לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים "בפנאן"


"אני צריכה לדבר . ודווקא אני אחד האנשים האילמים ביותר שאני מכירה " -חבצלת .

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2016    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

דמעות ,חיוך ורעידות .


אני התמוטטתי עלייך חסרת אונים . 

מוצפת בעונג ,אושר .. 

השניים נוקשות ,הברכיים רועדות ... 

והעניים דומעות ... 

עם חיוך ,וטיפות שמעטרות אותו בצדדים . 

ההרגשה הזו הציפה אותי ,שטפה אותי מהכל . 

הזיעה ,הרוק, הנוזלים שלנו שהיינו מכוסים בהם .. 

כאילו לא היו שם מבחינתי.

אני הרגשתי נקייה ,

נקייה מבפנים.

טהורה . 

 

תודה לך אהובי . 

תודה על החוויה הבלתי נשכחת . 

נכתב על ידי , 10/3/2016 22:27   בקטגוריות BDSM, אהבה, אושר, מין, סקס, שליטה, אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זיפים .


בדרך מהבסיס הביתה מתחננת לכמה דקות איתו . 

משתכנע.

שולח מיקום מפגש.

באותו הרגע נוסעת למקום , ויש עוד קילומטר וחצי ברגל עד ליעד .

צהריים ,חום אימים , מדים , תיק במשקל אדם . 

הולכת , מחפשת, מחפשת ,מחפשת ...

מה הכלבה המיוחמת הזאת לא תעשה בשביל לקבל זין לדקה ?!

לא מוצאת את השירותים , מתחילה להתייאש , אולי אין בכלל שירותים .

והנה אני רואה אותם , החיוך שהתפרס לי על הפרצוף לא ייאומן .

כמובן ללא היסוס נכנסת לשירותי הגברים , נכנסת לתא הכי מרוחק מהכניסה ומתחילה להתפשט . 

הוא אמר לי לעבור לתא נכים , הייתי כבר עם מכנס פתוח וגופייה ,התא נמצא בכניסה לשירותים .

באותו הרגע יצאתי עם הדברים בידיים,מסתובבת בשירותי גברים כאילו זה הבית שלי ,המקום שלי,לא חושבת על האופציה שגבר יכול להיכנס,לא אכפת, זונת שירותים ציבוריים .

נכנסתי לתא המסריח והתפשטתי לגמרי ,כיסוי על העניים , עומדת ,"אני מוכנה" שלחתי .

 

שקט , רעשים קטנים ,צעדים שקטים , דלת נפתחת , מנעול נסגר.

 

הוא פה . 

 

ההתרגשות בשיאה,הלב דופק ,הנשימה כבדה , זאת פעם ראשונה שאני ערומה לגמרי מולו . חשופה .

ליטוף עדין וזריז עם האצבע על החריץ , 

שתי אצבעות תופסות לי את הפטמה הימינית ברכות ומתחילות להקשות אותה בסיבובים ,

האצבעות עוברות לפטמה השמאלית ומבצעות את אותו התהליך .

תשבור אותי.תפרק אותי. תאנוס אותי .

העינוי האיטי הזה , הנגיעות הקטנות האלו , משגעות , כמה שאני רוצה אותו בתוכי,לגעת בו,ולא מקבלת .

סבל .סבל אלוהי.  

היו רעשים מחוץ לתא ,אנשים בשירותים.

בשנייה אני מרגישה את האצבע שלו על הדגדגן שלי , אנחה נפלטת מפי .

"תסתמי את הפה שלך חור ". 

הנהנתי. 

ובלי אזהרה האצבע שלו בתוכי כבר, ועוד אצבע נאבקת להכנס לתחת . 

הופתעתי מכמה שאני רטובה ,שוב גנחתי . 

"אמרתי לך לסתום נכון? "

אצבעותיו יצאו ממני , ותפס לי את הפטמה בין שתי אצבעות .

הפעם חזק יותר , צבט אותה .

רכנתי מעט קדימה , הוא ממשיך לצבוט אותה , מתכווצת מבפנים מחרמנות .

מרגישה חספוס קל על הלחי , ולחישה באוזן "את נהנית מזה אה חור  ?"

