לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים "בפנאן"


"אני צריכה לדבר . ודווקא אני אחד האנשים האילמים ביותר שאני מכירה " -חבצלת .

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2016    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לק אדום


זה היה ביום שני , לפני חודשיים בערך . 

שמתי לק אדום על פי הוראתו , על הידיים והרגליים . 

באוטובוס כי לא הספקתי בבית ולא יכולתי לעבור על ההוראות שלו .

זה היה היום ששכבנו בו פעם אחרונה ,והיום שבו חוויתי אורגזמה לראשונה.

שבוע לאחר מכן נפרדו דרכינו . 

זה היה מוזר להתחיל לקרוא לו אקס.

עדיין בורחות לי פעמים שאני קוראת לו חבר שלי . 

הוא כבר לא חבר ,לא ידיד , לא יזיז , אפילו לא מכר , 

זה מצחיק איך שהופכים זרים בקלות .

אפס תקשורת , שום דאגה , כלום אכפתיות .

כאילו לא היה . 

אבל הרגש שם.

הכאב .

הגעגוע . 

הלבד. 

 

הורדתי יום אחרי ששכבנו את הלק האדום על הידיים .

מה אני אעשה ? אני משרתת בצהל , לא בא לי דוח מ.צ  :/ 

הלק על הרגליים נשאר , אני בדרך כלל לא מורידה אותו איזה שבועיים.

שבוע אחרי שנפרדנו החלטתי שאת הלק אני לא אוריד . 

הוא ירד לבד , ואיתו הכאב . 

כל פעם שאסתכל על ציפורני הרגליים האדומות שלי אזכר בו ואראה כמה נשאר עד שהלק ירד . 

ללק על הרגליים לוקח המוווון זמן לרדת. 

עברו כבר חודשיים , 

נשאר מעט , אבל ידעתי שיקח לזה עוד זמן . 

לקחתי אצטון וצמר גפן , ולק בצבע אחר . 

הורדתי את הלק עם ידיים רועדות . 

החלטתי שאני לוקחת את הזמן בידיים. 

זה היה מעשה שבעצם מחקתי אותו ממני , 

כל זכר . 

נגמר . 

מרחתי לק חדש , והתבוננתי בציפורניים החדשות והנקיות . 

שמחתי .

הלק האדום נמחק , ואיתו גם הוא . 

 

נכתב על ידי , 15/5/2015 20:07   בקטגוריות אהבה, יופי, מחשבות, מין, עצוב, קשיים, תסביכים, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אושר עילאי !


אני לא חושבת שיש דרך לתאר מה שהרגשתי באותו הרגע , החיוך שלי הרגיש לי קטן מידי , למרות שזה היה החיוך הכי גדול שלי בחיים, ובכל זאת הרגיש לי קטן .

הרגשתי אושר , שמחה , רוגע , עליזות, טוב , נעים, הרגשתי את הדם שלי זורם בתוכי , הרגשתי את המוזיקה , את הבסים,הקצב , מהרגליים וזורמים לי בתוך הגוף , כל כך מנותקת מהעולם , רק אני והמוזיקה ..

אני עוצמת עכשיו את העניים וחושבת לעצמי שהייתי רוצה להישאר במצב הזה לנצח , שכל העולם יפה , שכיף לחיות , פשוט הרגשתי בחיים .. 

4 שעות , ללא הפסקה , פשוט נעה עם הקצב , לאט , מהר , מרגישה את כולי נסחפת , אני כבר לא פה , המוזיקה לקחה אותי . 

 

הערב הכי טוב שהיה לי בחיים .

 

יצאנו מהמועדון.

"לקחתי קוק".

מופתעת . "מה את סתומה ?" אני צועקת על מירי.

"אבל לא לקחתי הרבה ".

"אני רוצה  שתגידי שאת צוחקת עליי ". אני אמרתי בתקווה לשמוע את זה .

"אבל הכל בסדר , אני בסדר".

"אני לא יודעת איך להגיב , את אכזבת אותי ."

"אז מה את באה לומר ?שטעיתי שהחלטתי לספר לך ?"

"ממש לא , טעית בזה שניסית את זה , את יודעת שאני בעד לנסות הכל , אבל עם אנשים שאת מכירה , לא עם זרים ובשירותים של מועדון! !!!אם היה קורה לך משהו ?!אני הייתי מרגישה שזה באחריותי! "

"את צודקת , זה לא בסדר, אבל לא קרה כלום ". 

"אני עדיין מחכה למשפט - סתם צוחקת עלייך ..." ואחר כך דממה .

 

הערב קצת נהרס אחרי הידיעה הזאת , אבל שמחה שכולם בחיים .

 

מרגישה קצת אשמה שאחרי שחתמתי על הצהרת סמים , עישנתי .

אבל זה היה שווה את זה , אני כנראה אוותר על התפקיד , אני לא יכולה לוותר על מה שעושה לי טוב . 

לא יודעת כמה זה חכם לכתוב כאן את זה . 

שיהיה לילה שמח :)

 

 

נכתב על ידי , 28/2/2015 21:49   בקטגוריות חיים, יופי, מחשבות, אופטימי, שחרור קיטור, תסביכים, קשיים, אושר, סמים, מוזיקה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה סיפור קצת מצחיק ..


הכל התחיל ביום שלישי ,

אני וא' נפגשנו בת"א . הלכנו לשתות בבר , אני הרי מתגייסת למחרת ( רביעי ).

