לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Diary



Avatarכינוי:  MiriBM

בת: 28

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2015

תשובות לשאלון השבועי


מה את עושה כשאת מקבלת בשורה משמחת?
מחפשת מישהו לספר לו על זה.....קופצת ומחייכת כמו מטומטמת

מה את עושה כשאת כועסת על מישהו שלא כל כך קרוב אלייך?
אומרת לו את זה

מה את עושה כשאת מקנאה במישהו אחר?
אני לא קנאית

מה את עושה כשאת פשוט לא מבינה איך לא הבחנת בדבר קודם...?
עושה פרצוף של " איך לא הבחנתי בזה קודם?! "

מה את עושה כשאת מתמלאת בעצב בלי סיבה?
פורקת בבלוג (; או בוכה , או אוכלת , או מחכה שזה יעבור

מה את עושה כשאת מוצפת ברגש חיובי?
מתחילה לחפש פעילות לבצע ומתחילה לשאול אנשים קרובים אם הם רוצים לצאת לאנשהו

מה את עושה כשאת פשוט, אדישה...?
התשובה בגוף השאלה

מה את עושה כשאת מתגעגעת לחבר?
אם זה חבר בקטע של ידיד אז פשוט שולחת לו הודעה או מתקשרת , אם זה חבר רומנטי אז התשובה שלי היא "שאלון מטומטם " , כי אין לי חבר ואף פעם לא היה לי

מה את עושה כשאת מתחרטת על כך שלא עשית משהו חשוב כבר הרבה זמן?
מחפשת לעשות משהו חשוב

נכתב על ידי MiriBM , 16/2/2015 13:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חמישים גוונים של בלבול


 


אתמול היה לאבא שלי יומולדת . כן כן , יש לו יומולדת בולנטיין (: ככה שלמרות שאני רווקה , אני אף פעם לא לבד בולנטיין . 



יום שישי הלכתי עם אימא שלי לראות את "חמישים גוונים של אפור" , ולאלה ששואלים איך הלכתי עם אימא שלי לסרט כזה אירוטי , אין לי בעיה עם דברים כאלה . הסרט היה מדהים! קראתי את שלושת הספרים , וכן , אומנם היו חסרים בסרט המון פרטים אבל עדיין אי אפשר להכניס הכל , אבל הרעיון היה ממש טוב . הליהוק היה ממש טוב , כי ככה דימיינתי את כריסטיאן גריי ואת אנה סטיל .


 


אני מאוד מבולבלת , אין לי מצברוח ממש בזמן האחרון . אני מרגישה שאני מפספסת משהו , אני מרגישה לא בתמונה . כמה זמן לא יצאתי עם חברים ? יותר מידי זמן . החברות שלי מהבית....טוב אנחנו לא בקשר כי רבנו לפי כמה חודשים ואין לי עצבים אליהן , הן היו הכל חוץ מחברות . החברים הקרובים שלי , "הקבוצה שלי" , כולם בצבא או בלימודים ( עתודה ) . והחברים מהצבא....טוב הם בקורס ואין להם זמן , כנ"ל החברה הכי טובה שלי , היא לומדת והיא חוזרת מאוחר ואין לה זמן , וגם יש לה חבר ואני לא יכולה לקרוע אותה ממנו . כשיש זמן אנחנו מבלות ומדברות הטלפון , למרות שזה גם לא קרה הרבה בזמן האחרון . אני מוצאת את עצמי בלי חברים . מה לעשות ?  הכי פשוט זה לחכות לגיוס ושיהיו לי חברים חדשים , אבל עדיין זה המון זמן לבד . אני הולכת לעבודה ויש לי שם אנשים קרובים , אבל זה לא אותו דבר . אתמול ביומולדת של אבא שלי מצאתי את עצמי בחוסר רצון לשבת עם המשפחה , כי פשוט לא הרגשתי שייכת , הרגשתי רע , שבאלי לצאת החוצה ולהיות לבד . לא יודעת , מבולבלת . אני כל יום מחייכת פחות , ואם אני מחייכת זה חיוך מזוייף כי אין לי בשביל מה לחייך . אני כבר לא מחפשת אהבה , כי לא אכפת לי . גם אלו שרוצים אותי , אף פעם אני לא מוצאת בהם עניין , כאילו ירד לי מכל הרעיון . לא יודעת ! מקווה שהתקופה הזאת תעבור ואני אמצא את עצמי במקום יותר טוב , עם אנשים שיגרמו לי לחייך . בנוסף כשאני לא בעבודה מאוד משעמם לי ! מאוד ! חשבתי אולי להתחיל לצייר והלכתי היום לחפש דברים לציור ופשוט לא התחברתי לזה , ידעתי שאני אקנה ולא אתשמש בזה . אני לא יודעת במה להתעסק . חזרתי ממש קצת לנגן על פנסתר אבל התחביב שעשה לי פעם כל כך טוב והיה לי להט אליו פחות מתחבר אליי עכשיו . אני גם בקושי שרה , משהו שהייתי עושה הרבה פעם , אבל אתם בטח שואלים את עצמכם למה....בגלל אחותי . כל פעם שאני מתחילה לשיר היא זועמת שאני עושה רעש ושזה מפריע לה , גם אם היא לא עושה כלום . אני מנותקת מהמציאות ....באלי לחזור לתקופה של לפני חודשיים , שהייתי בקורס והיה לי כל כך כיף !! הייתי אני , במלוא מובן המילה ! צחקתי ודיברתי כל היום עם אנשים שאני אוהבת , ולמדתי ומימשתי את הפוטנציאל שלי על המחשב וכתבתי קודים ואתגרתי את המוח , אבל עכשיו ? כלום . אני מתה לחזור ללמוד . מתה לאתגר את עצמי . רוצה לחזור להתאמן במכון כושר אבל אין לי אפשרות לדעת אם יקדימו לי את תאריך הגיוס ואז אני סתם אאבד את המנוי . אני מנסה להתאמן בבית ולצאת להליכות אבל זה לא אותו הדבר!



