לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Sunflower ,

בת: 11





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2015

חג שמח


 

אז הקטע בנינו נגמר סופית. עוד אכזבה לאוסף האכזבות שלי.

זה היה עדיף מאשר להמשיך את זה באוויר בלי לדעת מה קורה. אתה גם טס

למשך חצי שנה ובחצי שנה יכולים לקרות המון דברים.

כרגע ישנו מישהו חדש באזור אבל אני מעדיפה לא לצפות יותר מדי בכדי לא להתאכזב עוד פעם.

כמו שתמיד אני מתאכזבת. מקווה שיהיה טוב כי אני כבר משתגעת מכל זה.

אתמול היה ערב חג פסח. חג שאני מאוד אוהבת בגלל האווירה שלו, ובגלל כמובן הקניידעלך!

חגגתי החודש גם יום הולדת. אני מרגישה זקנה ועוד בהכחשה שאני כבר בת 21. היה נחמד, לקחתי באותו

יום חופש מהעבודה ועשינו אני ואמא יום כיף של ארוחת בוקר וקניות יחד. ובסופש עם החבר'ה. 

אוי וגם החודש ביקרתי בבסיס כי חברה טובה שלי השתחררה וליוויתי אותה בימים האחרונים שלה עד השחרור.

המסקנה שלי מכל הביקור הזה היא שכמה טוב שאני כבר משוחררת, ולא קשורה יותר לפלוגה החדשה ולסגל הדפוק

הזה יותר! האזרחות כ"כ יותר מהנה וטובה. ולחשוב שכמעט חתמתי קבע- פחחחח

וזהו בעקרון תמצתתי את כל מה שעבר עלי בחודש האחרון.

ועכשיו אנחנו כבר באפריל, אוטוטו משוחררת כבר 5 חודשים, מטורף!

הזמן טס בקטע מפחיד, בכלל בלי שאנו שמים לב.

 

 

בכל מקרה מאחלת לכולנו חג פסח שמח!

  ♥

- אומייגד עכשיו אני קולטת שיש לבלוג שנתיים! פעם ראשונה שהבלוג שלי שורד ככ הרבה זמן חח מוציא לשון

נכתב על ידי Sunflower , , 4/4/2015 11:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,876
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSunflower , אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sunflower , ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)