לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אז הבניה הסתיימה עכשיו נשאר רק להגביה את הבנין כדי שהעוף יוכל להגיע לעננים.

כינוי:  עוף החול

מין: זכר

MSN:  askme

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2017

מעלית עולה או יורדת ?- למבוגרים


עיר החטאים היא עיר מלאה ... בחטאים ?

ואני לא מתכוון לכמות השומן בבופה הממוצע .

אבל חטאים מגיעים רק לאילוא שמחפשים אותם ... זהו שלא.

אנקדוטה קטנה מהעיר.

העוף יורד מחדרו שממוקם בקומה מאוד גבוהה.

קומה למטה ניכנסנות שתי בנות המקום טיפוסיות ( כלומר שתויות מהמתחת- הערה לעצמי לברר פעם את המכניקה של תחת ושתיה)

בכל מקרה המעלית מכריזה going down.

ואז אחת מהצמד שואלת אותי אם שמעתי שהמעלית הבטיחה שתרד ותוך כדי שהיא מרימה את החצאית היא מבהירה לי שהמעלית לא יורדת לה.

חברה שלה שמצחקקת באותה מידה שואלת אותי אם שמעתי על סיפור כזה עצוב שמישהו שמבטיח לא מקייים בעיר המושחתת.

ומיד אחרי זה  אם בא לי להחליף את תפקיד המעלית.

עוד כמה שניות חולפות  ואנחנו מגיעים ללובי, הצמד עוד בוחן האם העוף עוקב ומצחקקות להן לדרכן.


רק דבר אחד יש לי להגיד ,שתוייה או לא שתוייה - אם החלטת  להסתובב בלי תחתון תעשי טובה סדרי , ראיתי הרבה דברים בחיים אבל נשבע שיש גורילות פחות שעירות.


נכתב על ידי עוף החול , 14/3/2017 09:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עתיד של עבר


נסיעה ארוכה , כמה ארוכה כנראה שווה פוסט.

והצתרפות מקרים הזויה , פגישות שזזו מייל מהעבר הרחוק שהגיע ובדיוק מטוס שמגיע לשם.

העוף אותו עוף הפרגית קיבלה טעם של ברבקיו.

מחשבות של זכרונות שיהרסו התבררו כלא רלוונטים.

כן עדין  חייק הטבע עובד למרות שהיא ציינה שהטריגר היה חמישים גוונים , מוזר לא זוכר טבע שם.

מה שכן כל הזמן התנגן לי בראש תחת שמי וכן גם ים תיכון לא היה שם.

אז קצת אחרי שחידשנו את ההיכרות לעומק, היא ביקשה פוסט.

תמיד האמנתי בחילופין הוגנים.

 

למי שלא הבין כלום , לא נורא יהיו עוד  זיבולי מוח יותר ברורים בעתיד הקרוב.

 

 

נכתב על ידי עוף החול , 11/3/2017 11:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





52,832
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוף החול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוף החול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)