לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


האתר הוא על החיים -המאוד- מוזרים שלי.... זה לא טלנובלה וגם לא דרמת מטח... מקווה שתהנו ותגיבו!!!:)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2005

לפגוש שוב את *הווניקים*...


הלכתי למסיבת סיום של הבת דודה שלי ובן דוד שלי (תאומיים) והיה לא רע בכלל...

נכון שהשמיעו את אותו שיר 50 אלף פעם

ונכון שזה היה אם אותם סיכומים משעממים של המנהלת וראש העיר

ונכון שזה היה על ירושלים נושא לא כל כך מעניין...

ונכון שרוב הבנות שם היו פאקצות *איכס*...

אבל סך הכל היה כיף!

היה מאוד מצחיק החלק הזה שמעבירים את הדגל...זה מן כזה קח ותן...

והיה גם איזה ילד אחד שמרוב התרגשות שכח את הטקסט והתחיל לרוץ לעבר המורה שלו ולבכות ולזה אני קוראת בושות שלא שוחכים לכל החיים...עוד ילד מסכן שמת מהתרגשות...

והכי נחמד זה לראות את בן דוד שלי רוקד ומענטז זה היה קורע מצחוק כי הוא היה צריך לעשות כמושהבלרינות עושות אם היידים למעלה בצורת 0 כזאת...והוא לא ממש טוב בזה...ובת דודה שלי מענטזת...חחחחחחח....

וכמובן שהערב לא היה יכול להיגמר ככה...בסוף כשבאו להחזיר אותי הביתה אז זאת היתה דודה שלי והיא נהגה באוטו של דוד שלי שהיה חדש והיא לא הראתה הרבה כישורים...אנחנו היינו צריכים להסתובב ובאמצע האוטו נעצר ונכבה ואנשים היו צריכים לעבור ולא היתה שום דרך חוץ מאיזה דרך מאוד צרה שדרכה עברו רוב המכוניות ולביינתים כשכולם חשבו שאנחנו משוגעים ואני החלטתי שזאת לא הדודה שלי היא ניסתה להיזכר בקוד של הרכב והיא התקשרה לדוד שלי וזה לא עבד...ופתאום הגיע אוטובוס והוא היה צריך לעבור וזה לא ממש היה הולך לו...אז כשהוא ניסה לעבור הוא כמעט נפל על המכונית של דודה שלי...כמה חכם מצדה היה להיזכר בסופו של דבר בקוד של המכונית ולהמשיך לנסוע כמו בנאדם...וכן היא כן חזרה להיות הדודה שלי...

טוב נראה ל שכתבתי יותר מדי ואתם רק קוראים את השורה הזאת...אז אני יסיים בביי המסורתי שלי

*בהביייי* ^_^

נכתב על ידי my *strange* life , 28/6/2005 00:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני שרופה!!!


הלכתי לא מזמן אם חברות שלי לים ונשרפתי :(

זה ממש מבאוסה אני לא ממש מזיזה את עצמי כי קשה לי ואני לא יכולה לעשות התעמלות כמו שרציתי....

אני חצי אשכנזיה והעור שלי ממש מראה את זה הפנים שלי מתקלפות שלי וככה עומד להיות כל העור שלי יש לי אפילו שלפוחיות על הכתפיים אני נראית כמו הצרות שלי וזה בדיוק הצרות שלי

אוף!!!

שאלתי חברות אחרות שלי אם הן נשרפו והן אומרות שלא....הן לעומתי לא שמו קרם הגנה וישבו מול השמש אני לא עשיתי את זה ובכל זאת זה קרה לי

 טוב אני ימשיך את זה מחר לביניתיים בהביייי

נכתב על ידי my *strange* life , 25/6/2005 23:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלומלומות אנשושים!!


היום אני במצב רוח מצוין!!!

אני לא היית בבית ספר בערך כ4 ימים אבל זה ממש לא מפריע לי...

בעקרון ממה שיש לי לחדש לכם זה שאין לי מושג למה אבל החלטתי להתחיל שוב את הבלוג כי יש לי לא מעט מה לספר... קודם כל זה שהחלטתי סופית שאני אחת מהאלה שהן לא ממש ברות מזל ושהן נפלו בכיתה החרא ביותר שיכולה להיות...

אף אחד בכיתה שלי לא התקשר אלי כדי להודיע לי על כל מיני מועדי ב' שכבר היו ואני פתאום חוזרת לבית ספר ומגלה אותם...פתאום אתם קולטים את המורה והיא פונה אליכם אתם תוההים מה היא רוצה ממכם ומתברר שהיום יש לך מועד ב' במה שאפילו לא הספקת להתכונן אליו...

והיה גם פעם אחת שהלכתי הביתה ברגל ופתאום אני קולטת את המורה שלי *בין הקשוחות* הולכת לטיול אם הילדה שלה הקטנה שהייתה על העגלה *את הבת הזאת היא דאגה להסתיר מאיתנו התלמידים שלה* הילדה הייתה ממש מתוקה כזאת אם תלתלים שחורים ושיני אורז שמתחילות להגיע....והיא סתם דיברה איתי פה ושם שיעממה אותי עד מוות כשדיברה על איך הולך לי בלימודים כאילו מצפה שאני יגיד לה שהלך לי גרוע, וסתם ביזבזה לי את הזמן אחר כך המשכתי בהליכה מהירה מאוד לכיוון הבית!

ואי אני לא חושבת שבאחד מהפוסטים דיברתי כל כך הרבה על עצמי....

ועוד יש לי לספר משהו ממזמן שקצת מתחיל להשפיע עלי, רציתי לשאול בדעתכם מה הייתם עושים אם איזו חברה שלכם *קרובה מאוד* דפקה לכם את החיים בכך שהתנהגה אליכם ממש ממש מגעיל....ואז חשבתם שכולם ככה ולדעתכם היא ממש קיקלה אתכם אז מה הייתם עושים????

טוב נראה לי שלא הצלחתם להגיע ונרדמתם באמצע הקריאה מרוב כל מה שכתבתי!!!

מקווה שחייכים יהיו יפים ומושלמים שלא כמו שלי...

*אני חושבת איך לסיים את הקטע אז אני פשוט יסים אותו בתמונה!! בלי להגיד ממני...או ביי...*

אהה... וכדרך אגב רציתי להודיע משהו על הפרסומות בטלוויזיה!!!
איזה שובניסטים!!!
לכל מי שראה את הפרסומת על הבירה!!! מה זה אמור להביע?!?!?!?!
" תגיד תודה שאתה לא אישה ותשתה בירה"!!! ממש ממש חוצפה!!!!


נכתב על ידי my *strange* life , 3/6/2005 23:23  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  my *strange* life

בת: 32




294
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmy *strange* life אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על my *strange* life ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)