לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים "בפנאן"


"אני צריכה לדבר . ודווקא אני אחד האנשים האילמים ביותר שאני מכירה " -חבצלת .

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

להוריד את הצ'ונגיות


"צ'ונגיות"=סלנג צבאי לתגיות המולבשות על הכותפות של המדים המסמלות את שהותו של החייל בקורס והיותו צעיר . 

התגיות בדרך כלל עשויות מדרגות כתף ישנות גזורות עם כמה פסי איזולירבנד (סלוטייפ צבעוני) עליו.

 

"שלא תדע עוד צה"ל" , 

מצחיק פתאום לחשוב על המשפט הזה , להבין כמה שהוא מדבר אליי .

 

אז קודם כל מזל טוב . 

סיימתי את הקורס. 

ונתנו לי תפקיד שבמפורש ביקשתי שלא ישבצו אותי בו . תודה צה"ל .

 

תודה שאתם מתייחסים לבקשות שלי ,

ודואגים שיהיה לי שירות טוב ,

מעניין ומרגש , מורחים אותי יום שלם לשיחה של 2 דקות ,

מעלים אותי משפטים על חיוכים , 

והכי חשוב תודה שאכפת לכם ממני .

 

שנתיים , פאקינג שנתיים , שגרה של סבל . 

את כלום , אף אחד ,שום דבר , 

לא שמים עלייך זין , לא אכפת להם ממך .

 

אבל לפחות סיימתי קורס : )

 

עכשיו נשאר לסיים את הסדיר . שנתיים שילכו לפח .

 

 

נכתב על ידי , 30/4/2015 18:56   בקטגוריות צבא, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מעשים רעים .


מצחיק איך כל פעם מחדש זה מפתיע אותי .

ההתנהגות הזו.

כל כך מעצבן אותי . 

ואני בטוחה שאני לא היחידה שזה מחרפן אותה .

 

איך שאנשים אוהבים להטיח בך בלי סוף את הטעויות שלך ,המעידות, את המעשים הרעים שלך , 

את ההתנהגות החד פעמית שלך שלא התאימה להם , וכל מיני דברים שלעולם לא שוחכים לך . 

 

אבל לעולם ,  וכשאני אומרת לעולם אני מתכוונת לזה , לעולם לא זוכרים לך את המעשים הטובים .

לא את העזרה שנתת , ההקרבה העצמית שלך , והכל מכוונה טובה . 

 

ברור שהרבה יותר קל לזכור כמה רע הבן אדם .

 

כפויי טובה . 

 

נכתב על ידי , 29/4/2015 22:11   בקטגוריות שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זיפים .


בדרך מהבסיס הביתה מתחננת לכמה דקות איתו . 

משתכנע.

שולח מיקום מפגש.

באותו הרגע נוסעת למקום , ויש עוד קילומטר וחצי ברגל עד ליעד .

צהריים ,חום אימים , מדים , תיק במשקל אדם . 

הולכת , מחפשת, מחפשת ,מחפשת ...

מה הכלבה המיוחמת הזאת לא תעשה בשביל לקבל זין לדקה ?!

לא מוצאת את השירותים , מתחילה להתייאש , אולי אין בכלל שירותים .

והנה אני רואה אותם , החיוך שהתפרס לי על הפרצוף לא ייאומן .

כמובן ללא היסוס נכנסת לשירותי הגברים , נכנסת לתא הכי מרוחק מהכניסה ומתחילה להתפשט . 

הוא אמר לי לעבור לתא נכים , הייתי כבר עם מכנס פתוח וגופייה ,התא נמצא בכניסה לשירותים .

באותו הרגע יצאתי עם הדברים בידיים,מסתובבת בשירותי גברים כאילו זה הבית שלי ,המקום שלי,לא חושבת על האופציה שגבר יכול להיכנס,לא אכפת, זונת שירותים ציבוריים .

נכנסתי לתא המסריח והתפשטתי לגמרי ,כיסוי על העניים , עומדת ,"אני מוכנה" שלחתי .

 

שקט , רעשים קטנים ,צעדים שקטים , דלת נפתחת , מנעול נסגר.

 

הוא פה . 

