לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים "בפנאן"


"אני צריכה לדבר . ודווקא אני אחד האנשים האילמים ביותר שאני מכירה " -חבצלת .

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2016

הסוד שלי .


אני אישה . 

ואני עומדת לגרום לכולם להבין את זה . 

אבל במיוחד לך .. 

אתה תבין , שלי יש לב רגיש ,כמו לכל אישה. 

לא משחקים איתו , במיוחד כשהוא פצוע .. 

אבל אתה שברת את הכללים , ופגעת לי בלב . 

ועכשיו יגיע תורך . 

אני לא אוהבת משחקים .. 

ואני לא ממש בקטע של נקמה .. 

אני רוצה להוכיח לעצמי , שאני יכולה לסובב לך את הראש ,

ב180 מעלות להחזיר אותך לימים הראשונים שלנו , לאהבה שבערה בך .. 

איך היא אבדה לעזעזל ??!

איך הפכתי מובנת מאליו ? 

אני נשבעתי לעצמי ברגע זה , שלא נברא הגבר שיתייחס אליי כך . 

אני שווה כל כך הרבה , אני יודעת מה הערך שלי . 

ויותר מזה , אני יודעת מה מגיע לי . 

ואני יודעת מה מגיע לך .. וזה בטוח לא אני . 

אתה הולך להתאהב בי מחדש , אתה תאהב אותי כל כך , כמו שמעולם לא אהבת אישה ...

אבל אני .. אני לא אוהב אותך .. 

אני אוהב את עצמי .

נכתב על ידי , 20/3/2016 22:43  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דמעות ,חיוך ורעידות .


אני התמוטטתי עלייך חסרת אונים . 

מוצפת בעונג ,אושר .. 

השניים נוקשות ,הברכיים רועדות ... 

והעניים דומעות ... 

עם חיוך ,וטיפות שמעטרות אותו בצדדים . 

ההרגשה הזו הציפה אותי ,שטפה אותי מהכל . 

הזיעה ,הרוק, הנוזלים שלנו שהיינו מכוסים בהם .. 

כאילו לא היו שם מבחינתי.

אני הרגשתי נקייה ,

נקייה מבפנים.

טהורה . 

 

תודה לך אהובי . 

תודה על החוויה הבלתי נשכחת . 

נכתב על ידי , 10/3/2016 22:27   בקטגוריות BDSM, אהבה, אושר, מין, סקס, שליטה, אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוחשת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוחשת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)