לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ללכת לאיבוד



כינוי: 

בת: 33

Google:  23



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2015

מחולקת.


נדמה כי לעולם לא תהיה לי דעה נחרצת וברורה

כי תמיד מעבר למה שאני מציגה אני רואה עוד פרט

שלעיתים שולל את מה שהסקתי ועדין יושב בתוכי

תמיד דעותי הן מחולקות בין ההבנה שלי מול האדם

לבין האי יכולת או אי אמונה בדרך.

 

כמו למשל גבר המצהיר כי נפגש נטו לסקס

בלי אף טיפת מעבר אף לא היכרות קטנה

שום התנהלות מינימלית שתשכיח או שתתלוש את התוית

שאת שרמוטה נשמע כמו זבל של אדם(לא שלמה עם ההגדרה)

ונותרה לי שאלה אחתכיצד אדם הזה מצליח בכל זאת לחדור

לתחתוניהם של הנשים הרי גם הגברים הרגילים שסקס עבורם

הוא מצרך חשוב יודעים לכבד מינימלית את האישה אך בהם יש משהו שקרי

אז בין התיוג של היוצא דופן כזבל אני רואה אותו כאמיתי

כמשהו שאי אפשר להתבלבל וכיום זה כבר מין טבע כזה

נשים לא אוהבות שסופרים אותם לפחות כשהן לא מחפשות אהבה

ולכן לא אכפת להם לזרום לסתם סקס או נשים שיש בהן צורך

בוער לסקס כשל הבנים לא מחפשות להתברבר ובדרך להתאהב

כמה פשוט כמו מכונות הם מתחברים ממלאים דלק עד לפעם הבאה

זה לא שני אנשים...מרגיש כמו מכונות.

 

וכמו תמיד זו לא דעתי הנחרצת ולא כוללנית

זו הנחה.

 

 

נכתב על ידי , 25/4/2015 17:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,175
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmalificent23 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על malificent23 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)