 

ההתרגשות בשיאה,הלב דופק ,הנשימה כבדה , זאת פעם ראשונה שאני ערומה לגמרי מולו . חשופה .

ליטוף עדין וזריז עם האצבע על החריץ , 

שתי אצבעות תופסות לי את הפטמה הימינית ברכות ומתחילות להקשות אותה בסיבובים ,

האצבעות עוברות לפטמה השמאלית ומבצעות את אותו התהליך .

תשבור אותי.תפרק אותי. תאנוס אותי .

העינוי האיטי הזה , הנגיעות הקטנות האלו , משגעות , כמה שאני רוצה אותו בתוכי,לגעת בו,ולא מקבלת .

סבל .סבל אלוהי.  

היו רעשים מחוץ לתא ,אנשים בשירותים.

בשנייה אני מרגישה את האצבע שלו על הדגדגן שלי , אנחה נפלטת מפי .

"תסתמי את הפה שלך חור ". 

הנהנתי. 

ובלי אזהרה האצבע שלו בתוכי כבר, ועוד אצבע נאבקת להכנס לתחת . 

הופתעתי מכמה שאני רטובה ,שוב גנחתי . 

"אמרתי לך לסתום נכון? "

אצבעותיו יצאו ממני , ותפס לי את הפטמה בין שתי אצבעות .

הפעם חזק יותר , צבט אותה .

רכנתי מעט קדימה , הוא ממשיך לצבוט אותה , מתכווצת מבפנים מחרמנות .

מרגישה חספוס קל על הלחי , ולחישה באוזן "את נהנית מזה אה חור  ?"

ניצלתי את ההזדמנות וכשהנהנתי ואמרתי כן השתכשכתי מעט בזיפיו .

כל כך התחרמנתי מזה שאני קרובה אליו כל כך, מרחק של אולי סנטימטר שמפריד בנינו,ואני לא נוגעת, לא מעיזה , משהו משתלט עליי. 

הצלחתי מעט להרגיש את הזיפים שלו (מיותר לציין שזיפים מדליק אותי בטירוף), אפילו לא את הלחי ,לא העזתי לנסות יותר מזה .

 

האצבעות עדיין על הפטמה , " איך זה שאת לא על הרצפה " ? 

ברגע ששמעתי כבר הייתי על הברכיים . תהיתי לעצמי למה באמת הייתי בעמידה , טיפשה .

אני מרגישה את הזין שלו דרך הבוקסר , מול הפנים שלי ,רכנתי לנשק אותו בעדינות . 

"אפשר בבקשה למצוץ לך אדוני ? " שאלתי בלחש . 

"תתחנני יזונה " .

"בבקשה אדוני אני מתחננת לזין שלך " .

והראש שלי נדחף על הזין שלו , כמה שהתגעגעתי .

 הצורה שבה הוא כל כך מתאים לפה שלי , זה גורם לי להאמין שנולדתי בשבילו , לרצות אותו , להיות החור שלו .

הוא בהחלט מושלם .

הוא מוציא אותו מהפה שלי ומצווה עליי למצוץ לו את הביצים . 

עוד משהו חדש שאני נוגעת בו , אני מלקקת לו את הביצים בשקיקה , מוצצת , מתענגת על הרגע .

ושוב מחזיר אותי לזין המושלם שלו , נחנקת , משתדלת להיות הכי טובה ,מכניסה עמוק גרון , ואז יצא קצת רעש .

"בלי רעשים ,שקט."

ממשיכה למצוץ , מתאמצת להיות בשקט . שוב צליל .

סטירה . "בלי רעשים אמרתי ".

תופס לי בשיער וממשיכה למצוץ , נכנס לי ממש עמוק לגרון .

הוא יצא ממני , לקח לי שנייה להבין שהוא גמר . 

 

ברגע שהבנתי שהוא גמר . אושר . סיפוק . 

אני אוהבת לרצות אותו , לענג אותו , לתת לו את כולי. 

 

"להתראות חור. "

הביא לי את הטלפון ביד והלך .

 

 

 

נכתב על ידי , 20/4/2015 23:56   בקטגוריות BDSM, אדון, אושר, מין, פנטזיה, שליטה, שפחה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוחשת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוחשת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)