לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כמה טוב להיות פרח קיר .


I bet she bangs like a fairy on acid

Avatarכינוי: 

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

12/2021

סטינג(+18)


בשישי הבנתי את הסטינג שאני צריכה לאנאלי.

בית ריק, כי אני צריכה את החופש לצרוח.

כמה סיבובים מקדימים של סקס. פעם רגוע ופעם כואב ופעם כמעט בלתי נסבל. 

אני צריכה שתגמור בתוכי המון. ואחר כך שתלטף לי את הכוס עם האצבעות שלך, ובכל פעם כשתרפרף על הדגדגן שלי תגרום לי לאבד את זה קצת יותר.דיבור מלוכלך, בתוך האוזן שלי, בדיוק כמו שאתה יודע. אני אוהבת את היכולת שלך לדבר אלי הכי מלוכלך שאפשר, ותוך כדי להעריץ את הכוס שלי. המשחק שלך עם הכוס שלי, אחרי כל כך הרבה פעמים שהזדיינו, גורם לי לטפטף בצורה מדהימה ומביכה, ולהרטיב ולהחליק את החורים שלי. 

הישבן שלי היה אדום וכואב מהיד שלך. השכבת אותי על הבטן והעברת קוביית קרח מרגיעה שנמסה בשניה וטפטפה לתוכי. ליטפת, והרגעת, והתחלת ללקק. אכלת אותי כל כך טוב. הכנת אותי כל כך טוב. נתת לי לבקש את זה לבד. לא ניסית להכניס אותו בלי התרעה. לפעמים אפילו כשמיהרתי להיצמד אליך כדי שידחק עמוק יותר, הרגעת אותי והאטת. הזין שלך ארוך ועבה, יש לי הרבה להכיל, ולפעמים זה מרגיש כאילו אני בחיים לא אצליח, זה מבאס אותי. אבל אתה עוזר לי ומראה לי איך לאט לאט אתה מרחיב אותי וגורם לגוף שלי לקבל אותך. נגעתי בעצמי תוך כדי והחדירות נעשו עמוקות ומהירות יותר, זה מכניס אותי למצב מיוחם. זה מוציא ממני קולות שלא הכרתי, זה הופך אותי לאחרת לגמרי. רק תזיין אותי, רק אל תפסיק. 

גמרתי פעמיים, בצרחות, ובפעם האחרונה הצטרפת אלי. 

אני אוהבת את התחושה הזו שאתה גאה בי.

אני אוהבת את זה ש"כלבה קטנה שלי" נשמע אצלך כמו "אהובתי". 

-G-

 

נכתב על ידי , 26/12/2021 15:32  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , דייטינג , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust G אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just G ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)