לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ללכת לאיבוד



כינוי: 

בת: 33

Google:  23



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2015

"בוא נגיד שאתה שלי"


אז היום התחיל לו בנסיעה עם החבר'ה לאחד הזוגות סהר וסאפ לא היו קרובים כמו שתארתי

לעצמי.אני וסאפ החלפנו כמה מילים.סהר כרגיל עשה כל דבר כדי להשיג ממני את הצומי הקבוע שגם

ככה יקבל/מקבל לעיתים אני מסתכלת עליו ולא מבינה מה מצאתי בו  ואיך נכנס כלכך עמוק פנימה

הטמבל הזה.לראשונה הבאתי לו חיבוק כי כבר חודשים שאני כבר לא מסתתרת תחת השמירת נגיעה

ועם כל היחד ולמרות היחס של סהר הרגשתי כמה אני לבד ופתאום הבנתי כמה אהבה חסרה לי

 

הייתי נואשת בלבד הזה כי למרות כל הרעש מסביב אני עדין מרגישה ואולי אפילו יותר

את הבדידות חובטת בי,יותר מזה אני רואה איך מכולם יצא משהו וממני אף לא דבר

בדרך הביתה בכיתי כלכך צרם לי הכאב וסהר תמיד ידע להדליק בי את עולם הרגשות

לא דווקא כלפיו.הבנתי והרגשתי כמו אותן הילדות שהבטחתי שלא אהיה

שבתוך האיבוד העצמי מוצאות אותן בדרך לעוד גבר שיזלזל אבל עצם הקשר

עימו ישאיר,כמו כלבה שאוכלת שאריות.ראיתי את מותי באמת שכך

לא מצאתי טעם בכלל בכל רגע עד שעלה בי תמונת יהב,הנסיך הקטן שלי

וזה החזיק אותי חזק

 

יותר מאוחר כשכמעט ונפלתי לתוך ההדכאון האינסופי,חברו של נמרוד

התקשר והם הזמינו אותי על האש.גדלתי עם חבריו של נימרוד ולכן

אני לרוב בחלק מהמפגשים.אחד מחבריו תופס אצלי מקום מאוד רחב

שמו מיכאל בעבר לא סבלתי אותו והרגשתי בתוכי ונראה שמצידו

אש מתלהטת במילים אחרות נמשכתי אך לא אהבתי את האישיות

ובטח שלא היה מתאים שיהיה משהו אך היתה לו שאלה שעד היום לא

הבנתי הוא שאל מה עשיתי עושה אילו הגבר שהיה מתחיל איתך היה קטן ממך

הסברתי לו שזה לא משנה אין גיל לזה..אני הייתי בידיוק שנה מתחתיו

אך לא מהרתי להסיק אך תמיד זה סקרן אותי.לאט לאט מיכאל התחזק

ובשיחותי המעטןת איתו וא תמיד היה מערב את נוכחות אלוקים וזה נגע בי

תמיד כשהייתי משתפת אותו יכולתי להיות רגועה לצידו,הוא משרה ביטחון

שלא מצאתי עם אף גבר.כשגדלתי ותהיתי איזה בנזוג ארצה ועד מתי לא אמצא

מישהו לסמוך ויחד עם זאת יעשה לי משהו בפנים הוא עלה בי

אני יודעת שאיתו אהיה מי שאני ללא שום מסכות,שאיתו אוותר על חומות

מה שגם אני נמשכת אליו וזה דבר נדיר אצלי

 

אבל...מיכאל חוזר כרגע בתשובה חזקה ואני התחלשתי

ומעולם לא נגענו בנושא ולעיתים מרגיש כאילו מתחמק

אך לאחרונה הוא נעשה אחר,אני רק חולמת על מישהו כזה

בידיוק כמוהו שיתן לי להרגיש שלמה.אני לא אקנא אם מחר אראה

אותו עם מישהי כי עם כל הערכתי אליו זה לא חדר לי ללב

הבסיס הוא ההתאמה שבאינטואיצה שלי היא קולעת

 

הוא כל מה שהייתי רוצה במלואו,מפחדת לפספס לכן פרקתי

עם אחד חבריו את הנושא והוא ינסה....אך משום מה בגלל

החיצוניות שלי מרגיש לי שמיכאל לא יחשוב לרגע

אינני מכוערת ואפילו יש אומרים "יפה" אך יחד עם זו

אני די מלאה וכלפי חוץ משדרת משהו אחר לחלוטין

מאחר ולצידו ולצד חבריו אני מרגישה חופשיה יותר בגלל

עצם העובדה שגדלנו יחד

 

 

 

נכתב על ידי , 7/4/2015 01:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,175
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmalificent23 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על malificent23 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)