לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים "בפנאן"


"אני צריכה לדבר . ודווקא אני אחד האנשים האילמים ביותר שאני מכירה " -חבצלת .

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2016    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

דמעות ,חיוך ורעידות .


אני התמוטטתי עלייך חסרת אונים . 

מוצפת בעונג ,אושר .. 

השניים נוקשות ,הברכיים רועדות ... 

והעניים דומעות ... 

עם חיוך ,וטיפות שמעטרות אותו בצדדים . 

ההרגשה הזו הציפה אותי ,שטפה אותי מהכל . 

הזיעה ,הרוק, הנוזלים שלנו שהיינו מכוסים בהם .. 

כאילו לא היו שם מבחינתי.

אני הרגשתי נקייה ,

נקייה מבפנים.

טהורה . 

 

תודה לך אהובי . 

תודה על החוויה הבלתי נשכחת . 

נכתב על ידי , 10/3/2016 22:27   בקטגוריות BDSM, אהבה, אושר, מין, סקס, שליטה, אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לק אדום


זה היה ביום שני , לפני חודשיים בערך . 

שמתי לק אדום על פי הוראתו , על הידיים והרגליים . 

באוטובוס כי לא הספקתי בבית ולא יכולתי לעבור על ההוראות שלו .

זה היה היום ששכבנו בו פעם אחרונה ,והיום שבו חוויתי אורגזמה לראשונה.

שבוע לאחר מכן נפרדו דרכינו . 

זה היה מוזר להתחיל לקרוא לו אקס.

עדיין בורחות לי פעמים שאני קוראת לו חבר שלי . 

הוא כבר לא חבר ,לא ידיד , לא יזיז , אפילו לא מכר , 

זה מצחיק איך שהופכים זרים בקלות .

אפס תקשורת , שום דאגה , כלום אכפתיות .

כאילו לא היה . 

אבל הרגש שם.

הכאב .

הגעגוע . 

הלבד. 

 

הורדתי יום אחרי ששכבנו את הלק האדום על הידיים .

מה אני אעשה ? אני משרתת בצהל , לא בא לי דוח מ.צ  :/ 

הלק על הרגליים נשאר , אני בדרך כלל לא מורידה אותו איזה שבועיים.

שבוע אחרי שנפרדנו החלטתי שאת הלק אני לא אוריד . 

הוא ירד לבד , ואיתו הכאב . 

כל פעם שאסתכל על ציפורני הרגליים האדומות שלי אזכר בו ואראה כמה נשאר עד שהלק ירד . 

ללק על הרגליים לוקח המוווון זמן לרדת. 

עברו כבר חודשיים , 

נשאר מעט , אבל ידעתי שיקח לזה עוד זמן . 

לקחתי אצטון וצמר גפן , ולק בצבע אחר . 

הורדתי את הלק עם ידיים רועדות . 

החלטתי שאני לוקחת את הזמן בידיים. 

זה היה מעשה שבעצם מחקתי אותו ממני , 

כל זכר . 

נגמר . 

מרחתי לק חדש , והתבוננתי בציפורניים החדשות והנקיות . 

שמחתי .

הלק האדום נמחק , ואיתו גם הוא . 

 

נכתב על ידי , 15/5/2015 20:07   בקטגוריות אהבה, יופי, מחשבות, מין, עצוב, קשיים, תסביכים, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זיפים .


בדרך מהבסיס הביתה מתחננת לכמה דקות איתו . 

משתכנע.

שולח מיקום מפגש.

באותו הרגע נוסעת למקום , ויש עוד קילומטר וחצי ברגל עד ליעד .

צהריים ,חום אימים , מדים , תיק במשקל אדם . 

הולכת , מחפשת, מחפשת ,מחפשת ...

מה הכלבה המיוחמת הזאת לא תעשה בשביל לקבל זין לדקה ?!

לא מוצאת את השירותים , מתחילה להתייאש , אולי אין בכלל שירותים .

והנה אני רואה אותם , החיוך שהתפרס לי על הפרצוף לא ייאומן .

כמובן ללא היסוס נכנסת לשירותי הגברים , נכנסת לתא הכי מרוחק מהכניסה ומתחילה להתפשט . 

הוא אמר לי לעבור לתא נכים , הייתי כבר עם מכנס פתוח וגופייה ,התא נמצא בכניסה לשירותים .

באותו הרגע יצאתי עם הדברים בידיים,מסתובבת בשירותי גברים כאילו זה הבית שלי ,המקום שלי,לא חושבת על האופציה שגבר יכול להיכנס,לא אכפת, זונת שירותים ציבוריים .