ונכנסו לבר קוקטיילים באקראי , אני לא בחורה של קוקטיילים..מעולם לא שתיתי קוקטייל , 

תנו לי בקבוק ויסקי אני יורדת עליו .

ובכל זאת הרשת לעצמי הפעם להתפנק בכוס קוקטייל , לא רע בכלל , טעם מאוד מעניין .

שתינו , דיברנו , הלכתי רגע לשירותים להוריד את התחתונים , הבאתי לו אותם בהפתעה ונפרדנו לשלום , הוא הביתה ואני .. אני לחברה שלי מ' שגם א' הייתה אצלה , שתיהן התארגנו ללוות אותי לתל השומר למחרת .

הייתי אצלהן ממש 5 דקות וגירד לי הראש , אמרתי לא' "אולי תבדקי שאין לי כינים ", בדקה , אין כלום ..מ' ליוותה אותי לתחנה הביתה והתחילה להתבכיין שאני עוזבת אותה והולכת לצבא ..לא הכי התייחסתי לאמירות שלה, "ואיי ממש מגרד לי איפה שהשרשרת" אמרתי .

מ' שאלה אם אני שמתי בושם עליה , כן עניתי , "אז זו הסיבה , עדיף לא לעשות את זה " . מ' אמרה .

עליתי על האוטובוס , השעה כבר רבע לחצות  . אני צריכה לקום מוקדם מחר !

כל הנסיעה אני מגרדת את הראש , אין מצב שאין לי כינים , כנראה היא לא בדקה טוב .

הגעתי הביתה , חצות , כולם ערים , אוכלים .

מניחה את התיק , "אמא, חייבת לבדוק לי את הראש , מגרד לי " .

"בעצם גם הצוואר מגרד לי ".הוספתי .

"לכי לחדר ותתפשטי".אמא אמרה .

הלכתי לחדר הורדתי את החולצה ... "אמממאאאאאאאא" . צעקתי ."בואי לפה".

אני מכוסה כתמים אדומים , פריחה , בכל הידיים , בבטן, בצוואר. .

אמא נכנסת לחדר רואה את זה ובפשטות אומרת את מה שכבר הבנתי , "אלרגיה ".

אבל לי ?! אלרגיה ? למה ? מעולם לא היה לי ! אני אוכלת ושותה הכל ! בעצם ..

הקוקטייל ...

הכי הגיוני שזה יהיה ממנו,היו שם פירות שלא הכרתי .

ועכשיו כולם התכנסו מסביבי בחדר , והשאלות מתחילות ..."איפה היית ? מה אכלת ? עם מי היית ? במי נגעת?".. 

הם לא יודעים שיש לי חבר , אז אמרתי שעם חברות בבר , ומקוקטייל כנראה .

יאללה למיון .

ברגל . 

אין מספיק כסף למונית . 

כבר השעה מאוחרת , למחרת יש לי יום גיוס ..ואני במיון .

לא התכוונתי לדחות את הגיוס שוב , אני לא אסיים ככה צבא לעולם .

ובכן , הרופא הגיע , קיבלתי שתי זריקות אחת בטוסיק :(

והייתי צריכה להישאר שם עוד כמה שעות לפיקוח .

הגיע עוד רופא אחרי שעה , בערך באחת וחצי או שתיים ופשוט שאל כמה שאלות .. שליד אבא שלי , העדפתי לא לענות .. אבל לא הייתה לי ברירה .

"בעיות רפואיות ?" 

"לא".

"לוקחת כדורים על בסיס קבוע ?"

"לא".

"שותה "?

"מעט".

"מעשנת?"

ובכן ההורים שלי לא יודעים שאני מעשנת ,ליתר דיוק הם לא בטוחים בזה .

אבא שלי עומד ליד המיטה ומחכה לתשובה שלי המבט של הניצחון שלו הורג אותי .

"לא". עניתי והתחלתי לצחוק. גם אבא שלי צחקק. 

"כן" . שיניתי את התשובה שלי ושוב צחקתי .

"אז כן או לא?" הרופא גם התחיל לצחוק .

"כן , כן ". חזרתי על זה שוב בלית ברירה.

לא רציתי שזה ייוודע ככה .. אבל אם כבר נאחס,  אז עד הסוף לא ?!

לפני שהרופא יצא עוד הוסיף הערה , "בכללי עדיף לא לעשן ולא לשתות , זה לא בריא". 

חתיכת בן זונה. 

אבא שלי היה עייף כבר וזה היה ניכר בפניו . 

אמרתי לו "לך , כשאני אשתחרר אני אתפוס מונית הביתה " . 

"לא , מה פתאום אני כאן , תכף משחררים אותך ונלך".

הוא הלך לבדוק כמה זמן אני עוד אשכב,  וגילה שלא הולכים בקרוב .. 

הוא גם צריך לקום מוקדם להסיע אותי . גירשתי אותו לבסוף .

ב4 וחצי בבוקר קראו בשם שלי , לשחרר אותי , נתנו לי מרשם , הורידו לי את הפרפר , והלכתי לדרכי .

רציתי לתפוס מונית , אבל לא עברה אפילו אחת , העדפתי כבר ללכת ..

הגעתי הביתה , ונפלתי למיטה .

 

עוד שעתיים צריכה לקום לגיוס ...

 


 

נכתב על ידי , 6/2/2015 22:50   בקטגוריות דיכאון, חיים, יופי, מחשבות, תסביכים, קשיים, חולה, צבא, שחרור קיטור, פסימי, סיפרותי, אהבה ויחסים, אופטימי, עצוב, מזל, נאחס, שתייה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוחשת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוחשת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)