה בשולחן , היא כנראה חושבת שלא שמים לב שהיא דפקה עוד כמה שוטים במטבח . 

"מה זה הפסחא הזו?" שאלתי ."איפה הביצים ? איפה המאפים?" .

"אין , אם את רוצה לכי תכיני " .

ברור שלא הלכתי להכין , על הזין שלי הביצים ועל הזין שלי ישו וכל החארטה הזה . 

סתם סיבה להתלונן :) 

אני החלטתי עם עצמי מלפני תקופה שאני לא מתבאסת עליה יותר אם היא שותה , נכשלתי כמה פעמים , ואז האדישות גברה , והצלחתי .

כבר לא אכפת לי , לא ממנה , ולא ממה שהיא עושה /תעשה . 

איבדתי כל תחושת רגש זעירה שעוד הייתה לי אליה . 

 

ואז נזכרתי במקרה , כשהייתי ילדה , בת 10 . 

היא הייתה שיכורה מתה ," ועבדה עלינו" שהיא ערפד . 

זה לא הצחיק אותי , זה הבהיל אותי , מאוד . 

לא מזה שהיא ערפד , אלא שבאיזשהו שלב , זה איבד פרופורציות , ואניחשבתי שהיא השתגעה . 

בסוף הערב הזה נגמר בזה שהיא נרדמה עם הפרצוף בצלחת עם טוסט מול השולחן .

 

"זוכרת שאת ערפד "? שאלתי אותה פתאום .

"בטח בטח" . 

אך כמה שאת שיכורה , אלוהים . 

ואז החלטתי , שאם כבר יש מישהו מסטול , למה לא לנצל את זה לטובת השעשוע ?! 

 

כן , הסטלבתי על אמא שלי , במשך כמעט חצי שעה .

תאמרו מה שתרצו , לי לא אכפת .

מעדיפה לצחוק קצת על חשבונה,  מאשר לבכות על חשבוני .  

 

אז חג פסחא שמח וישו יחייה לנצח :)  

( או איזה שיט אחר שאומרים )

נכתב על ידי , 12/4/2015 22:31   בקטגוריות חיים, מחשבות, שתייה, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דרוש מרוקאי!


זה מצחיק להיות ילדה לאבא יהודי ואמא נוצריה .


מצד אחד הולכים בליל הסדר לסבתא, מצות, הגדה ,יין , ממש חג כשר.


מצד שני , בבית , המקפיא מפוצץ בכיכרות לחם. 


אבל יש לזה יתרונות ! 


חוגגים את כל החגים , גם יהודים וגם נוצריים .( ובפסח יש לחם! )


ויש לזה גם חסרונות : לא באמת חוגגים הכל , מתעצלים .


מה אני אוהבת בחגים?  חופש . אבל עכשיו אני בצבא , אז לא .


מעניין איך זה לשבת כל המשפחה כל שנה ולהתארגן לחג .


 


ולעניינו אנו , סוף פסח = מימונה .


מחפשת מרוקאי , ממשפחה מסורתית ( או כזאת שעורכת מימונה) שיאמץ אותי לחגיגתו לערב אחד . תודה!


 


*הטקסט מנוסח בלשון זכר אך פונה לשני המינים .

נכתב על ידי , 10/4/2015 11:33   בקטגוריות אכילה, חיים, תסביכים, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוחשת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוחשת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)