לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מכונה= חוסר הרגשה=משומנת היטב= אין מה שיוכל לשבור אותי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2016

סוגרת את עצמי, זוכרת הכל


אני זוכרת הכל, 

העיניים האלה, עם הבעת התשוקה העזה והבלתי נסבלת הזאת, הרצון לגעת

הגועל הזה שאני מתעבת, שאני עוברת

אני מפחדת מזה, זה מטריד, מבחיל, גורם לי לרצות למות

אין לכם שכל, אתם לא יודעים לחשוב, אתם אנשים אומללים, ריקנים, אין בכם כלום פרט לקליפה המחורבנת שאתם מנסים להציג. הבעת פנים מטופשת בעודכם גוויות מסריחות שמהלכות בעולם 

גוף מלא ריקבון, עיניים של מפלצת מחכה, מגבירים את הרצון שלי לדקור את עצמי

חוסר תחושה, דיכאון, חרדה, פחד, אימה, בכי, אומללות

אני סוגרת את עצמי, נמצאת בבית כלא


נכתב על ידי אדם דיימונד , 30/3/2016 14:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה שנשאר מכאן


הכל בנאלי הכל רגיל. מוזר שאנחנו כל כך משועממים מהעולם הזה, וזה לא שהכל נשאר אותו דבר

אנשים משתנים, מקומות מתחדשים. אז למה נשארנו באותו המקום?

זה שהחברה משתדרגת זה אומר שמשהו אצלנו לא בסדר? לא התקדמנו?


בסך הכל לא משנה כמה דברים ישתנו משהו אחד יישאר אותו דבר, השגרה.

אנשים יגידו שהם רוצים לשנות אותה, לנסות משהו אחר. אז מה מונע מאיתנו לעשות את זה? יש הרבה סיבות-

פחד ממשהו חדש, מחסור בכסף, חוסר רצון, אי יכולת נפשית וכ'ד. אם תשימו לב כמעט לכל מה שרשמתי יש משהו אחד משותף, אין לנו מושג איך לשנות את זה.


מרגישים שנמאס, נמאס מהכל. כל כך הרבה בעיות שקופצות ביחד זה גורם לנו לחשוב על שני כיוונים-

האחד לברוח והשני לוותר, ורק אנחנו יכולים לבחור באיזו דרך ללכת. 


זה כל כך קשה לחשוב בצורה הגיונית לפעמים, כי שגרה זה דבר שיכול לגרום לאנשים לאבד את העשתונות, לאבד את עצמם. 


כבר אמרנו את מה שיש לנו להגיד? כבר עשינו משהו מהאפשרויות שהיו לנו? ואם כן, מה כבר נשאר לעשות?

שאלה פשוטה, לשנות משהו, בעצמנו, במקומות שאליהם אנחנו הולכים. אפשר לשנות שגרה זה אפשרי

וזה לא משנה באיזה מסגרת אנחנו נמצאים תמיד אפשר לשנות. 


אז תעצרו רגע ותחשבו, מהמקום שבו נמצאת בשגרה שלכם, מה נשאר לעשות?

נכתב על ידי אדם דיימונד , 25/3/2016 12:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  אדם דיימונד

בת: 23

תמונה




87

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאדם דיימונד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אדם דיימונד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)