לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים "בפנאן"


"אני צריכה לדבר . ודווקא אני אחד האנשים האילמים ביותר שאני מכירה " -חבצלת .

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2016    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אושר עילאי !


אני לא חושבת שיש דרך לתאר מה שהרגשתי באותו הרגע , החיוך שלי הרגיש לי קטן מידי , למרות שזה היה החיוך הכי גדול שלי בחיים, ובכל זאת הרגיש לי קטן .

הרגשתי אושר , שמחה , רוגע , עליזות, טוב , נעים, הרגשתי את הדם שלי זורם בתוכי , הרגשתי את המוזיקה , את הבסים,הקצב , מהרגליים וזורמים לי בתוך הגוף , כל כך מנותקת מהעולם , רק אני והמוזיקה ..

אני עוצמת עכשיו את העניים וחושבת לעצמי שהייתי רוצה להישאר במצב הזה לנצח , שכל העולם יפה , שכיף לחיות , פשוט הרגשתי בחיים .. 

4 שעות , ללא הפסקה , פשוט נעה עם הקצב , לאט , מהר , מרגישה את כולי נסחפת , אני כבר לא פה , המוזיקה לקחה אותי . 

 

הערב הכי טוב שהיה לי בחיים .

 

יצאנו מהמועדון.

"לקחתי קוק".

מופתעת . "מה את סתומה ?" אני צועקת על מירי.

"אבל לא לקחתי הרבה ".

"אני רוצה  שתגידי שאת צוחקת עליי ". אני אמרתי בתקווה לשמוע את זה .

"אבל הכל בסדר , אני בסדר".

"אני לא יודעת איך להגיב , את אכזבת אותי ."

"אז מה את באה לומר ?שטעיתי שהחלטתי לספר לך ?"

"ממש לא , טעית בזה שניסית את זה , את יודעת שאני בעד לנסות הכל , אבל עם אנשים שאת מכירה , לא עם זרים ובשירותים של מועדון! !!!אם היה קורה לך משהו ?!אני הייתי מרגישה שזה באחריותי! "

"את צודקת , זה לא בסדר, אבל לא קרה כלום ". 

"אני עדיין מחכה למשפט - סתם צוחקת עלייך ..." ואחר כך דממה .

 

הערב קצת נהרס אחרי הידיעה הזאת , אבל שמחה שכולם בחיים .

 

מרגישה קצת אשמה שאחרי שחתמתי על הצהרת סמים , עישנתי .

אבל זה היה שווה את זה , אני כנראה אוותר על התפקיד , אני לא יכולה לוותר על מה שעושה לי טוב . 

לא יודעת כמה זה חכם לכתוב כאן את זה . 

שיהיה לילה שמח :)

 

 

נכתב על ידי , 28/2/2015 21:49   בקטגוריות חיים, יופי, מחשבות, אופטימי, שחרור קיטור, תסביכים, קשיים, אושר, סמים, מוזיקה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוחשת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוחשת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)