לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

O.K isnt fine


"..going the wrong way down a one way street"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

3/2017

אהבה..


מה זה בכלל המושג הזה? מי המציא אותו? מה הוא מסמל?  למה הוא נותר? למה צריך אותו בכלל? 

 

כל זה לא באמת משנה.. כי כשפוגשים בנאדם שגורם לנו להרגיש ככה, הרגש הוא כל מה שמשנה.

להתמסר לאדם המדהים הזה שניצב מולי. לאהוב אותו כמו שצריך, עד הסוף.

לאהוב באמת. 

 

הכרתי מישהו חדש. נסיך אמיתי. אנחנו יחד כבר חודש וזה מרגיש כאילו זה הולך ומשתפר מרגע לרגע.

כאילו סוף סוף אני במקום טוב. במקום שלי. 

הוא לא נלחץ ממני, לא בורח. לא לוקח קשה. 

הוא סבלני ואכפתי. הוא יודע לאהוב. והוא מלמד אותי שוב. 

 

האהבה איתו חדשה. כמו שלא חוויתי לפני. כאילו עד עכשיו הראו לי מטושטש ורק עכשיו הרכבתי משקפיים ואני קןרה הכל חד בפעם הראשונה. 

הוא החזיר כל מה שהתפרק אצלי בפנים חזרה למקום. 

כאילו מעולם לא נפגעתי. לא כאבתי, לא נשברתי. 

כאילו מאז ומעולם הייתי איתו והייתי מאושרת.  

 

אז מאמי שלי! תודה על מי שאתה וכל כל יום איתך.. 

 

אובבת אותך 😘

נכתב על ידי , 2/3/2017 20:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 29




קוראים אותי
1,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לO.K isnt fine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על O.K isnt fine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)