לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

O.K isnt fine


"..going the wrong way down a one way street"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2019    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  




הוסף מסר

2/2019

הרגשה מוזרה..


נכנסתי לכאן אחרי הרבה זמן שלא הייתי כי הרגשתי שאני צריכה לפרוק..

אבל נראלי שזו הפעם הראשונה בחיים שלי שבאתי לשתף ואני פשוט לא יודעת איך.

אין לי איך להסביר את כל מה שעובר עליי. איך לנסח את כל מה שאני מרגישה.. 

פשוט איכשהו מרגישה קצת אבודה.. בודדה.. 

 

לפעמים אני יכולה להרגיש הכי אהובה והכי בסדר עם בן הזוג עם ההורים, וברגעים שאני לבד אני מרגישה כאילו מעולם לא היו איתי אנשים. 

אני אפילו לא מצליחה להסביר את זה לעצמי. 

אני אדם שמאוד אוהב את הלבד שלו ומאוד מסתדר איתו. 

אני לא רגילה לשינויים קיצוניים כאלה במצבי הרוח שלי. 

והיום איכשהו זה התפרץ ואני לא מצליחה לשלוט בזה.. 

 

אני מניחה שאני פשוט צריכה קצת פורקן לנפש. קצת להעלות על הדף את הרגשות שלי כדי לעשות לעצמי סדר בראש.

קצת לשים את הדברים ישר מול העיניים כדי להבין מה אני רוצה מעצמי. 

לעשות סדר בחיים שלי. 

 

אני יודעת שאני הכי לא ברורה וזה פוסט ממש מוזר אבל ככה גם ההרגשה שלי. 

מקווה שזה ישתפר 

לילה טוב 3>

נכתב על ידי , 20/2/2019 20:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 29




קוראים אותי
1,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לO.K isnt fine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על O.K isnt fine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)