לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים "בפנאן"


"אני צריכה לדבר . ודווקא אני אחד האנשים האילמים ביותר שאני מכירה " -חבצלת .

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2016    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

גשם בחוץ


יושבת על הרצפה ערומה , רטובה ממקלחת , גשם בחוץ .


 


דמעות חונקות את הגרון . 


"תשחררי! את יודעת שאת רוצה , את צריכה את זה!"


"לא!"


"כל כך מטומטמת , כל כך סתומה ! תשחררי!"


"לא ולא !"


"את הבאת את זה על עצמך, מגיע לך !היה לך זהב בידיים ."


"נכון .. "


העניים מתמלאות דמעות .


אין בכי , רק עצב .


 


קשה . 


 


לובשת את הכותונת , אפילו בלי תחתונים, זוחלת למיטה .


"קשה לי ." 


"כואב לי ."


"מפחיד אותי ."


"מה מפחיד אותך יקירתי? "


"הנטישה ."


"מה  ? "


"הלבד . "


"אהה .."


דמעה ראשונה . 


"כן בדיוק,הלבד כן מפחיד אותך ילדונת ,נטשו אותך הרבה בחיים אה?"


"כן ."


והדמעות מתחילות לזלוג במהירות.


"הנטישה מפחידה אותי יותר מהלבד ."


"את חזקה , תפסיקי " .


" לא , אני לא , לא מספיק ." 


"חלאס להתבכיין לא גידלתי אותך להיות כזו ." 


"נמאס לי להתמודד עם זה כל פעם מחדש, כל פעם כואב יותר " . 


"את יכולה ! נגבי את הדמעות , אני איתך מתוקה ."


"אני אנסה".

נכתב על ידי , 11/4/2015 22:08   בקטגוריות עצוב, פחד, קשיים, תסביכים, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



" אני לא רוצה לשמור על קשר "


אני לא שקטה , אני לא יודעת כבר מה לעשות .

זאת הייתה נטישה הדדית .

נטישה בזמנים הכי קשים, לשנינו .

אבל אני מרגישה הכי אשמה , כי אני אמרתי לו " אני לא רוצה לשמור על קשר " .

הוא עוד הוסיף " אם משהו , תמיד יש לך אותי "..

אני לא אמרתי את זה , אבל אני כן רוצה לדעת אם קשה לו , 

אני רוצה להיות שם בשבילו אם הוא צריך .

 

אבל ..

 

אני מפחדת .

כל כך מפחדת שזה יכאיב לי . 

אני מתמודדת עם הפרידה כל כך טוב , וזה מפחיד אותי .

אני רוצה לשלוח הודעה , להתקשר , לדבר..

אבל אני גם לא רוצה .

אני נלחמת עם עצמי , על עצמי . 

ולא ברור לי מהו המהלך הנכון . 

 

אני דואגת לו ..

מצד שני , אני צריכה לדאוג גם לי .

ולדאוג לי זה אומר לא להכאיב לעצמי ,ולזרוע מלח על הפצעים .

 

אוף , איפה השקט שלי ?! 

איפה אתה ??

 

נכתב על ידי , 28/3/2015 21:58   בקטגוריות אהבה, מחשבות, פחד, עצוב, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ההודעה האחרונה: "הגעתי" .


מתעוררת באמצע הלילה , שיט , לא חכיתי שהוא עד שהוא ישלח לי את ההודעה , ההודעה האחרונה שאני אקבל ממנו , נרדמתי.

 

" רק תשלח לי הודעה שהגעת הביתה".

" בסדר " . 

 

12:30 : "הגעתי ".

 

הוא שאל אם אני רוצה לשמור איתו על קשר , אמרתי לו בכנות , שיכאב לי כרגע . הוא הבין אותי , אבל גם הסביר לי שלא בטוח שבעתיד זה יהיה רלוונטי, אבל הוא מקווה , גם אני מקווה .

 

" לא טוב לי , אני לא שלם עם עצמי , קשה לי שאני פוגע בך " .

" אני הבנתי לאן אתה חותר ".

" אני לא חותר לשום מקום , אני לא יודע מה לעשות " .

" אז בוא אני אקל עלייך ..דיי ."

" למה את מתכוונת ?"

"שדיי ... זה נגמר ".

 

זה כל כך כאב לומר את זה , לא בכיתי , אבל זה לא אומר שזה היה פשוט . 

 

הוא אמר שהקשר שלנו מבוסס על מין , 

אני חושבת שהוא היה מלא תשוקה .

הוא אמר שלא היינו בני זוג , אלא חברים .

אני חושבת שזה יותר מקובל .

הוא אמר שהוא כועס על עצמו שהוא לא נותן לזה עוד צ'אנס.

אני חושבת שאני לא רוצה עוד פעם .

הוא אמר שהוא אשם בזה שזה לא הצליח .

אני חושבת שאף אחד לא אשם .

הוא אמר תודה לך .

אני אמרתי לו תודה .

 

הוא בכה , חיבקתי אותו , לא בכיתי .

"רציתי שתדעי איך אני מרגיש " . חיבקתי אותו שוב .

"אני אוהבת אותך ".

"גם אני אוהב אותך ". 

 

אמרתי לו לא לפחד מהלבד , אלא לאמץ אותו כרגע , ללמוד להשלים עם עצמך , לבנות את עצמך מחדש .

 

ליוויתי אותו לתחנת האוטובוס , צחקנו בדרך , אני שמחה שזה נגמר יפה . הבאתי לו מכתב , וגרמתי לו להבטיח לי שהוא יקרא אותו שיגיע הביתה .

נתתי לו חיבוק אחרון , נשיקה אחרונה , ועזבתי לו את היד .

 

היום בבוקר , אחרי ערב שלם של עצב , וכאב, אני מתלבשת , מתיישבת על המיטה ורק אז פורצת בבכי .

 

הבנתי שאני לא אקבל יותר ממנו הודעת בוקר טוב , הוא לא יאמר לי יותר כמה שאין לו כוח לעבוד , לא יספר לי בדיחות , אפילו לא מצחיקות, לא יתקשר לדבר , לא יגיד שהוא מתגעגע , לא יגיד לי שקשה לו , לא יחבק אותי, לא ינשק אותי , לא יגע בי , אני לא אראה אותו יותר , לא אדבר איתו יותר , לא יהיה לי למי לשלוח הודעה שרע לי , או לשתף שטוב לי , לא יהיה לי למי לבכות , לא יהיה לי על מי להשעין את הראש  שלי כשאני עייפה , או להתלונן שקר לי כי אני עם חצאית וגרביונים דקיקים ושיחמם אותי ,לא לומר יותר מתגעגעת , 

לא יהיה לי למי לומר אני אוהבת אותך ..

 

איבדתי את הדבר שהכי יקר לי כרגע , היחידי שהרגשתי שאכפת לו ממני , ולי היה אכפת ממנו , הייתי מוכנה לעשות למענו הכל .

 

כל היום הלב שלי מחסיר פעימה כשאני שומעת צליל של הודעה , כל פעם מחדש אני מקווה שזה הוא , ואז לא רוצה שזה יהיה הוא כי זה יקשה עליי , וזה כל פעם לא הוא , וזה כל פעם מאכזב , ומכאיב , ומצד שני גם טוב .

 

" מה קרה התחלת לבכות הרבה "? הוא שאל כשדיברתי על מה שמפריע לי ומה קשה לי כרגע בחיים .

 

"נשברתי" . עניתי לו .

נכתב על ידי , 17/3/2015 18:03   בקטגוריות אהבה, מחשבות, מין, קשיים, פחד, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוחשת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוחשת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)