לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גבר ישראלי

אז מי תרצי שאהיה, מי מכיר אותך טוב יותר ממני, אני תלוי בך ואני גם לא ואין כמוני מבצע כל משחק שתדרשי ממני, ממני וממך.

כינוי:  גבר ישראלי

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2015

ואאלה ?


אמרת שבשבילך אני זכור כמי שנטש אותך .... אבל במציאות שלי ...את נפרדת ממני בטלפון .... בגלל אמא שלך ... (דרך אגב :עשית את זה עוד פעמיים ...). אני יכול להבין חוסר תקשורת ... אבל אותך , אני ממש לא מבין !!! יש לי עכשיו משפיה חדשה ,אהובה חדשה ...מה רציתי לומר בזה ? אה כן . כוס אמא שלך
-הקטע נשלח דרך הטלפון הסלולרי-
נכתב על ידי גבר ישראלי , 7/11/2015 12:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואאלה ?


אמרת שבשבילך אני זכור כמי שנטש אותך .... אבל במציאות שלי ...את נפרדת ממני בטלפון .... בגלל אמא שלך ... (דרך אגב :עשית את זה עוד פעמיים ...). אני יכול להבין חוסר תקשורת ... אבל אותך , אני ממש לא מבין !!! יש לי עכשיו משפיה חדשה ,אהובה חדשה ...מה רציתי לומר בזה ? אה כן . כוס אמא שלך
נכתב על ידי גבר ישראלי , 7/11/2015 12:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואאלה ?


אמרת שבשבילך אני זכור כמי שנטש אותך .... אבל במציאות שלי ...את נפרדת ממני בטלפון .... בגלל אמא שלך ... (דרך אגב :עשית את זה עוד פעמיים ...). אני יכול להבין חוסר תקשורת ... אבל אותך , אני ממש לא מבין !!! יש לי עכשיו משפיה חדשה ,אהובה חדשה ...מה רציתי לומר בזה ? אה כן . כוס אמא שלך
נכתב על ידי גבר ישראלי , 7/11/2015 12:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגבר ישראלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גבר ישראלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)