 


אני רק צריכה לחכות בסבלנות
  


נכתב על ידי MiriBM , 15/2/2015 12:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בי סקסואלי באמת קיים ?


אני מאוד תומכת בקהילת הגאה . אני כל כך מוקסמת מאיך שהכל התקדם ....לפני שנים לא רבות היו הורגים הומואים ולסביות , מגנים אותם , אנשים היו מפחדים לצאת מהארון והיו נקברים ביחד עם הסוד שלהם . כמה שנים אחרי זה , אנשים בודדים החליטו לצאת עם סודם לאור ועם זאת אכלו אותה . היו מגנים אותם מחרימים אותם , מתייחסים אליהם כמו זבל , היו בטוחים שלכולם היה איידס . היום... הכל ממש בתקדם . הומאים ולסביות צועדים במצעד הגאווה ביחד עם סטרייטים , יש להם מועדונים , יש אנשים מאוד מפורסמים מהקהילה  ועוד . אבל עדיין יש אנשים שלא מצליחים להודות שזה דבר  טבעי . אמרו לי "הפרעה נפשית" , אמרו לי "בעייתים" ,"מחפשי צומת לב" ועוד . אני רוצה לשאול אתכם - איזה אדם בעולם הזה ירצה להפוך  להיות הומו / לסבית אם זה לא משהו מוטבע  בו ? איזה אדם , 20 שנה קודם לכן היה רוצה להיות קורבן ? 

 

ככה הם נולדים . אומנם כפי שאני יודעת אין הסבר מדעי שהוכח , אלא רק תיאוריות אשר מסבירות את התופעה של אדם  לאהוב את בן מינו  . יש לי גם תיאוריה : תיאוריית הסקאלה  .

 

דמיינו ציר , בציר זה מסומן אמצעו והקצוות . בקצה הראשון נכתוב אישה ובקצה השני גבר .

 

באמצע ....בי סקסואלים . כל אדם נוטה על פי הסקאלה . זה הסבר לאיך יש נשים סטרייטיות אשר לא  נמשכות לנשים בצורה פראית אבל לא נגעלות מלשכב איתן , כי הן נמצאות בין הבי סקסואלים ולבין הגבר . נשים אחרות לא מסוגלות אפילו לדמיין לשכב עם אישה , הן נגעלות , הן נמצאות בקצה , ב"גבר" . אותו הדבר ההפך . לכן יש אנשים שנמצאים באמצע , הבי סקסואלים . עכשיו שאלה - האם הבי סקסואלים יכולים לקיים מערכת יחסים מלאה עם אישה וגם עם גבר ? התשובה , על פי התיאוריה שלי היא כן . משום שהם קרובים על  פי הסקאלה באותה מידה לקצה הראשון ובאותה מידה לקצה השני .

 

לכן בי סקסואלים באמת קיימים .

נכתב על ידי MiriBM , 7/2/2015 13:49  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiriBM אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MiriBM ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)