לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

stay beautiful,keep it ugly

you can't read my minds but you can read my blog


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2015

can I wake up one day and don't feel at all?


חשבתי שלא אתן לדיכאון שלה לדכא אותי גם.

חשבתי.אלו רק מחשבות.

למרות שכולם במילא חשבו שאני תמיד בדיכאון או משהו כזה.

אני לא.אני פשוט לרוב מעוצבנת קצת.וגם זה לא.זה שאני לא מחייכת לא הופך אותי למדוכאת.

אבל עכשיו? עכשיו אני די מדוכאת.

למה אני לא יכולה פשוט לקום בבוקר יום אחד,ולא להרגיש?

נכתב על ידי idontsure , 12/3/2015 18:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



!don't let me drown


(לפני שאני מתחילה אני רק צריכה לציין ששם הקטע נלקח מהשיר drown)

עכשיו הבנתי

שאני באמת די מפחדת מזה שט' באמת תתאבד

לא משנה עד כמה הנסיבות טפשיות.זה לא ממש הזמן לשפוט,למרות שזה מגוחך.

מרוב פרנואידיות אני מפחדת שאולי היא מתה עכשיו...

אבל כנראה שלא.מצד שני,אני גם לא רוצה לבדוק...

אכפת לי ולא אכפת לי.זה מדהים.

נכתב על ידי idontsure , 12/3/2015 18:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  idontsure

בת: 8




קוראים אותי
510
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לidontsure אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על idontsure ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)