לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כרטיסיות השראה


הוראות הפעלה לקלפים היומיים: לקום בבוקר עם חיוך ולמשוך כרטיסיה, לכתוב את הערך שנבחר במיקום אסטרטגי, שנמצא מול העיניים ולזכור להתנהל על-פי אותו הערך במשך היום. בסוף היום, לפני השינה, לבדוק עם עצמי האם אכן התנהלתי על פי הערך.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2015

קלישאתי


למרות שרציתי שהבלוג ייתעסק רק בדבר אחד לשם שינוי, איך אפשר שלא לכתוב על הרגע הזה?

 

אני יוצאת מהבית בשביל סיגריה, שלוש זוגות מכנסיים וחמש חולצות, לא מתארת לעצמי שהגשם כל כך חזק ובכל זאת ממשיכה ללכת, דרך הגן לכיוון הבית שלך- שם את בדיוק חוגגת כרגע, ובדיוק כשחשבתי שאין באפשרותי להכאיב לעצמי מספיק- אני נתקעת בתחנת אוטובוס שליד הבית שלך כי הגשם מטורף. מעשנת את הסיגריה השלישית לטיול, בוהה בבית, ופשוט מדמיינת לעצמי כמה טוב לך איתה.

כשהגשם נרגע אני הולכת למכולת, קונה גלידה ושוקולד. מגיעה הביתה, סחוטה, רגשית. נשכבת במיטה לצלילי הגשם, הגלידה לצידי, ברגע ערוץ של סרטים .. ערוץ של סוטים. הנייד לא מפסיק להיות מוצף מתמונות משם, ואני כאן תקועה .. מכל המובנים. 

 

יום הולדת שמח. 

נכתב על ידי Amit45 , 10/1/2015 22:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Amit45

בת: 27




הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , גאווה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAmit45 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Amit45 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)