לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים "בפנאן"


"אני צריכה לדבר . ודווקא אני אחד האנשים האילמים ביותר שאני מכירה " -חבצלת .

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2015

ייחודי


מתענגת על ריחך ,

מתרגשת ממגע ידייך , 

רועדת למשמע קולך , 

נכנעת לכל רצונותייך. 

 

כשאתה מדבר , הקול שלך חודר , עמוק , לתוך כל נקבובית בגופי . 

אני מרגישה את השלווה בקולך , הטירוף , ואת העומד לבוא . 

הידיים שלך , המגע שלהם , כל הגוף שלי צמרמורת, 

הראש נלחם בגוף , לא לגעת בך , למשוך אותך כבר אליי . 

הרצונות שלך , הן ההוראות שלי , נהדרות , אחת אחת .

מוציאות ממני כל פעם יותר מהזונה שבי , הכלבה המיוחמת . 

 

אתה ייחודי . 

ואני ,

אני רק בשבילך , שתהפוך אותי לכזאת .

 

נכתב על ידי , 30/5/2015 12:17   בקטגוריות BDSM, אדון, פנטזיה, שליטה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לק אדום


זה היה ביום שני , לפני חודשיים בערך . 

שמתי לק אדום על פי הוראתו , על הידיים והרגליים . 

באוטובוס כי לא הספקתי בבית ולא יכולתי לעבור על ההוראות שלו .

זה היה היום ששכבנו בו פעם אחרונה ,והיום שבו חוויתי אורגזמה לראשונה.

שבוע לאחר מכן נפרדו דרכינו . 

זה היה מוזר להתחיל לקרוא לו אקס.

עדיין בורחות לי פעמים שאני קוראת לו חבר שלי . 

הוא כבר לא חבר ,לא ידיד , לא יזיז , אפילו לא מכר , 

זה מצחיק איך שהופכים זרים בקלות .

אפס תקשורת , שום דאגה , כלום אכפתיות .

כאילו לא היה . 

אבל הרגש שם.

הכאב .

הגעגוע . 

הלבד. 

 

הורדתי יום אחרי ששכבנו את הלק האדום על הידיים .

מה אני אעשה ? אני משרתת בצהל , לא בא לי דוח מ.צ  :/ 

הלק על הרגליים נשאר , אני בדרך כלל לא מורידה אותו איזה שבועיים.

שבוע אחרי שנפרדנו החלטתי שאת הלק אני לא אוריד . 

הוא ירד לבד , ואיתו הכאב . 

כל פעם שאסתכל על ציפורני הרגליים האדומות שלי אזכר בו ואראה כמה נשאר עד שהלק ירד . 

ללק על הרגליים לוקח המוווון זמן לרדת. 

עברו כבר חודשיים , 

נשאר מעט , אבל ידעתי שיקח לזה עוד זמן . 

לקחתי אצטון וצמר גפן , ולק בצבע אחר . 

הורדתי את הלק עם ידיים רועדות . 

החלטתי שאני לוקחת את הזמן בידיים. 

זה היה מעשה שבעצם מחקתי אותו ממני , 

כל זכר . 

נגמר . 

מרחתי לק חדש , והתבוננתי בציפורניים החדשות והנקיות . 

שמחתי .

הלק האדום נמחק , ואיתו גם הוא . 

 

נכתב על ידי , 15/5/2015 20:07   בקטגוריות אהבה, יופי, מחשבות, מין, עצוב, קשיים, תסביכים, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה?


למה הכל מתמוטט עליי ככה ?! 

המשפט הזה כל כך נכון "צרות באות בצרורות " . 

אני רוצה פשוט להירדם ולא לקום יותר .

 

למה זה מגיע לי ? מה עשיתי רע ? 

פשוט לסיים עם זה , למה הכל מסובך ?!?

נכתב על ידי , 9/5/2015 21:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוחשת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוחשת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)