נכנסתי לתא המסריח והתפשטתי לגמרי ,כיסוי על העניים , עומדת ,"אני מוכנה" שלחתי .

 

שקט , רעשים קטנים ,צעדים שקטים , דלת נפתחת , מנעול נסגר.

 

הוא פה . 

 

ההתרגשות בשיאה,הלב דופק ,הנשימה כבדה , זאת פעם ראשונה שאני ערומה לגמרי מולו . חשופה .

ליטוף עדין וזריז עם האצבע על החריץ , 

שתי אצבעות תופסות לי את הפטמה הימינית ברכות ומתחילות להקשות אותה בסיבובים ,

האצבעות עוברות לפטמה השמאלית ומבצעות את אותו התהליך .

תשבור אותי.תפרק אותי. תאנוס אותי .

העינוי האיטי הזה , הנגיעות הקטנות האלו , משגעות , כמה שאני רוצה אותו בתוכי,לגעת בו,ולא מקבלת .

סבל .סבל אלוהי.  

היו רעשים מחוץ לתא ,אנשים בשירותים.

בשנייה אני מרגישה את האצבע שלו על הדגדגן שלי , אנחה נפלטת מפי .

"תסתמי את הפה שלך חור ". 

הנהנתי. 

ובלי אזהרה האצבע שלו בתוכי כבר, ועוד אצבע נאבקת להכנס לתחת . 

הופתעתי מכמה שאני רטובה ,שוב גנחתי . 

"אמרתי לך לסתום נכון? "

אצבעותיו יצאו ממני , ותפס לי את הפטמה בין שתי אצבעות .

הפעם חזק יותר , צבט אותה .

רכנתי מעט קדימה , הוא ממשיך לצבוט אותה , מתכווצת מבפנים מחרמנות .

מרגישה חספוס קל על הלחי , ולחישה באוזן "את נהנית מזה אה חור  ?"

ניצלתי את ההזדמנות וכשהנהנתי ואמרתי כן השתכשכתי מעט בזיפיו .

כל כך התחרמנתי מזה שאני קרובה אליו כל כך, מרחק של אולי סנטימטר שמפריד בנינו,ואני לא נוגעת, לא מעיזה , משהו משתלט עליי. 

הצלחתי מעט להרגיש את הזיפים שלו (מיותר לציין שזיפים מדליק אותי בטירוף), אפילו לא את הלחי ,לא העזתי לנסות יותר מזה .

 

האצבעות עדיין על הפטמה , " איך זה שאת לא על הרצפה " ? 

ברגע ששמעתי כבר הייתי על הברכיים . תהיתי לעצמי למה באמת הייתי בעמידה , טיפשה .

אני מרגישה את הזין שלו דרך הבוקסר , מול הפנים שלי ,רכנתי לנשק אותו בעדינות . 

"אפשר בבקשה למצוץ לך אדוני ? " שאלתי בלחש . 

"תתחנני יזונה " .

"בבקשה אדוני אני מתחננת לזין שלך " .

והראש שלי נדחף על הזין שלו , כמה שהתגעגעתי .

 הצורה שבה הוא כל כך מתאים לפה שלי , זה גורם לי להאמין שנולדתי בשבילו , לרצות אותו , להיות החור שלו .

הוא בהחלט מושלם .

הוא מוציא אותו מהפה שלי ומצווה עליי למצוץ לו את הביצים . 

עוד משהו חדש שאני נוגעת בו , אני מלקקת לו את הביצים בשקיקה , מוצצת , מתענגת על הרגע .

ושוב מחזיר אותי לזין המושלם שלו , נחנקת , משתדלת להיות הכי טובה ,מכניסה עמוק גרון , ואז יצא קצת רעש .

"בלי רעשים ,שקט."

ממשיכה למצוץ , מתאמצת להיות בשקט . שוב צליל .

סטירה . "בלי רעשים אמרתי ".

תופס לי בשיער וממשיכה למצוץ , נכנס לי ממש עמוק לגרון .

הוא יצא ממני , לקח לי שנייה להבין שהוא גמר . 

 

ברגע שהבנתי שהוא גמר . אושר . סיפוק . 

אני אוהבת לרצות אותו , לענג אותו , לתת לו את כולי. 

 

"להתראות חור. "

הביא לי את הטלפון ביד והלך .

 

 

 

נכתב על ידי , 20/4/2015 23:56   בקטגוריות BDSM, אדון, אושר, מין, פנטזיה, שליטה, שפחה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוחשת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוחשת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)