לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה כל כך אני ^^


יש לי מטרה, יש לי קהל קוראים. נשאר רק לא לאכזב אותם..

Avatarכינוי:  יומנה של מלאה

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2016

סוף סוף


הכרתי אנשים מגניבים.

חיכיתי כמה שנים ובסוף זה השתלם לי.

הם אחלה, ובאלי לראותם שוב.

2 בנים, 3 בנות, אני וחבר שלי. וחברה שלי מפעם.

אחלה חבורה. 

 

אז למה, למה לעזאזל עדיין לא טוב לי ב-100%?

בגלל התואר הזה.

עליי להשלים שיעורים שהפסדתי

עליי להשלים עם העובדה שאני לומדת עם אנטיפטים 

עליי להשלים עם העובדה שאני כבר לא בטוחה ב100% שזה מתאים לי

עליי להשלים עם העבודה שכולם שונאים אותי שם, או לפחות כך זה נראה.

עליי להשלים עם העובדה שאין לי חברה טובה כמו שאני הייתי רוצה

שתהיה צמודה אליי ותתן לי ביטחון.

עליי להתנחם בזה שבמעונות סבבה לי סה"כ

יש לי עבודה

יש לי מלגה

יש לי חבר שגר איתי ואוהב אותי

יש לי את עצמי, שאני בסה"כ בסדר ויכולה להסתדר

 

אז למה החרדות שוב באות? יימח שמן....

היום נסיעה לירושלים. אולי זה יסיח את דעתי...

סופ"ש ירושלמי נעים לי...

 

 

נכתב על ידי יומנה של מלאה , 15/12/2016 16:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חרא מתוק


למה חרא?

- כי אני לא סובלת את המכללה הזאת.

- כי אני לא סובלת בלשון המעטה את האנשים הלומדים איתי.

כמו ר' הגיי המגעיל, שחש ואין לו על מה. כמו ט' הכבשה המכוערת שחושבת שהיא משהו והיא כלום וכו'.

- כי אני בודדה יותר מאשר ביחד עם אנשים.

-כי חצי ממה שאני לומדת, אני לא מתחברת אליו.

-כי העניין הכספי שלי לא מזהיר בכלל.

- כי העובדה שכולן לבושות כל כך יפה כל הזמן, מורידה לי את הביטחון.

- כי רוב בגדיי הנורמליים לא עולים עליי עדיין.

- כי אני עדיין בורחת לאוכל, שינחם אותי. ואז הוא זה שמכניס אותי גם לדיכאון..

- כי עד שהכרתי חברה טובה באמת, כבר לא ממש בחיי. היא אי שם, ואני כאן- תקועה וצריכה אותה.

- כי קר. 

- כי עדיין נותרו לי 15 ק"ג להשיל.

- כי אני מקנאת באחרות, אחרים, ואף פעם לא מרוצה מכלום.

 

למה מתוק בכל זאת?

- כי יש לי את אהובי, והוא לצידי וכל ערב אני נרדמת בזרועותיו.

- כי כן יש לי כמה חברות, אומנם מחוץ למכללה, אבל עדיין.

- כי סוף סוף אני לא גרה עם ההורים, ויש לי את השק והעצמאות שלי.

- כי אני מכירה את חיי המטבח סופסוף וזה כיף.

- כי חזרתי לצלם, וזה תחביב שעושה לי טוב.

- כי התחלתי דיאטה של חלי ממן, וזה עושה לי טוב בלב. אפילו שיש מעידות.

- כי אומנם אין לי הרבה כסף, אבל זה בגלל שאני סטודנטית, והעבודות שאני עובדת בהם- מספקות אותי.

- כי אני עדיין סטודנטית, יש לי סטטוס שמשאיר אותי ברוח צעירה.

- כי אני לא נמצאת בעבודה טובענית עם בוס חרא שיעמוד לי כל יום על הראש בשביל משכורת שלא שווה את זה.

- כי התחלתי לקרוא ספר מעניין 'מובטלינה' ואני מתרגשת ממנו כמו ילדה ממתק.

- כי אני יוצאת יפה בתמונות, וגיליתי שלצלם את עצמי זה לא כזה נורא ואפילו מרתק.

- כי אני שימושית לאנשים.

- כי אני יצירתית, ועליי להוציא יותר לידי ביטוי את היצירתיות שבי.

- כי אכלתי היום עוגה עם מלאה בסוכר והיה לי טעים.

 

זהו. 

לילה.

 

 

 

נכתב על ידי יומנה של מלאה , 10/12/2016 21:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,565
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליומנה של מלאה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יומנה של מלאה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)