לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

O.K isnt fine


"..going the wrong way down a one way street"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

3/2016

אז מה וזה..?


נעלמתי קצת.. 

אנחנו יחד כבר 3 חודשים אני והוא.

הוא מדהים אבל איכשהו אני מוצאת את עצמי כל פעם מחדש מתקשה לתת 100% מעצמי בזוגיות הזאת.

 

התרגלתי כבר כל כך לסוג אחר של אנשים. פליירים. כאלה שלא מוכנים למחוייבות. ילדים רעים. והוא.. הוא ילד טוב.

הוא הכי מוכן למחוייבות, הוא שם בשבילי תמיד. הוא רוצה אותי בגלל מי שאני ולא בשביל הגוף או המראה שלי. 

 

אבל מה אני? אני פוגעת בו. הראש שלי לא מצליח להתפקס. ואני מרגישה מבולבלת. 

 

אני רוצה להצליח. אני רוצה לאהוב אותו כמו שהוא אוהב אותי. באמת. אני מנסה. אבל איכשהו בסוף יש לי איזו יציאה שהורסת הכל. 

 

והאקס עוד שולח הודעות וזה קשה. ותאמת שאפפעם לא הפסקתי לאהוב אותו. אני לא מרגישה שהצלחתי לסגור מעגל בזוגיות אית. בגלל זה אני עדיין לא מצליחה לשחרר. 

היו לי חיים משוחררים. עשיתי מה שרציתי, הייתי עם מי שבאלי. בלי מחוייבות לאף אחד. למרות שאפפעם לא הייתי מאלה שעוברות כל לילה לגבר אחר. אבל גם לא הייתי מחוייבת לאף אחד. ואם לא היה באלי להיות עם מישהו יכולתי פשוט ללכת. 

 

עכשיו פתאום מעורב פה רגש של בנאדם. אי אפשר פתאום לקום וללכת. בנאדם שייקר לי יכול להיפגע מזה.  

פתאום גם כשקשה צריך להילחם ולהשתדל. צריך להישאר ולנסות כמה שאפשר.

 

וזה קשה.. 

 

לא יודעת כבר. אני כולי מבולבלת.

וקשה לי ולחוץ לי עם לימודים והעבודה. ופתאום המינוס בבנק כבר עובר כל גבול. 

והכל נופל עליי בבת אחת ואני מרגישה שהחיים גדולים עליי קצת. 

 

אני צריכה איזה סופ"ש או שבוע של שקט. לא להתעסק בלימודים, לא להתעסק בעבודה, לא כלום. נטו מנוחה בלי לחשוב על שום דבר. 

 

ואולי גם זה לא יספיק...

נכתב על ידי , 16/3/2016 16:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 29




קוראים אותי
1,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לO.K isnt fine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על O.K isnt fine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)