ניצלתי את ההזדמנות וכשהנהנתי ואמרתי כן השתכשכתי מעט בזיפיו .

כל כך התחרמנתי מזה שאני קרובה אליו כל כך, מרחק של אולי סנטימטר שמפריד בנינו,ואני לא נוגעת, לא מעיזה , משהו משתלט עליי. 

הצלחתי מעט להרגיש את הזיפים שלו (מיותר לציין שזיפים מדליק אותי בטירוף), אפילו לא את הלחי ,לא העזתי לנסות יותר מזה .

 

האצבעות עדיין על הפטמה , " איך זה שאת לא על הרצפה " ? 

ברגע ששמעתי כבר הייתי על הברכיים . תהיתי לעצמי למה באמת הייתי בעמידה , טיפשה .

אני מרגישה את הזין שלו דרך הבוקסר , מול הפנים שלי ,רכנתי לנשק אותו בעדינות . 

"אפשר בבקשה למצוץ לך אדוני ? " שאלתי בלחש . 

"תתחנני יזונה " .

"בבקשה אדוני אני מתחננת לזין שלך " .

והראש שלי נדחף על הזין שלו , כמה שהתגעגעתי .

 הצורה שבה הוא כל כך מתאים לפה שלי , זה גורם לי להאמין שנולדתי בשבילו , לרצות אותו , להיות החור שלו .

הוא בהחלט מושלם .

הוא מוציא אותו מהפה שלי ומצווה עליי למצוץ לו את הביצים . 

עוד משהו חדש שאני נוגעת בו , אני מלקקת לו את הביצים בשקיקה , מוצצת , מתענגת על הרגע .

ושוב מחזיר אותי לזין המושלם שלו , נחנקת , משתדלת להיות הכי טובה ,מכניסה עמוק גרון , ואז יצא קצת רעש .

"בלי רעשים ,שקט."

ממשיכה למצוץ , מתאמצת להיות בשקט . שוב צליל .

סטירה . "בלי רעשים אמרתי ".

תופס לי בשיער וממשיכה למצוץ , נכנס לי ממש עמוק לגרון .

הוא יצא ממני , לקח לי שנייה להבין שהוא גמר . 

 

ברגע שהבנתי שהוא גמר . אושר . סיפוק . 

אני אוהבת לרצות אותו , לענג אותו , לתת לו את כולי. 

 

"להתראות חור. "

הביא לי את הטלפון ביד והלך .

 

 

 

נכתב על ידי , 20/4/2015 23:56   בקטגוריות BDSM, אדון, אושר, מין, פנטזיה, שליטה, שפחה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אורגזמה


-יום ראשון .

 

"מה את מצפה שיהיה מחר ?"

"לא יודעת , מה שיהיה יהיה , נזרום ."

"בואי נעשה ככה , עוד 20 דקות נשלח ביחד מה אנחני רוצים שיהיה מחר."

"סבבה מגניב ."

 

20 דקות , אני יושבת וחושבת , כותבת מה אני רוצה, בראש שלי מתחולל כל כך הרבה לעומת מה שרשמתי , אבל רשמתי בסופו של דבר כמה משפטים .

 

מוכנה ? 

כן ! 

ואז שלחנו ביחד .

 

ההודעה שלו :

"רוצה שכשנפגש את תלבשי שמלה שחושפת את הכתפיים שלך. אני רוצה אותך מאופרת יפה, ועם שיער מסודר, 

אני רוצה שתראי לי כמה את רוצה אותי. זה אומר שאני רוצה לראות את התשוקה שלך ללא מעצורים. 
אני רוצה לזיין אותך עד שאגמור, וזה אומר שאני לא הולך לחשוב על הסיפוק שלך, או להתחשב בהנאה שלך.
ואני רוצה שיהיה ברור לך שדבר ראשון את באה לספק אותי.
אני רוצה שתמנעי מלנסות לקבל סיפוק על חשבוני.
אם יגיע לך, אני אדאג לך, אבל אם לא, אני רוצה שיהיה לך ברור שיש סיבה שאת לא מקבלת מה שאת רוצה, ושתשלימי עם זה.
עם כל זה, אני חושב שאת יודעת שאני נדיב, ושאת הולכת להנות. לכן אני לא רוצה לשמוע או לראות מירמור.
אני רוצה שתהיי מוכנה לסקס אנאלי, שזה כולל לעשות חוקן. ברור גם שאת תבואי מגולחת ומקולחת הייטב, ולק אדום על הידיים והרגלים. "

