לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כרטיסיות השראה


הוראות הפעלה לקלפים היומיים: לקום בבוקר עם חיוך ולמשוך כרטיסיה, לכתוב את הערך שנבחר במיקום אסטרטגי, שנמצא מול העיניים ולזכור להתנהל על-פי אותו הערך במשך היום. בסוף היום, לפני השינה, לבדוק עם עצמי האם אכן התנהלתי על פי הערך.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2015

הקשבה


היום תקשיבו יותר מאשר תדברו, אסור לשכוח שלא במקרה קבלנו שתי אוזניים ורק פה אחד.

קצת אירוני לקבל את הכרטיסייה הזאת ארבע שעות לפני המפגש השבועי עם הפסיכולוגית.
כל שלישי אני מרגישה את עול הפסיכולוגית מרגע היקיצה. למזלי ישנתי אצל .. איך נקרא לה? נקרא לה במבה.
למזלי ישנתי אצל במבה, הלוא היא החברה הכי טובה שלי, שעיצבה לי את הבוקר באופן האופטימי ביותר.
בכל זאת בחרתי לחזור הביתה ולא להמשיך איתה לבית ספר, בית ספר מאיים מדי, כל כך הרבה דמויות.
השהות בבית גם תיתן לי המון זמן ל-לא להתחיל ללמוד לבגרות בספרות גם היום.

אני אף פעם לא יודעת כמה הפסיכולוגית מועילה לי, שכן לא ניסיתי את בלעדיה, זה צעד מאיים בשם עצמו. אני לא מייחלת לפגישות עם הפסיכולוגית, גם אצלה אני עצורה רגשית, בודדות הפעמים שאני מצליחה לבכות, גם בודדות הפעמים שאני מצליחה לצאת עם חיוך. אחרי חמישים דקות היא פשוט אומרת שנגמר לנו הזמן, ואני נגררת עם המחשבות האלו לשאר היום.

אני במילא שונאת לדבר איתה, אולי באמת אקשיב לה. מה דעתה ? למה היא לא מספרת לי ?
אני איתך כבר חצי שנה (אחרי פסיכולוגים קודמים), לא בנית לי איזשהו פתרון לאיזושהי בעיה לא ברורה ?
גם מתאימה לי השתיקה, מאסתי בלעסוק באותן שטויות.


נכתב על ידי Amit45 , 6/1/2015 09:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Amit45

בת: 27




הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , גאווה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAmit45 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Amit45 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)