לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Beautiful World


במקום לראות את חצי הכוס המלאה, שפוך הכל לכוס יותר קטנה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2017

אחת בלילה, ואני פה


אני פה כי אני בוכה.

אני פה כי קשה לי.

אני פה כי אני מוצפת.

אני פה כי אין לי עם מי לדבר כרגע.

אני פה כי אני רוצה לנחם את עצמי לא רק בתוך הראש שלי.

אני פה כי אני מפחדת מהעולם המטורף הזה,

מהלבד המטורף הזה.

אני פה כי אני לא מבינה...

לא מצליחה אפילו לכתוב את זה.

אהובי, מאמי שלי, לאן הלכת?

האם החיים הפגישו בינינו כדי שאעבור עוד שיעור כואב מאין כמוהו?

האם יש לדברים סיבה?

אם כן אז אני לא מבינה.

יכולנו להיפרד, ואז לטפל בעצמנו, אפילו בנפרד. לטפל מהשורש.

ואז לחזור להיות יחד מתוך מקום בריא ושלם,

ולהיות מאושרים. 

אבל עכשיו אתה מת. באיזה קטע אתה מת לי עכשיו?

כמה עוד כאב אצטרך לעבור בחיים האלה?

ואם לא נועדנו להיות יחד כמו שהייתי יכולה להישבע שאני בטוחה שכן,

אז למה הרגשתי ככה?

שנועדנו.

שסוף כל סוף אני ואתה נהיה שמחים. כי מגיע לנו. כי עברנו כבר מספיק כאב.

אבל עכשיו אתה מת. 

ואני? אני נהייתי סלב.

הצינור וידיעות רוצים לראיין אותי.

אנשים גאים בי, אנשים שאני לא מכירה.

תמיד רציתי להשפיע לטובה ולשנות את העולם אבל אני חושבת שהייתי מצליחה לעשות את זה גם אם היית נשאר חי. 

אבל עכשיו אתה מת. 

ואני עדיין אוהבת אותך כל כך,

והלוואי הלוואי הלוואי שזה היה נראה אחרת. 

והלוואי אהובי, שבאמת אצליח לעשות טוב להרבה אנשים.

אצליח למנוע את ההתאבדויות הבאות, כי את שלך לא יכולתי למנוע.

והלוואי שאצליח להאמין שאתה תמיד איתי, גם כשאתה לא.

שכולנו אחד, גם כשאני לבד. 

הלוואי שאם יש גלגולים אז נהיה יחד בחיים אחרים. 

אני מצטערת על הכל.

אני מודה לך על הכל.

אני אוהבת אותך.

נכתב על ידי , 22/3/2017 00:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 30

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

5,693
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , המתמודדים , רוחניות ומיסטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשמש מסתורית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שמש מסתורית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)