ההודעה שלי : 
"ממ זה משהו שיצא לי לחשוב עליו הרבה , להילחם על השליטה , סוג של להיאבק עלייה בהתחלה ,  אם תכניע אותי , הייתי רוצה שממש תשתמש בי , איך שתרצה בלי להתחשב , אני נותנת לך יד חופשית בזה , כל הפנטזיות שיש לך ואתה יכול לממש אותן , תתפרע עם זה , תפתיע אותי .              
אם זה יהיה ההפך ואתה תוכנע אני אפתיע אותך ,תאמין לי .   
לא פירטתי יתר על המידה ".

הופתעתי עד כמה שזה היה תואם, כמובן שגם הוא .




-יום שני .

חיכיתי לו מחוץ למלון , עם שמלה, לק אדום , מאופרת ומסודרת . 

הוא הגיע והכנסתי אותו למלון , נכנסנו למעלית , הוא דחף יד מתחת לשמלה שלי , בלי תחתונים ... הוא חייך והיה מרוצה . 
הגענו לחדר , הוא הוריד נעליים והתיישב בכורסה , אני מולו , אבודה קצת , הוא מסתכל עליי , מצפה , אני יורדת על הברכיים , אני מחכה שיאמר לי מה לעשות,  אני מחליטה כבר לעשות צעד בעצמי .
אני רוכנת לעברו ומתחילה לפתוח את כפתורי המכנס שלו , אני מנסה להוריד את המכנסיים ממנו , אך ללא הצלחה .ואז הבנתי מה הוא רוצה, שאני אנשק לו את הרגליים . 

עוד מעולם לא יצא לי לעשות את זה .

ירדתי על 4 והתחלתי לנשק וללקק לו את הרגליים כשהן מונחות יציבות על הרצפה ,ואז הוא הרים רגל אחת ונתן לי למצוץ אותה ,השיער הסתיר את הפנים שלי , רציתי להסתכל עליו בזמן שאני עושה את זה והסטתי את השיער לאחור , ולהפתעתי הוא היה עם הפלאפון ביד , צילם אותי ,עם הרגל שלו בפה שלי .


הוא המשיך לצלם תוך כדי שהוא תופס לי בשיער ,מושך אותי אליו ומכניס את הזין שלו לפה לשלי ,ומזיין אותי בפה .

אחרי כמה רגעים העמיד אותי עם הידיים על השולחן , בא אליי מאחורה ,הרים מעט את השמלה,חדר אליי בבת אחת , וזיין אותי .

הוא הפסיק די מהר ונשכב על המיטה , מזווית העין ראיתי שהוא עדיין עם הפלאפון ביד ,מצלם,אמר "קדימה תתפשטי " .

עשיתי כדבריו , הוא סיים לצלם ברגע שהייתי ערומה לגמרי , השכיב אותי על המיטה וקשר את הידיים שלי אליה, פיסק את הרגליים שלי וקשר כל רגל לפינה אחרת , כמובן שאני אוהבת לשחק איתו , אז התנגדתי קצת כשהוא החל לקשור לי את הרגליים , אני אוהבת לדפוק לו חיוכים כשאני מורדת .


הוא סיים לקשור אותי , התיישב על המיטה בין הרגליים שלי ,והתחיל לדגדג אותי ..

זה לא היה צפוי , צחקתי והתחננתי שיפסיק . "דיי , בבקשה, דיי ." 

הוא אוהב את זה שאני מתחננת אני יודעת, וככה חזרתי על זה שוב ושוב , וכל פעם הייתה עם יותר כוונה מהקודמת.

הדיגדוגים החלו לכאוב באיזשהו שלב ואז הוא בדיוק הפסיק .

