לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דוברת אמת


כינוי:  המלכה האם

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2015

הסוד של ג׳יימס


הביטול ברגע האחרון של ההחלקה על הקרח הבהיר לי שמשהו לא כשורה.
נכון, לפעמים קורה ובטמפרטורות שבאות עם איום סביר להיפוטרמיה אנשים לא ששים לצאת להרפתקה בעיר, אבל כשזה מגיע לענייני גברים-נשים, ביטול כזה (״אין לי כוח לשים על עצמי שכבות?״) זה סימן אזהרה. הסיבה: גבר שמעוניין במישהי באמת ידאג כבר לראות אותה. אין דבר העומד בפניי הרצון.. במיוחד כשה״דבר״ עומד. כל תירוץ לביטול (שלא בא עם הצעת אלטרנטיבה) משמעו שהבחור לא בקטע. פשוט. 
ראיתי אותו שוב בפאב ביום למחרת, הגעתי עם חבר׳ה לארוחת ערב ודרינק והוא בדיוק סיים את המשמרת. הוא הצטרף אלינו והיינו אמורים לצאת לבר סנוקר קרוב עד שהרגשתי רטט על המושב וראיתי אותו מושיט את ידו לכיס האחורי, ממלמל ״פאק״. הוא שלף את הפלאפון ושניה לפני שהוא טס מהשולחן ראיתי על הצג ״קלרה״. כשהוא חזר ודפק לי ביטול לסנוקר בטענת שקר כלשהי שהוא רוצה לעזור לברמן, חיברתי את הנקודות.
״אל תטרח לדבר איתי יותר״ שלחתי לו, שיכורה ומבואסת מרוחה על שולחן סנוקר.
(כן, על אף שאני אדם רציונלי.. במידה.. גם אני חוטאת באסמסים מתוך שכרות). 
״תיארתי לעצמי שאולי תגידי את זה״
״אולי אתה גאון״ עניתי
״הייתי מסביר אבל אני מניח שזה לא יעשה הבדל״ 
״מה לעזאזל הקטע שלך??״ 
״מה את רוצה שאני אגיד, הדר?״ 
(מבט ציני) ״מה לעזאזל הקטע שלך..? זה מה שאני רוצה שתגיד״ 
״מה את חושבת שזה?״ הוא שאל כאילו הייתי במינימום שעשועון טריוויה
״חשבתי שאתה יותר טוב מזה, ג׳יימס״ ענה האלכוהול בדמי
״אני מבין שאת לא מבינה ואני מצטער״ 
״ובכן, לך להזדיין!!!״ 
״אם ככה את מרגישה שזה צריך להיות, אז ככה זה צריך להיות״ ג׳יימס הביע פואטיות 
״אתה אידיוט״ עניתי לפני שקלטתי שהוא שלח הודעת המשך 
״אבל אם את רוצה לנהל שיחה רציונלית תגידי לי״ הוא אמר 
״יש בזה רציונל?״ תהיתי בספק
״כן אם תפסיקי לקלל אותי״ ואמנם היו לי עוד הרבה דברים להגיד בארסנל, אבל הסקרנות הייתה חזקה יותר.
הסכמתי שנדבר למחרת והוא התקשר.
״אז מה.. גברת ׳אל תטרח לדבר איתי׳, ׳לך להזדיין׳.. שכחתי משהו?״ הוא פתח את השיחה 
״כן, גם היה ׳אתה אידיוט׳״ עניתי ברוגע
״אה נכון גם זה״ הוא נשמע חושב (צליל מתכתי כזה של ברגים חלודים זזים בראש. אולי זה היה הפלאפון במצוקת קליטה?)
״אני מניח שכדאי שאני אתחיל מההתחלה.. הכרתי אותה לפני שנה..״ ג׳יימס התחיל לספר לי על מערכת היחסים המורכבת שלו בפרטי פרטים
״אז יש לך חברה״ סיכמתי. 
״לא בדיוק...״ הוא ענה והרחיב על המורכבות של הקשר והרגשות השליליים שלו כלפיה
״זה שאתה לא מחבב אותה הופך את זה ליותר גרוע!״ קראתי 
״אתה עם מישהי כי זה פשוט מתיישב טוב במשבצת בחיים שלך? זה עלוב!״ 
״זה לא כזה פשוט״
״זה דיי פשוט, אתה לא גבר!״ קבעתי ונגעתי בנקודה רגישה.
״ברור שאני גבר!״ הוא נעלב 
״אני חושבת שזה פתאטי חלש ועלוב להיות במערכת יחסים כי זה נוח. סיפרת לה עליי?״ 
״הדר, איך הייתי אמור לדעת שאני אפגוש אותך? איך נכנסת לבר עם כל היצירתיות שלך, הגישה שלך. את מדהימה״ 
״ג׳יימס...״ נאנחתי, ״אתה צריך להיות בן אדם הגון בלי קשר אלי״
״אני בן אדם הגון״ 
״בטח חברה שלך חושבת ככה גם״
״תראה..״ אמרתי לו, ״אני יודעת שהחיים לוקחים אותנו לפעמים למקומות דפוקים ודברים קורים.. אבל אני לא יכולה להעריך מישהו שפועל כמוך״ 
״אני מבין. אם ככה את מרגישה אז זה מה שזה אני מניח״ הוא ענה בקול חלוש והטריף אותי בתבוסתנותו. על אף ההכרות הלא ארוכה שלנו, משהו בג׳יימס נגע בי, ראיתי בו משהו חזק יותר מהתסביך הזה. אבל הימים בהם הייתי משקיעה אנרגיה ומנסה להציל אנשים מעצמם חלפו. למדתי שאנשים לא ישתנו בעזרתך, הם רק יאחזו בך חזק ויגררו אותך לבור העמוק שלהם יחד איתם. 
״אין לי הערכה אלייך ברגע זה״ אמרתי לו, ״אם תחליט לקחת אחריות ולהתחיל להתנהג כמו גבר אמיתי (במובן הלא מעליב), תרים לי טלפון אז״

נכתב על ידי המלכה האם , 21/1/2015 23:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , סקס ויצרים , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמלכה האם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המלכה האם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)