לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כרטיסיות השראה


הוראות הפעלה לקלפים היומיים: לקום בבוקר עם חיוך ולמשוך כרטיסיה, לכתוב את הערך שנבחר במיקום אסטרטגי, שנמצא מול העיניים ולזכור להתנהל על-פי אותו הערך במשך היום. בסוף היום, לפני השינה, לבדוק עם עצמי האם אכן התנהלתי על פי הערך.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2015

אהבה #2


היום אהבו יותר את הסובב אתכם, אין דרך לאהבה- אהבה היא הדרך. רק אהבה מביאה אהבה !
קצת אבוסורדי לקבל את אותו קלף באותו שבוע, ועוד קלף כזה כבד עם מילה כזאת מאיימת.
מעולם לא הייתי טיפוס של שבת , רק לאחרונה כשהתחלתי לישון אז יש לי יותר זיקה כלפי ביום הזה.
התעוררתי בעשר וקמתי באחד עשרה, לצלחת פרנץ'-טוסט עם נס קפה, אפילו לא פותחת עיתון, מחטטת ברשתות החברתיות על מנת למצוא רמז על אם התעוררת כבר או לא, למרות שברור לי שלא- את ישנה כל כך הרבה מעצבנת.
איזה מגעילות השיחות שלנו עכשוו כשאנחנו לא ביחד, את בכלל לא יודעת לאיפה יצאתי אתמול ולמזלי את גם לא יודעת את מי ליוויתי שיכורה אתמול בשלוש בלילה. או אולי לא למזלי ? הלוואי שתקנאי לי. 
אמרת שאת כבר קבעת משהו ואת לא יכולה לקחת אותי לטייל , למרות שברור לי שאת.סתם לא רוצה, וזה אפילו בסדר. 
אני אוהבת אותך, זה המזל שלי, שאני אוהבת אותך. אני אוהבת אותך ככ עד שלא אכפת לי שהקשר שלנו היה כזה עמוס וכושל. אני אוהבת אותך כבן אדם, כהיותך,  ואני לא סובלת מהאהבה הזאת. אני סובלת מחוסר היכולת לממש אותה באופן הטוב ביותר. 
כשאהבה בוחרת אותי פעמיים באותו שבוע - אני לא יכולה לסרב לה. 
נכתב על ידי Amit45 , 10/1/2015 14:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Amit45

בת: 27




הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , גאווה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAmit45 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Amit45 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)