הוא שוב חזר לזיין אותי , והייתי כבר כל כך חרמנית , זה היה כל כך כיף שוב להיות קשורה ומזויינת .

ואז פתאום באמצע הוא אומר " תנסי להשתחרר , יש לך 30 שניות , אם לא תספיקי אני חוזר לדגדג אותך " .

הייתי כל כך חרמנית שלא היה לי אכפת שיחזור לדגדג אותי , רק שיזיין אותי , לפחות 30 שניות .

ניסיתי להשתחרר בקטנה בידיים , אבל סתם כדי שלא יפסיק , ואז עברו 30 שניות , הוא יצא ממני וחזר לדגדג אותי .

צחקתי ויבבתי והתחננתי כל כך רציתי שיפסיק ,ושיחדור אליי שוב .

ואחרי כמה דגדוגים הוא שוב בתוכי , יש ! 

הוא שם לב שאני לא מנסה להשתחרר " את יכולה לבקש ממני שאני אפסיק לזיין אותך כדי שתוכלי להשתחרר ." הוא אמר.

"כן.. לא .. תפסיק .. רק עוד רגע .." כל כך לא רציתי שיפסיק ,אבל גם לא רציתי להתדגדג .

והוא שוב התחיל לדגדג אותי . לא הצלחתי להשתחרר , ידעתי שאני גם לא אצליח , אני דיי בטוחה שגם הוא ידע . נוכל .. חחח .

"בואי נעשה את זה יותר מעניין " אמר.  פתאום המשפט הזה לא היה נשמע לי טוב.. "אני אתן לך דקה לגמור  , אם לא תגמרי אני אחזור לדגדג אותך ."


אויי .


הוא ירד לי , אני לא מצליחה להרים את עצמי לכיוונו , קצת החלקתי מהמיטה אבל החבלים של הרגליים מחזיקים אותי , אני מרגישה את החבלים ברגליים משתפשפות לי על העור בחוזקה ,את החבלים על הידיים שנאבקו על החופש שלהן , אני מרגישה את הלשון שלו מטיילת לי שם על הדגדגן, את האצבעות שלו שנכנסות לתוכי במהירות , אני מרגישה את העונג , ואני מרגישה את הלחץ של הזמן שמופעל עליי .

כמה שהתחושות הללו ממלאות אותי ומספקות אותי אני נהנת מכל שנייה , אני חושבת לעצמי שאני מוכרחה לגמור , אני לא רוצה לאכזב אותו , אני לא רוצה בנוסף שידגדג אותי . 


הדקה תכף נגמרת , אני מרגישה שאולי אני אוכל .. אבל לא  .

ושוב הוא מדגדג אותי ,ואני ממש מתחננת בפניו שיפסיק , "אני ממש מתנצלת שלא גמרתי , באמת , בבקשה תן לי לנסות שוב " .

הוא מקציב לי 2 דקות, וחוזר אליי .

אני לא יודעת איך זה קרה , אולי אפילו פחות מדקה (ככה זה הרגיש לי לפחות ) אני התחלתי לצעוק , והרגשתי את עצמי מתמוססת לתוכו .

שניות ארוכות , שההרגשה בהם כל כך עצומה,  מפוצצת . 

 

התנשפתי , חיוך מרוח לי על הפרצוף , ואז צחקתי ,פשוט ככה , צחקתי  .


אני יכולה להגיד באף מורם ,גב זקוף ,וטון בטוח וגאה - גמרתי .

זו הייתה חווית האורגזמה הראשונה שלי. מאושרת . 


 


כמובן שהלילה המשיך , והיה נורא כיף , אבל ההחלק הזה הרגשתי צורך לשתף , ובמיוחד לכתוב .


 


מה שלא היה מובן מאליו , שאף לא פעם אחת , לא החלפנו בנינו את המשפט "אני אוהב/ת אותך " .

וזה מעולם לא קרה ,אפילו כשהלכנו לישון , זה לא צץ שם. 


 

 



 


 


 


 

נכתב על ידי , 12/3/2015 18:10   בקטגוריות BDSM, אדון, אהבה, אושר, מין, סקס, פנטזיה, שליטה, אהבה ויחסים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוחשת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוחשת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)